Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Ja vad menar du att en full frisk person skulle mena är det mest sannolika?
1. Att man trots allt misstagit sig, inbillat sig’
Eller….
2. Det måste vara nåt övernaturligt, magiskt, annan dimension, vålnader, spöken…?
Och detta sett i perspektivet att det är mycket välkänt och vetenskapligt belagt att människor misstar sig och inbillar sig titt som tätt, men ännu har ingen någonsin kunnat påvisa nåt som helst övernaturligt.
Vilket är då mest sannolikt…?
Eftersom jag har vittnen så kan jag inte låtsas som att inget hänt. Att missta, sig, inbilla sig, okej. Det kan hända alla. Men varför försvinner högen (vittnen på tomma högen kliar sig i huvudet). Och sen kommer tillbaka igen, efter att man inte brytt sig, tar ingen notis, så återställs de, papprena ligger EXAKT så som jag mindes att de låg.
Om jag "misstagit mig", hade jag då inte fortsatt placera papper på den tomma platsen? Jag har som sagt arbetat med arkiveringen och skapat buntarna, men inte flyttat på buntarna.
JAG har inte vidrört dem, de som försvann. Jag kommer antagligen aldrig få en förklaring. Det är jag på det klara med. Jag låtsas att det var någon form av ovanlig masshypnos som bara drabbade oss i byggnaden.
Inbillning vet jag ju att det inte var - har som sagt vittnen.