Citat:
Ursprungligen postat av
Arvidos
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.
Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.
Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?
Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?
Gratis fika, gratis middag/drinkar senare. Gratis flytthjälp eller annan hjälp, juridisk, ekonomisk U name it! Någon att gråta på axeln när hennes senaste "Fadde" eller vad fan dumpat henne. Kanske du kan hjälpa henne få ett bättre jobb än städare? Hon kanske rent av tycker du är trevlig fast du är ful?
Inget fel att ha vänner, jag har många vänner och bekanta. Mest män då (ickehomoseuella) Rätt vad det är behöver man låna en traktor eller upprätta en bouppteckning.