Citat:
Ursprungligen postat av
Mohave
En ldre dam i bekantskapskretsen har lnge varit ovanligt snll mot mig. Naiv som jag r har jag inte fattat varfr utan bara varit snll och artig tillbaka.
Till min stora frskrckelse har jag nu fattat. Hon r kt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter p 70+ en sexdrift alls? Br de inte gna sig t barnbarnen och att lsa korsord?
Om jag skulle lyckas verkomma min reflexmssiga motvilja mot detta, hur funkar sdant rent praktiskt? Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?
Jag mr illa bara av att tnka p detta.
Det funkar i princip som med alla andra kvinnor, klart du ska prova om hon r minsta attraktiv vill sga. Fr mig r det ngot visst med ldre damer d jag som man alltid hgaktat mor, mormor och andra matriarker som hgre stende individer som r "omjliga" att nrma sig sexuellt och ervra med ngot s snuskigt och djuriskt som sex om du frstr hur jag menar.
Sant som ngon skrev att sktet inte r helt bltt vid den ldern men det lser man enkelt med glidmedel eller mixa avokado-/druvolja. Sedan tycker jag det kan vara kul med lekar som att hon r morsans bsta vn eller en snuskig slkting som vill bli psatt av en yngre man
Jag skrev om en dam i en annan trd fr en tid sedan. Hon r frmgen och tar hand om sig sjlv. Dels gym/promenad/yoga, dels vldigt bra kost och i princip noll alkohol och dels har det lyfts lite hr och dr och hon har god rd att g till de bsta. Har inga gulnande naglar eller skumma pigmentflckar, ingen vervikt, fast och fin (inga bingoarmar), mycket sensuell.
Har inte haft mjlighet hlsa p henne p ngra r men hon skickar foton d och d. Hon har hunnit bli typ 72 nu och jag vntar med spnning p att trffa henne igen. Hon suger som en gudinna och nr hon rider mig har hon ibland kommit 7 gnger i rad, vllket jag inte upplevt med ngon av alla de andra kvinnor jag legat med under ett ganska lngt liv. Hon r otroligt kul att spendera tid med frutom sjlva sexet. Hon r s lttsam och avspnd, jag fr pumpa henne i alla hl utan kondom och det r apsknt att vakna till mitt i natten och vcka henne utan ord, vnda p henne och bara trycka in den (med lite olja p ollonet som sagt). Hon lskar det att en man trr henne fortfarande och hon t o m uppmuntrar mig att knulla henne hur mycket jag vill nr vi ses och lgga obegrnsat med sats i mus och tarm utan risk fr graviditet