2024-06-23, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Ju mer du skriver, desto säkrare blir jag på att Candace har rätt.

Men presenteras bröllopsbilder och skolbetyg och nån bild på henne och barnen tillsammans så backar jag direkt.

Du hoppas alltså det är en man, ja alla kan ju inte gilla kvinnor. Men skäms inte över det lille vän och glöm inte svara på vilka kriterier du faktiskt kommer godkänna.
Citera
2024-06-23, 18:24
Bannlyst
https://www.pinterest.ca/pin/478859372872493041/

ser ju ganska klart ut som en transas ben och axlar

emanuel är ju också gay så det är ju inte så konstigt. kolla bara när han dansar runt i klänning på gayklubbar på 90 talet? finns videos på bitchute
Senast redigerad av globalistforumet 2024-06-23 kl. 18:27.
Citera
2024-06-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ju mer du skriver, desto säkrare blir jag på att Candace har rätt.

Men presenteras bröllopsbilder och skolbetyg och nån bild på henne och barnen tillsammans så backar jag direkt.
Bröllopsfoto duger väl inte?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8816409/French-Lady-Brigitte-Macrons-husband-dies-recluse-aged-69.html
Citat:
Brigitte at her wedding to André-Louis Auzière (circled) in June 1974. He died in December last year at the age of 69

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10359625/The-proof-Frances-Lady-WASNT-born-man.html
Citat:
a seven-year-old Brigitte taking her first Holy Communion
Citera
2024-06-24, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Bröllopsfoto duger väl inte?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8816409/French-Lady-Brigitte-Macrons-husband-dies-recluse-aged-69.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10359625/The-proof-Frances-Lady-WASNT-born-man.html
Jo om det är hon så hade jag (och Candace) fel.
Citera
2024-06-24, 06:53
Medlem
Citat:
Jo om det är hon så hade jag (och Candace) fel.

Som sagt, du godtar inga bevis som du själv krävde.
Därav frågan vad du skulle godkänna för fotografi, vem som får ha tagit dem, vem som får ha publicerat dem, vart ska de ha tagits, vilken kamera godkänner du osv.

Du och din idol har fel helt enkelt, tyvärr så får du leta efter en man på annat ställe.
Citera
2024-06-24, 07:00
Medlem
Mullrets avatar
Macron är ju en säkerhetsrisk om det visar sig han är en mästare i korvrytteri och korvfäktning.

Har han träffat tuffe Uffe och haft möte? De må ha vissa beröringspunkter. Bägge kanske spelar mest under täcket?
Citera
2024-06-24, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Som sagt, du godtar inga bevis som du själv krävde.
Därav frågan vad du skulle godkänna för fotografi, vem som får ha tagit dem, vem som får ha publicerat dem, vart ska de ha tagits, vilken kamera godkänner du osv.

Du och din idol har fel helt enkelt, tyvärr så får du leta efter en man på annat ställe.
Om det är hon så hade jag fel. Svårare är det inte.
Citera
2024-06-24, 07:03
Medlem
Citat:
Om det är hon så hade jag fel. Svårare är det inte.

Du har fel, vilket du visste innan du började tjafsa. Frågan är varför du så innerligt vill det ska vara en man?
Citera
2024-06-24, 07:23
Bannlyst
Citat:
Du har fel, vilket du visste innan du började tjafsa. Frågan är varför du så innerligt vill det ska vara en man?
Jag vill inte att hon ska vara en han.
Men journalisterna som grävt i historien fick mig misstänksam.
Citera
2024-06-24, 08:22
Medlem
Citat:
Jag vill inte att hon ska vara en han.
Men journalisterna som grävt i historien fick mig misstänksam.

Allt får dig misstänksam, för att du aldrig varit frisk. Så att du är konspirationsteoretiker är inte alls konstigt.

Vilken fakta (som du själv verifierat) fick dig att bli misstänksam? Det finns nämligen ingen fakta som pekar på det om man verifierar de påståenden man får in.
Citera
2024-06-24, 08:25
Bannlyst
Citat:
Allt får dig misstänksam, för att du aldrig varit frisk. Så att du är konspirationsteoretiker är inte alls konstigt.

Vilken fakta (som du själv verifierat) fick dig att bli misstänksam? Det finns nämligen ingen fakta som pekar på det om man verifierar de påståenden man får in.
Att några journalister som undersökt saken inte hittat spår av hennes första 30 år fick mig misstänksam.
Citera
2024-06-24, 08:32
Medlem
Citat:
Att några journalister som undersökt saken inte hittat spår av hennes första 30 år fick mig misstänksam.

Och du verifierade detta?
Du funderade inte över att hennes barn kanske skulle vara en bra källa?
Du är bara en sjuklig person som otroligt lätt fastnar i tramsiga konspirationsteorier.

Men då får vi se om du släpper detta nu då för du ljög väl inte om att du accepterade bevisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in