2025-01-10, 16:25
Medlem
sapiosexuell antagligen...
Citera
2025-01-10, 16:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.
Det är svårt att inte gilla din skarpa självkännedom. Kanske den här kvinnan gör det också.
Eller så ser hon en lätt möjlighet att mjölka dig på pengar.
Citera
2025-01-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
sapiosexuell antagligen...

Hon tycker väl att mitt arbete tilltalar henne isåfall.
Citera
2025-01-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det är svårt att inte gilla din skarpa självkännedom. Kanske den här kvinnan gör det också.

Jag är lite överviktig också men hon är över 50 och hon verkar som ung ha hängt med många raggare.

Lite som den där Jessica Roos från dokumentären Raggarjävlar.
Citera
2025-01-10, 16:29
Medlem
Citat:
Texten hon skriver känns personlig.

Bedragare använder idag AI-genererade personliga texter och fejkade bilder för att skapa falska profiler och lura andra. Var försiktig, särskilt om du inte ens är säker på att personen verkligen existerar.
Citera
2025-01-10, 16:31
Medlem
Citat:

om hon gillar allt du lägger upp på instagram kan det ibland vara så att hon tycker om det du gör och finner dej intelligent och intressant. hon kanske t.o.m gillar det du skriver eller din humor, din utstyrsel. ibland kan safiofiler dras till det, typ nån intelligensfaktor.

Om du bara lägger upp selfies och hon gillar så vet jag ej kanske är smått kär i dej. och du får ligga ändå.
Citera
2025-01-10, 16:32
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Hon har ju silikon och råkade kommentera det på DM och hon pratade fritt om sina operationer men hon är väldigt försiktig med att skicka bilder till mig.

Känns konstigt. Jag bor ju en bit bort sådär 100 mil men låter ju nästan indirekt som att hon vill ligga men jag känner att jag inte är i hennes liga.
Har ni aldrig träffats utan bara surrat på nätet eller ev. telefon ringer alla varningsklockor hos mig och det blinkar "SCAM" över kylskåpet.
Citera
2025-01-10, 16:33
Medlem
67arigGubbes avatar
Viktor frisk är bög, så han hade väl bara tjänat kändispoäng genom att träffa en annan kändis.

Din vän vill helt enkelt bara vara vän med dig.
Citera
2025-01-10, 16:39
Medlem
Pusts avatar
Att hon gillar allt som du lägger upp ger en väldig red flag och det känns som att det rör sig om en bedragare eller fakeprofil. Tjejer och kvinnor brukar vara extremt varsamma med vad de gillar på sociala medier.
Citera
2025-01-10, 16:43
Medlem
45 år städerska, plasttuttar och se ut som Carolina Gymning. Knappast 10p
Snarare 4p. Möjligen högre på horskalan
Citera
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Vad är det för arbete?
Citera
Medlem
Citat:
Hon har ju silikon och råkade kommentera det på DM och hon pratade fritt om sina operationer men hon är väldigt försiktig med att skicka bilder till mig.

Känns konstigt. Jag bor ju en bit bort sådär 100 mil men låter ju nästan indirekt som att hon vill ligga men jag känner att jag inte är i hennes liga.

Där har du svaret. Du blir scammad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in