• 1
  • 2
2025-01-07, 06:32
Medlem
Mohaves avatar
En ldre dam i bekantskapskretsen har lnge varit ovanligt snll mot mig. Naiv som jag r har jag inte fattat varfr utan bara varit snll och artig tillbaka.

Till min stora frskrckelse har jag nu fattat. Hon r kt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter p 70+ en sexdrift alls? Br de inte gna sig t barnbarnen och att lsa korsord?

Om jag skulle lyckas verkomma min reflexmssiga motvilja mot detta, hur funkar sdant rent praktiskt? Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?

Jag mr illa bara av att tnka p detta.
Citera
2025-01-07, 06:37
Avstngd
Galejans avatar
Grejen med s gamla kvinnor r att de r alldeles frtorkade och slappa, bde i hud och hl. Att hugget inte r i trim efter sjuttio r och kanske flera barn r naturligt men jag tror inte att rven r srskilt mycket bttre. Och s gula nikotintnder p det. Krpphud. Tjocka bllila blodkrl. Mrka pigmentflckar verallt. Gulnande tjocka naglar p bde hnder och ftter.

Nej, usch. Den ldrande kvinnokroppen r inte vacker. Jag hade fredragit att runka, rligt talat.
Citera
2025-01-07, 06:41
Medlem
Conams avatar
Tnker lite nyadel! 80 bast r inget, helst p hemmet! Fri tillgng p hl och enda bekymret r nt eller ngra r bakom ls o bom!
Citera
2025-01-07, 06:47
Avstngd
CalzoneItalias avatar
En 70 ring behver vl inte se s gammal och skrynklig ut? Det r nog hgst individuellt
Citera
2025-01-07, 06:50
Medlem
Det har vl en viss betydelse om du sjlv r 19, 50 eller 80 r? Lika barn leker bst!
Citera
2025-01-07, 06:53
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Grejen med s gamla kvinnor r att de r alldeles frtorkade och slappa, bde i hud och hl. Att hugget inte r i trim efter sjuttio r och kanske flera barn r naturligt men jag tror inte att rven r srskilt mycket bttre. Och s gula nikotintnder p det. Krpphud. Tjocka bllila blodkrl. Mrka pigmentflckar verallt. Gulnande tjocka naglar p bde hnder och ftter.

Nej, usch. Den ldrande kvinnokroppen r inte vacker. Jag hade fredragit att runka, rligt talat.
P pricken!

Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
En 70 ring behver vl inte se s gammal och skrynklig ut? Det r nog hgst individuellt
I hennes fall har ren tyvrr inte varit snlla. Hon r rkare vilket satt sina spr i gulaktig hrd hud som luktar cancer.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det har vl en viss betydelse om du sjlv r 19, 50 eller 80 r? Lika barn leker bst!
Jag vill inte outa mig hr p Flashback, men bland de ldrar du nmner s r 50 den nrmaste.
Senast redigerad av Mohave 2025-01-07 kl. 07:01.
Citera
2025-01-07, 07:44
Medlem
Antexs avatar
Varfr inte.

Hon kan vara precis s bra som du vill. Inga pseudon restriktioner och kt som bara faan.

Jag skulle hnga p direkt..
Citera
2025-01-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En ldre dam i bekantskapskretsen har lnge varit ovanligt snll mot mig. Naiv som jag r har jag inte fattat varfr utan bara varit snll och artig tillbaka.

Till min stora frskrckelse har jag nu fattat. Hon r kt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter p 70+ en sexdrift alls? Br de inte gna sig t barnbarnen och att lsa korsord?

Om jag skulle lyckas verkomma min reflexmssiga motvilja mot detta, hur funkar sdant rent praktiskt? Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?

Jag mr illa bara av att tnka p detta.

hur har du mrkt detta? mnniskan kanske bara r snll..
Citera
2025-01-07, 08:36
Avstngd
67arigGubbes avatar
Finns heta tanter, kika p Carolyn Hartz.
Ser hon s ut kr p
Citera
2025-01-07, 09:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia

Nej, sg t.ex. Eva Frhling fr ett tag sen och hon var riktigt snygg. Kommer ocks ihg att S Wrethammar var tmligen snygg som 70-ring. Och sen hon Joan Collins frsts, sen vet ej fan.
Citera
2025-01-07, 09:24
Avstngd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, sg t.ex. Eva Frhling fr ett tag sen och hon var riktigt snygg. Kommer ocks ihg att S Wrethammar var tmligen snygg som 70-ring. Och sen hon Joan Collins frsts, sen vet ej fan.

Lill Lindfors r ju frsch 84 r
Citera
2025-01-07, 10:06
Medlem
Klandalfs avatar
Beror p krringen

Jag hade inte sagt nej till Barbara Hershey
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera