Jag skulle hellre vilja se att vi hämtar hem Omorowa från Holland. JG får räcka som etablerad forward i truppen, och när vi väl jagar u21 landslagsmän tycker jag vi försöker med Lukas Björklund från Danmark också.
Omorowa verkar helt klart intressant gör det bra i Excelsior just nu och är värd 618 k euro enligt flashscore. Så inte så dyr.
Hahaha önskar jag hade det inflytandet! Häcken hade tagit guld varje år då!
Vad tycker du om det här då? Trötte Bosse orkade scouta en av spelarna i motståndarlaget i höstas och väljer såklart att kliva in där för att spetsa till truppen. Kan det bli en runda Jeopardy eller Bäst i test i vår då kanske?
Herregud. Vissa saker är bara helt omöjliga att förstå. Detta är en av dom. Han verkar ju för fan vara gjord av glas? Samtidigt som fysiken ska vara hans styrka?
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vad tycker du om det här då? Trötte Bosse orkade scouta en av spelarna i motståndarlaget i höstas och väljer såklart att kliva in där för att spetsa till truppen. Kan det bli en runda Jeopardy eller Bäst i test i vår då kanske?
Man blir ju inte jätteförvånad. Helt sjukt hur det verkar vara hans enda sätt att hitta spelare. Bäst i test är nog lite för ansträngande då det handlar om att tänka lite utanför boxen? 🤔
Herregud. Vissa saker är bara helt omöjliga att förstå. Detta är en av dom. Han verkar ju för fan vara gjord av glas? Samtidigt som fysiken ska vara hans styrka?
Man blir ju inte jätteförvånad. Helt sjukt hur det verkar vara hans enda sätt att hitta spelare. Bäst i test är nog lite för ansträngande då det handlar om att tänka lite utanför boxen? 🤔
Passa er snart har ni djurgårdsmaffian på er!! Bosse är helig i sådana kretsar.
Spelar ju inte jättestor roll för priset om han har 200 matcher i just Aik.
Vi sålde ju Besrisha (då 28år) för "närmare 40 miljoner" brutto enligt AB, men säg 30-40 miljoner brutto.
Hans matcher i AIK gör ett högre värde för AIK, inte för köpande. Hade han inte varit kulturbäraren hade man kunnat släppa honom billigare (och ersätta).