2025-01-16, 14:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vi verkar vara intresserade av Luke le Roux. Han va grym i Varberg minns jag. Lite oroväckande med alla från Värnamo även om det varit succé hittills men vad händer när Kim lämnar?

Han var viktig för Värnamo i höstas, men är han något för topplag? Tveksamt.
Citera
2025-01-16, 15:19
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Välkommen tillbaka

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Varmt välkommen tillbaka. Du är en vettig skribent.

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Mycket bra inlägg av en mycket bra skribent! Kul att se dig tillbaka!

Tackar.
Citera
2025-01-16, 15:34
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Djurgården på väg mot rekordaffär!

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/01/16/uppgifter-djurgarden-pa-vag-mot-rekordaffar-saljer-koyama/
Citera
2025-01-16, 15:38
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Tackar.
Mycket bra att du valt att skriva en gnutta trots att nybajare och småländska djurgårdare tagit över forat.

Du är legit.

Hjärtliga Hitlerhälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-01-16, 15:58
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Mycket bra att du valt att skriva en gnutta trots att nybajare och småländska djurgårdare tagit över forat.

Du är legit.

Hjärtliga Hitlerhälsningar.
a.e.g med personal.
Har du någon transferbomb i nivå med Borges att släppa? Andra må ha glömt men jag kommer alltid minnas!
Citera
2025-01-16, 16:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Har du någon transferbomb i nivå med Borges att släppa? Andra må ha glömt men jag kommer alltid minnas!

Jag har!

Sportbladet skriver att AIK kommer att plocka in två “etablerade forwards” om Pittas lämnar klubben.

”Den allsvenska klubben AIK visar intresse för SK Branns norske anfallare Bård Finne, enligt uppgifter.
Bård Finne, 29, tillhör SK Brann sedan sommaren 2021.

Anfallaren stod för sex mål och tre assist på 28 matcher i Eliteserien i fjol.”

Känns ju sådär jämfört med Pittas hade hellre plockat hem Jeremejeff från bänken i Grekland.
Citera
2025-01-16, 16:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Jag har!

Sportbladet skriver att AIK kommer att plocka in två “etablerade forwards” om Pittas lämnar klubben.

”Den allsvenska klubben AIK visar intresse för SK Branns norske anfallare Bård Finne, enligt uppgifter.

Känns ju sådär jämfört med Pittas hade hellre plockat hem Jeremejeff från bänken i Grekland.
Ropa inte hej ännu! Det är inte omöjligt att stora stygga Häcken försöker kapa eran värvning av Finne...
Citera
2025-01-16, 16:18
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Jag har!

Finne har ändå bra stats senaste 3 säsongerna kan bli bra. Jeregoal ersätter Erabi.
Citera
2025-01-16, 16:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Finne har ändå bra stats senaste 3 säsongerna kan bli bra. Jeregoal ersätter Erabi.

Ja du kanske har rätt
Citera
2025-01-16, 16:27
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jag har!

Jag skulle hellre vilja se att vi hämtar hem Omorowa från Holland. JG får räcka som etablerad forward i truppen, och när vi väl jagar u21 landslagsmän tycker jag vi försöker med Lukas Björklund från Danmark också.
Citera
2025-01-16, 16:44
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Jag har!

Bård Finne! Coolt namn. Min tourettes konnoterar till en plita på flänsen. Pittas-ersättaren är säkrad?
Citera
2025-01-16, 17:05
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hahaha Du tror väl inte att Bajen skulle ha någon chans att plocka hem Jere? Han kommer naturligtvis gå till Häcken när han flyttar hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in