2024-06-24, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Och du verifierade detta?
Du funderade inte över att hennes barn kanske skulle vara en bra källa?
Du är bara en sjuklig person som otroligt lätt fastnar i tramsiga konspirationsteorier.

Men då får vi se om du släpper detta nu då för du ljög väl inte om att du accepterade bevisen?
Om det är hon på bilden så accepterar jag att jag hade fel.
Citera
2024-06-24, 13:52
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
https://www.pinterest.ca/pin/478859372872493041/

ser ju ganska klart ut som en transas ben och axlar

emanuel är ju också gay så det är ju inte så konstigt. kolla bara när han dansar runt i klänning på gayklubbar på 90 talet? finns videos på bitchute

Inbillar jag mig saker men skrevet ser verkligen ut som hon har en penis innanför. Det ser inte alls ut som skrev som det på kvinnor.
Citera
2024-06-25, 15:07
Medlem
GenusKhans avatar
Varför så många smygbögar med transor som "fruar" inom makteliten, är det något slags krav eller utpressningsmetod för att säkerställa att de kommer bedriva rätt sorts politik?
Citera
2024-06-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Varför så många smygbögar med transor som "fruar" inom makteliten, är det något slags krav eller utpressningsmetod för att säkerställa att de kommer bedriva rätt sorts politik?
Snarare att en mycket liten del tror att de är trans.
Eller så vill de bara se deras underliv och använder dessa konspirationsteorier som ursäkt.
Citera
2024-06-27, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Inbillar jag mig saker men skrevet ser verkligen ut som hon har en penis innanför. Det ser inte alls ut som skrev som det på kvinnor.
det är inga kvinnliga höfter det ser man https://www.pinterest.ca/pin/478859372872493041/

Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
lättkorrumperade, ej familjeinriktade, lever för nästa utlösning. macaronen ska gilla chemsex har jag läst nånstans runt då han blev president, och varför skulle inte det också stämma nu när man ser vilken skev gaystjärt han verkar va.

här bjuder macaronen och transan med lite hbtqx folk i finrummen. https://www.valeursactuelles.com/politique/fete-de-la-musique-a-lelysee-lexecutif-assume-et-aggrave-son-cas

i framtiden när de lanserar det nya-normala™ så kommer de säga men vi har ju haft massor av transor på maktpositioner tidigare.
och så kommer det stå en uppdaterad wiki artikel som fotnot när man söker på brigitte. en av de första officiella first-lady™trans™ i västvärlden.

med insinuationen att det är många många fler.
Citera
2025-01-10, 23:23
Medlem
Lyzzas avatar
Nu lever Candase Owens farligt.

Hon har blivit hotad av självaste Presidenten av Frankrike.

Ett långt brev som hon absolut inte får publicera. Tacka fan för att hon gör just det.
Syftet är att tysta henne då hon har en intervju med en journalist som har bevis för att hans fru är född man. Och enligt Fransk lag har våldtagit sin nuvarande man eftersom "hon" var hans lärare och han stod under "hennes" inflytande.
Journalisten var förmodligen under uppsikt av Frankrikes underrättelsetjänst då Candase flög för att möta honom i ett land utanför USA.

Allt kommer att sändas på hennes egen plattform snart.

Undrar hur länge hon får leva.
https://youtu.be/tJtAUKgkqc0?si=woMlI67Tjcu4Gqwr
Senast redigerad av Lyzza 2025-01-10 kl. 23:26.
Citera
2025-01-11, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Nu lever Candase Owens farligt.

Hon har blivit hotad av självaste Presidenten av Frankrike.

Ett långt brev som hon absolut inte får publicera. Tacka fan för att hon gör just det.
Syftet är att tysta henne då hon har en intervju med en journalist som har bevis för att hans fru är född man. Och enligt Fransk lag har våldtagit sin nuvarande man eftersom "hon" var hans lärare och han stod under "hennes" inflytande.
Journalisten var förmodligen under uppsikt av Frankrikes underrättelsetjänst då Candase flög för att möta honom i ett land utanför USA.

Allt kommer att sändas på hennes egen plattform snart.

Undrar hur länge hon får leva.
https://youtu.be/tJtAUKgkqc0?si=woMlI67Tjcu4Gqwr
Ja detta kan sluta hur som helst.
Jag fattar inte hur hon vågar.
Citera
2025-01-11, 08:45
Bannlyst
Jag tittade på gårdagens Candase igen och jäklar, hon gillar INTE att bli hotad av paret Macron!
Om två veckor tänker hon släppa det som dom försöker stoppa henne från att släppa, och dom har bara lyckats få henne ÄNNU mer beslutsam!

Hur tusan ska detta sluta?
Citera
2025-01-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag tittade på gårdagens Candase igen och jäklar, hon gillar INTE att bli hotad av paret Macron!
Om två veckor tänker hon släppa det som dom försöker stoppa henne från att släppa, och dom har bara lyckats få henne ÄNNU mer beslutsam!

Hur tusan ska detta sluta?
Clickbait + säkert falsk information.
Citera
2025-01-12, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Clickbait + säkert falsk information.
??

Vad tänkte du när du skrev det inlägget?
Senast redigerad av adaptern 2025-01-12 kl. 01:39.
Citera
2025-01-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
??

Vad tänkte du när du skrev det inlägget?
Jag kommenterade bara om Candace's så kallade information.
Citera
2025-01-13, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag kommenterade bara om Candace's så kallade information.
Så du har inte tittat på avsnittet.
Om du tittar på avsnittet kanske du omvärderar situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in