2025-01-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.ducks
Brukar kvinnor inte ha problem med att bli vta efter klimakteriet pga snkta strogenniver? 🤷‍♂️

Om du rkat ut fr det s var vl kvinnan inte tillrckligt kt p dig.
Citera
2025-01-11, 11:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Om du rkat ut fr det s var vl kvinnan inte tillrckligt kt p dig.

Fast det dr gr vl lite hand i hand va. Vad kan en 70-rig tanta som inte ser ut som typ Joan Collins tnka sig f fr partners d?
Citera
2025-01-11, 12:25
Skulle inte vilja knulla en gammal tant. Tycker helt enkelt inte att gamla mnniskor r attraktiva p det sttet. De fr grna bjuda p kaffe och fika men inte mer n s.
Citera
2025-01-12, 01:37
Medlem
Vidrigt! Redan efter 50 s r de inte s fagra att lska me lngre tyvrr. Bde vagina och anal ser vldigt slitna ut. Inget man vill slicka. Rumpan mage mm tappar formen och hrvxt som en man i ansikte. Vart med vldigt mnga milfar ver 50 och det r bttre i fantasin n verklighet tyvrr. Hellre utan n knulla gammal krring! Tur vi mn kan fara till asien p ldre dar!
Citera
2025-01-12, 18:09
Medlem
Mohaves avatar
Moster Lillie verkar i och fr sig ha varit en cool tant. Henne borde man kanske ha knullat? Men nu r det fr sent. Fr Moster Lillie r dd.

https://www.youtube.com/watch?v=BmLU...fQ5SlU&index=5
Citera
2025-01-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Nr kvinnor i samband med klimakteriet fr vagitorier som ska tas tv gnger i veckan passar det bra att g p en sdan kvll; olika fabrikat fungerar olika. Anvnds med frdel livet ut (inte om kvinnan har drabbats av brstcancer dock, strogen undviks d). Nr jag hmtade ny frpackning frvarnade apotekaren (?) "En del tycker det blir fr kladdigt." Svarade henne "Sambon lskar det!"

Kladdigt men kul. Gillar det.
Citera
2025-01-19, 00:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Om ngon ska lukta kiss s fredrar jag att det r en ung tajt tonrsflicka framfr ett uttnjt gammalt russin som ven luktar Gul Blend och lderdomshem. Sex r fr mannen en visuell sak. Ett par hrda ppelrunda skinkor. Fasta toppiga tuttar. Len mjuk hy. Vita jmna tnder. Jmna fina mjuka ftter. En tajt rosa hrls mus. Det r snt som fr kuken att st som ett hammarskaft. Det r fjollor som du som vill ha sensualitet eftersom du r proppfull med strogen och d r du beredd att acceptera rynkor, brunflckig apelsinhud, Hallus Valgus, gula tnder och dallriga rvar i blommiga klnningar.

Jag fredrar en Fleshlight framfr Margit 72.

Dallrig rv i blommig klnning, ja tack!
Citera
2025-01-19, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En ldre dam i bekantskapskretsen har lnge varit ovanligt snll mot mig. Naiv som jag r har jag inte fattat varfr utan bara varit snll och artig tillbaka.

Till min stora frskrckelse har jag nu fattat. Hon r kt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter p 70+ en sexdrift alls? Br de inte gna sig t barnbarnen och att lsa korsord?

Om jag skulle lyckas verkomma min reflexmssiga motvilja mot detta, hur funkar sdant rent praktiskt? Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?

Jag mr illa bara av att tnka p detta.

Det funkar i princip som med alla andra kvinnor, klart du ska prova om hon r minsta attraktiv vill sga. Fr mig r det ngot visst med ldre damer d jag som man alltid hgaktat mor, mormor och andra matriarker som hgre stende individer som r "omjliga" att nrma sig sexuellt och ervra med ngot s snuskigt och djuriskt som sex om du frstr hur jag menar.

Sant som ngon skrev att sktet inte r helt bltt vid den ldern men det lser man enkelt med glidmedel eller mixa avokado-/druvolja. Sedan tycker jag det kan vara kul med lekar som att hon r morsans bsta vn eller en snuskig slkting som vill bli psatt av en yngre man

Jag skrev om en dam i en annan trd fr en tid sedan. Hon r frmgen och tar hand om sig sjlv. Dels gym/promenad/yoga, dels vldigt bra kost och i princip noll alkohol och dels har det lyfts lite hr och dr och hon har god rd att g till de bsta. Har inga gulnande naglar eller skumma pigmentflckar, ingen vervikt, fast och fin (inga bingoarmar), mycket sensuell.

Har inte haft mjlighet hlsa p henne p ngra r men hon skickar foton d och d. Hon har hunnit bli typ 72 nu och jag vntar med spnning p att trffa henne igen. Hon suger som en gudinna och nr hon rider mig har hon ibland kommit 7 gnger i rad, vllket jag inte upplevt med ngon av alla de andra kvinnor jag legat med under ett ganska lngt liv. Hon r otroligt kul att spendera tid med frutom sjlva sexet. Hon r s lttsam och avspnd, jag fr pumpa henne i alla hl utan kondom och det r apsknt att vakna till mitt i natten och vcka henne utan ord, vnda p henne och bara trycka in den (med lite olja p ollonet som sagt). Hon lskar det att en man trr henne fortfarande och hon t o m uppmuntrar mig att knulla henne hur mycket jag vill nr vi ses och lgga obegrnsat med sats i mus och tarm utan risk fr graviditet
Citera
2025-01-19, 03:03
Medlem
Den hr 80-riga veganen skulle jag grna trycka i alla hlen: https://www.youtube.com/watch?v=O6oJA_xhTa8 (Annette Larkins)

Kolla in maken hur han ldrats och r sjuk (ktttare).

Vet inte om hon fortfarande lever d hon torde vara 90+ nu i s fall.
Citera
2025-01-19, 08:57
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-David
Den hr 80-riga veganen skulle jag grna trycka i alla hlen: https://www.youtube.com/watch?v=O6oJA_xhTa8 (Annette Larkins)

Kolla in maken hur han ldrats och r sjuk (ktttare).

Vet inte om hon fortfarande lever d hon torde vara 90+ nu i s fall.

Jag vill knulla med Nina Hagen.
Citera
2025-01-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-David
Det funkar i princip som med alla andra kvinnor, klart du ska prova om hon r minsta attraktiv vill sga. Fr mig r det ngot visst med ldre damer d jag som man alltid hgaktat mor, mormor och andra matriarker som hgre stende individer som r "omjliga" att nrma sig sexuellt och ervra med ngot s snuskigt och djuriskt som sex om du frstr hur jag menar.

Sant som ngon skrev att sktet inte r helt bltt vid den ldern men det lser man enkelt med glidmedel eller mixa avokado-/druvolja. Sedan tycker jag det kan vara kul med lekar som att hon r morsans bsta vn eller en snuskig slkting som vill bli psatt av en yngre man

Jag skrev om en dam i en annan trd fr en tid sedan. Hon r frmgen och tar hand om sig sjlv. Dels gym/promenad/yoga, dels vldigt bra kost och i princip noll alkohol och dels har det lyfts lite hr och dr och hon har god rd att g till de bsta. Har inga gulnande naglar eller skumma pigmentflckar, ingen vervikt, fast och fin (inga bingoarmar), mycket sensuell.

Har inte haft mjlighet hlsa p henne p ngra r men hon skickar foton d och d. Hon har hunnit bli typ 72 nu och jag vntar med spnning p att trffa henne igen. Hon suger som en gudinna och nr hon rider mig har hon ibland kommit 7 gnger i rad, vllket jag inte upplevt med ngon av alla de andra kvinnor jag legat med under ett ganska lngt liv. Hon r otroligt kul att spendera tid med frutom sjlva sexet. Hon r s lttsam och avspnd, jag fr pumpa henne i alla hl utan kondom och det r apsknt att vakna till mitt i natten och vcka henne utan ord, vnda p henne och bara trycka in den (med lite olja p ollonet som sagt). Hon lskar det att en man trr henne fortfarande och hon t o m uppmuntrar mig att knulla henne hur mycket jag vill nr vi ses och lgga obegrnsat med sats i mus och tarm utan risk fr graviditet

Just det som r s herligt med dessa underbara tantslynor. Jag upptckte detta frsta gng som 24-ring, med en ytlig kompis morsa p 52. D blev jag hcktad p ldre/mogna kvinnor.
Nu r jag 45+, och har knullat flera p 70+ ..... ja, ven en p 75 +. Finns ocks en p 80 som jeg skulle grna stta p om jag fick chansen. Men ingen utav dom ser s gamla ut som dom faktisk r. Hrligt vlvrdade sexiga mogna kvinnor med en fantastisk erotisk utstrling + klr och fr sig med feminin stil och elegans, sensuellt sminkad och doftar eggande parfym. Bara s outhlligt tndande och triggande.
Citera
2025-01-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
[/b]
Just det som r s herligt med dessa underbara tantslynor. Jag upptckte detta frsta gng som 24-ring, med en ytlig kompis morsa p 52. D blev jag hcktad p ldre/mogna kvinnor.
Nu r jag 45+, och har knullat flera p 70+ ..... ja, ven en p 75 +. Finns ocks en p 80 som jeg skulle grna stta p om jag fick chansen. Men ingen utav dom ser s gamla ut som dom faktisk r. Hrligt vlvrdade sexiga mogna kvinnor med en fantastisk erotisk utstrling + klr och fr sig med feminin stil och elegans, sensuellt sminkad och doftar eggande parfym. Bara s outhlligt tndande och triggande.

Underbart!

Fan vad schysst s ung som 24 att f knulla en kompis morsa p 52, det hade varit ett ventyr det!
Senast redigerad av Jim-David 2025-01-19 kl. 20:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in