Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-07, 20:52
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Om någon ska lukta kiss så föredrar jag att det är en ung tajt tonårsflicka framför ett uttänjt gammalt russin som även luktar Gul Blend och ålderdomshem. Sex är för mannen en visuell sak. Ett par hårda äppelrunda skinkor. Fasta toppiga tuttar. Len mjuk hy. Vita jämna tänder. Jämna fina mjuka fötter. En tajt rosa hårlös mus. Det är sånt som får kuken att stå som ett hammarskaft. Det är fjollor som du som vill ha ”sensualitet” eftersom du är proppfull med östrogen och då är du beredd att acceptera rynkor, brunfläckig apelsinhud, Hallus Valgus, gula tänder och dallriga rövar i blommiga klänningar.

Jag föredrar en Fleshlight framför Margit 72.

Så du tror att alla 70+ kvinnor ser ut så?
Stackare...

/VV
Citera
2025-01-07, 21:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Så du tror att alla 70+ kvinnor ser ut så?
Stackare...

/VV
Den övervägande majoriteten, ja. Den här generationen har inte levt sunt. Det har ätits fet och söt och stekt mat. Det har rökts cigaretter i decennier. Det har jojobantats. Det har solats, både på stranden och i solarier. Det har druckits vin från trelitersboxar. Tränade gjorde man inte, det var gymping och jogging på sin höjd. Fyrtiotalisterna och femtiotalisterna har levt som svin och deras kroppar tells the story.

Sedan finns det naturligtvis enstaka undantagsfall som är välbevarade upp i åldrarna men det är inte många. Om du tror något annat lurar du dig själv (alternativt går inte ut så ofta).
Citera
2025-01-07, 21:28
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Den övervägande majoriteten, ja. Den här generationen har inte levt sunt. Det har ätits fet och söt och stekt mat. Det har rökts cigaretter i decennier. Det har jojobantats. Det har solats, både på stranden och i solarier. Det har druckits vin från trelitersboxar. Tränade gjorde man inte, det var gymping och jogging på sin höjd. Fyrtiotalisterna och femtiotalisterna har levt som svin och deras kroppar tells the story.

Sedan finns det naturligtvis enstaka undantagsfall som är välbevarade upp i åldrarna men det är inte många. Om du tror något annat lurar du dig själv (alternativt går inte ut så ofta).

Från TS:

"Om jag skulle lyckas överkomma min reflexmässiga motvilja mot detta, hur funkar sådant rent praktiskt? Gamla kärringar är väl uttorkade och har ingen fittsaft, så då måste man använda glidslem?
Jag mår illa bara av att tänka på detta. "

Det är fler än du verkar tro.

Här är en fin bild på en brud lite yngre.
Nästan alla ser ut så idag.
Tror du något annat lurar du dig själv...
(En del ironi hoppas jag du förstår)

https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.dYyvJP5bas2RIJL_KscDrgHaE8&pid=Api&P=0&h =180

Kom igen nu.
Var inte så självfixerad i dina egna preferenser.
Allt utanför dina egna ramar är inte skräp.
Fånigt att tro det.

/VV
Citera
2025-01-07, 23:32
Medlem
Jag kan meddela juniorerna här att det går utmärkt att ha sex med en 70+årig tant. Det kan till och med vara riktigt kul.
Men var lite förstående, det uppskattas. Inköp fuktkräm/glidkräm/ massage-olja eller vad fan det heter. En uppskattad present kan också vara en dildo/massagestav/luftblåsare. Vågar du så kanske en mindre ur anal-sortimentet kan väcka uppskattning också.
Och övertyga tanten att en herdestund alltid börjar med en gemensam dusch. Härligt att smeka runt med tvålen.
Och...köp en Gillette Fusion5 och raklödder. Kan behövas.
Lycka till!
Citera
2025-01-08, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det är i huvudsak oerfarna smågrabbar med bajs i kalsongerna som inte begriper sig på att erfarenhet är grejen i sängen.
De småkåta småtjejer som luktar kiss och fnissar ohämmat efter att det gått för snubbarna efter 20 sekunder är vad de har erfarenhet utav.
De tror så mycket, men vet egentligen ingenting om kvinnor runt 70 som kan vara hur fina, sensuella, sexiga och erfarna som helst, och som småkisarna inte ens har fantiserat om för de har ingen aning alls.

/VV

Tack för ditt vettiga inlägg. Du ger mig hopp om mänskligheten.🌟🙏🏻🤩
Citera
2025-01-08, 07:08
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Jag kan meddela juniorerna här att det går utmärkt att ha sex med en 70+årig tant. Det kan till och med vara riktigt kul.

Exakt så.
Men de vet inte, så de tror en massa.
Tack för en bra input!!

/VV
Citera
2025-01-08, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Men var lite förstående, det uppskattas. Inköp fuktkräm/glidkräm/ massage-olja eller vad fan det heter. En uppskattad present kan också vara en dildo/massagestav/luftblåsare. Vågar du så kanske en mindre ur anal-sortimentet kan väcka uppskattning också.
Och övertyga tanten att en herdestund alltid börjar med en gemensam dusch. Härligt att smeka runt med tvålen.
Och...köp en Gillette Fusion5 och raklödder. Kan behövas.
Lycka till!

När kvinnor i samband med klimakteriet får vagitorier som ska tas två gånger i veckan passar det bra att gå på en sådan kväll; olika fabrikat fungerar olika. Används med fördel livet ut (inte om kvinnan har drabbats av bröstcancer dock, östrogen undviks då). När jag hämtade ny förpackning förvarnade apotekaren (?) "En del tycker det blir för kladdigt." Svarade henne "Sambon älskar det!"
Citera
2025-01-10, 02:41
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En äldre dam i bekantskapskretsen har länge varit ovanligt snäll mot mig. Naiv som jag är har jag inte fattat varför utan bara varit snäll och artig tillbaka.

Till min stora förskräckelse har jag nu fattat. Hon är kåt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter på 70+ en sexdrift alls? Bör de inte ägna sig åt barnbarnen och att lösa korsord?

Om jag skulle lyckas överkomma min reflexmässiga motvilja mot detta, hur funkar sådant rent praktiskt? Gamla kärringar är väl uttorkade och har ingen fittsaft, så då måste man använda glidslem?

Jag mår illa bara av att tänka på detta.
Haha samma här. Dras inte till kvinnor över 60 med undantag för Demi Moore. Ouff vilken kvinna. Hon är snyggare än de flesta unga kvinnor.

Skulle inte ha något emot att använda glidmedel för hennes skull. 🍑🍆
Citera
2025-01-10, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.ducks
Haha samma här. Dras inte till kvinnor över 60 med undantag för Demi Moore. Ouff vilken kvinna. Hon är snyggare än de flesta unga kvinnor.

Skulle inte ha något emot att använda glidmedel för hennes skull. 🍑🍆

Konstig, utspridd myt att kvinnor vid en viss ålder förlorar förmågan att lubricera!
Citera
2025-01-10, 09:08
Ålder är sällan ett problem för män. Fetma är däremot ett större bekymmer i dubbel bemärkelse för alla. Sen tillkommer frågan vad ett hål ens är värt, dvs hålet i sig.

Nästan allt handlar bara om lågt BMI. Inte mycket alls om hängiga skrynkliga bröst, ett par hängande skinnpåsar vs modernt ungdomliga bröst. En äldre petit kvinna slår en tjock yngre alla årets dagar.

En överviktig kvinna kan inte konkurrera oavsett fertil ålder eller vad helst annat.
Senast redigerad av emiraclee 2025-01-10 kl. 09:21.
Citera
2025-01-10, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
När sedan?

104
Citera
2025-01-11, 00:39
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Konstig, utspridd myt att kvinnor vid en viss ålder förlorar förmågan att lubricera!
Brukar kvinnor inte ha problem med att bli våta efter klimakteriet pga sänkta östrogennivåer? 🤷‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in