2025-01-10, 19:02
Medlem
Många kvinnor vill ha orbiters.
Citera
2025-01-10, 19:11
Medlem
Vänskap kan komma I alla åldrar och skepnader.
Citera
2025-01-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Lite hårda ord nu TS. Då hon är 45+ förmodar jag att du är kring samma. Dvs att du är en fullvuxen man. Har du levt under en sten / off the grid de senaste 20 åren?

Singelkvinnor har ingen anledning att hoppa i säng med någon de inte finner attraktiv. Vad de däremot vill ha är män som kan "protect & provide". Om du visste hur många kvinnor 40-50+ som har många manliga "vänner" som hjälper med dem med allt. Från att fixa bostaden, bilen, vattna blommor m.m. Har man special kompetens som t ex naprapat/fysioterapeut/massage m.m. tar de gärna emot behandlingar men glöm att det är någon form av förspel. Det är gratis behandling och inget annast. En del av dessa män har båtar, motorcyklar som de gärna tar ut kvinnan på men det går aldrig längre än så då kvinnan endast är ute efter "companionship" såvida du inte är top 10-15%.

Glöm inte heller det absolut viktigaste. Den bekräftelse du ger henne. Det enda hon behöver göra är att trycka på en knapp på Insta. Det finns så många, ärligt talat, simpar i detta land att man blir rädd. Svenska män är "trash".

Bli en bättre man TS. Sälj dig inte till någon som inte uppskattar det du ger eller dig som person. Skaffa dig någon form av egenvärde. Finns hur mycket hjälp som helst att få på nätet om du är villig att ta tag i dig själv.

// CC

Hon är född 1973 och jag 1988
Citera
2025-01-10, 19:13
Medlem
Uruzita1s avatar
10 poängare???
en gammal kärring på 45 bast med löspattar som jobbar som städerska!!??
Spring för livet!
Citera
2025-01-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
10 poängare???
en gammal kärring på 45 bast med löspattar som jobbar som städerska!!??
Spring för livet!
Född 1973
Citera
2025-01-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
sapiosexuell antagligen...

Tack!

Vi är ju några som är det. Som inte bekymrar oss om kulmage, tunt hår, längd, hjulbenthet, konkavt bröst, flyende haka eller vad det nu än är som skulle få andra att backa.

För att gnistan av den mannens tankar och begåvade blick och intensiva romans överskuggar hans utseende helt och hållet, för oss.
Citera
2025-01-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Tack!

Vi är ju några som är det. Som inte bekymrar oss om kulmage, tunt hår, längd, hjulbenthet, konkavt bröst, flyende haka eller vad det nu än är som skulle få andra att backa.

För att gnistan av den mannens tankar och begåvade blick och intensiva romans överskuggar hans utseende helt och hållet, för oss.

Haha men varför skriver hon att hon gärna ses fast som vän?
Citera
2025-01-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos

Ingen aning, och inte är jag nykter heller.

Var öppen men vaksam om du tänker gå vidare med detta, är mitt råd.
Citera
2025-01-10, 20:05
Medlem
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?

Jag är en äldre kvinna, inte direkt ful (inte Carolina Gynning heller).
Jag är singel och jag vill inte ha ett förhållande.
Jag skulle absolut kunna göra som kvinnan du beskriver, närma mig en person, som råkar vara man, som är fulare än jag, för att jag söker just vänskap och i vänskap är utseendet betydelselöst.
Jag har till och med träffat vänner genom internet och vi är goda vänner ännu och ingen av oss vill ha mer än vänskap. Och hur vi ser ut är ointressant.
Citera
2025-01-10, 20:16
Medlem
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?
Bjud henne på en fika bara! Visst bara som vän, men bjud på en caramel-latte eller nåt om hon vill.

Den bästa wingman du kan ha är en vacker kvinna som vän som sällskap. Då blir du godkänd som väldigt tänkbar hane i hela tjejcommunityn.
Sen är det fint att ha en trevlig tjejkompis också, så det finns inget att förlora. Absolut ingenting. Lycka till! 😃
Citera
2025-01-10, 21:05
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:

45 är ju lastgammalt för en kärring, fan babblar du om om din tok.
Citera
2025-01-10, 21:11
Avslutad
Citat:

Ska jag vara brutal ärlig med dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in