2025-01-10, 16:44
Medlem
slagskotts avatar
Hon är snygg, han ser alldaglig ut, förmodligen vet bägge att de inte någonsin kommer hamna i säng eftersom det är för många snygghetspoäng emellan.
Jag har haft flera tjejkompisar som inte varit skitsnygga, de visste från start att det inte skulle bli något och då är det lättare att umgås
Citera
2025-01-10, 16:45
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Har ni aldrig träffats utan bara surrat på nätet eller ev. telefon ringer alla varningsklockor hos mig och det blinkar "SCAM" över kylskåpet.
Varför över kylskåpet?
Citera
2025-01-10, 16:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Varför över kylskåpet?
Talesätt i mitt hus, inte bokstavligt, tror det kommer från min far.
Citera
2025-01-10, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?

1. Hon kanske genuint söker en vän och känner att hon kan lita på dig. Dessutom, alla snygga människor har en asful vän som får dom att se ännu finare ut och hjälper de med diverse saker i vardagen utan om och men och skyddar de i olika situationer.

2. Hon försöker manipulera dig och slutligen är ditt konto tommare än det redan är.

3. Hon vill ligga med dig men säger att ni ska träffas som vänner för att hon är rädd för att du ska visa folk att hon trots ditt utseende vill dejta dig.

4. Hon är 45+ och fortfarande tror att hon kan få en yngre och finare kille.

Vad har du att förlora ens? Träffa henne.
Citera
2025-01-10, 16:52
Medlem
HBTKuks avatar
En medelålders städerska med plastpattar står la inte högt i kurs? Oroa dig inte för det.
Senast redigerad av HBTKuk 2025-01-10 kl. 17:12.
Citera
2025-01-10, 16:52
Medlem
Torskarna på nätet får passa sig, de är för blinda/kåta för att skilja på AI/verklighet…

När du är kåt som en jävla dräng så är ni så satans jävla lättlurade, lär er inse det. Scammers, strippklubbar, och gold diggers viftar med fitta framför era ansikten som ni aldrig kommer få. Så fort ni får fittan så kommer ni ju sluta ge pengar till dem, det är det sista de vill.

För att ha sex/relation med någon så MÅSTE den andra personen ha något att ge tillbaka. Det är ett utbyte där INTE EN ENDA JÄVEL skulle ge någonting gratis. Skulle du ligga med en smällfet 90-årig tant Agda? Tänkte väl fan inte det. I detta fall så är hon en Brad Pitt i sina bästa dagar, och du är en Adga.

Runka klart, få post nut clarity, sen tar du fan bort detta fake konto (100 mil för att bli scammad?? jävla idiot haha) och letar någon i din egen klass istället. Någon dam som ser lika skev ut i ansiktet som du, med betydligt mindre pengar på kontot än dig.
Senast redigerad av lahavana 2025-01-10 kl. 16:55.
Citera
2025-01-10, 17:07
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det är svårt att inte gilla din skarpa självkännedom. Kanske den här kvinnan gör det också.
Eller så ser hon en lätt möjlighet att mjölka dig på pengar.

Det här med självkännedom och självinsikt är nog gravt underskattat när det kommer till någons sexapeal, förutom personligheten som även den är viktig. Man kan ju ställa sig frågan vem av Babben Larsson och Gunilla Persson man attraheras mest av, blir svaret olika på om attraktionen ska vara av sexuell karaktär eller bero på vem man tror skulle vara roligast att umgås med?

Gunilla Perssons intellekt i Karolina Gynnings kropp eller tvärtom? Nu fick jag plötsligt väldigt jobbiga tankar...
Citera
2025-01-10, 17:15
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?

Du har helt fel perspektiv här. Du är inte underställd henne alls nämligen.

Det finns EN anledning till varför du inte ska nappa på en relation med henne och den anledningen är som du skrev;
Tjej/kvinna som är över 45 och har silikontuttar och som jobbar som STÄDARE”.

Redan där känner man ju att det är en dålig kombo.
Hon har dåligt ställt begriper man, men väljer ändå att lägga pengar på allsköns skit.
Jag kan garantera att hon också köpt dyra tatueringar, har dyrt löshår och lösfransar, att hon lägger pengar på lösnaglar och läppförstoring. Om inte allt, så i alla fall flertalet av angivna exempel.

Allt ovanstående har det tagits dyra lån för förmodligen för yrkeskategorin ger inte en lön som tillåter silikontuttar. Och kontentan blir då att det är en ointelligent varelse som du inte under några omständigheter nedlåter dig att inleda en relation med.
Citera
2025-01-10, 17:24
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du skriver ju själv svaret - hon söker en vän

Listan kan göras lång, byta vinterdäck, måla om köket, bära tunga saker, hämta/lämna, handla, passa hunden.

Kort sagt, allt en kille gör, minus få stoppa in den.
Citera
2025-01-10, 17:27
Avslutad
Citat:

10 poängare enligt dig och dina preferenser men nog en 2a för alla andra...
Citera
2025-01-10, 17:28
Medlem
CC75s avatar
Citat:

Lite hårda ord nu TS. Då hon är 45+ förmodar jag att du är kring samma. Dvs att du är en fullvuxen man. Har du levt under en sten / off the grid de senaste 20 åren?

Singelkvinnor har ingen anledning att hoppa i säng med någon de inte finner attraktiv. Vad de däremot vill ha är män som kan "protect & provide". Om du visste hur många kvinnor 40-50+ som har många manliga "vänner" som hjälper med dem med allt. Från att fixa bostaden, bilen, vattna blommor m.m. Har man special kompetens som t ex naprapat/fysioterapeut/massage m.m. tar de gärna emot behandlingar men glöm att det är någon form av förspel. Det är gratis behandling och inget annast. En del av dessa män har båtar, motorcyklar som de gärna tar ut kvinnan på men det går aldrig längre än så då kvinnan endast är ute efter "companionship" såvida du inte är top 10-15%.

Glöm inte heller det absolut viktigaste. Den bekräftelse du ger henne. Det enda hon behöver göra är att trycka på en knapp på Insta. Det finns så många, ärligt talat, simpar i detta land att man blir rädd. Svenska män är "trash".

Bli en bättre man TS. Sälj dig inte till någon som inte uppskattar det du ger eller dig som person. Skaffa dig någon form av egenvärde. Finns hur mycket hjälp som helst att få på nätet om du är villig att ta tag i dig själv.

// CC
Citera
2025-01-10, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Listan kan göras lång, byta vinterdäck, måla om köket, bära tunga saker, hämta/lämna, handla, passa hunden.

Kort sagt, allt en kille gör, minus få stoppa in den.

Altså allt det som en kvinna är också kapabel till att göra alldeles själv

Dock lite av en redflag att hon så öppet pratar om hennes tuttar med en främling 😬 och som en 45 årig kvinna
Senast redigerad av ZN1 2025-01-10 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in