2025-01-09, 00:27
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Sara verkar ha avböjt en ev insamling till sina skulder.

Hon skriver att sjukdomen är illa gången och att skv inte följer med till Fonus.

Kort sammanfattat.

Tragiskt.

Eller så har hon insett att hon är sämst på att hålla i pengar och vet att det är lönlöst att be folk betala av hennes skulder för att hon bara kommer ha en halv miljon i parkeringsböter igen ett halvår senare ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
På den ryska appen i dumpens huliganforum där.

Hon skulle släppa en självbiografi också, kontrakt var redan skrivet.

Varför använder dumpen shady appar som mest kriminella hänger på för att kommunicera med varandra?

Hon skulle ju skriva en barnbok om våldtäkt för småbarn illustrerad med en fågel så missbildad så att ungarna nog skulle bli traumatiserade för livet av både text och bild för ett tag sedan också. Var tog den vägen?
Citera
2025-01-09, 00:46
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Pedofil tidningen Aftonbladet har verkligen gått i krig mot Dumpen, ser artiklar väldigt ofta nu. Jag fattar inte extremvänstern ständiga försvarande för pedofiler, våldtäktsmän och andra grovt kriminella och speciellt när dom är invandrare. Man tycker ju dom borde låta dumpen vara när det mesta handlar om svenska pedofiler men tydligen ligger även pedofiler varmt om hjärtat också. Det måste nog vara kopplingen till PRIDE där dom ansvariga ständigt råkar vara just pedofiler.
Klockren analys. Aftonhoran är avskyvärd.
Citera
2025-01-09, 00:56
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Ja, men tanke på att alla som swishar Sara kommer hamna i en polisutredning så kommer donationerna minska. Och eftersom allt handlar om pengar finns det inte nåt kvar när pengarna sinar.
Ideellt arbete my ass.
Sara och Patrik vill ha pengar. Och fiskarna vill pedofilchatta och få ryggdunk.

Du har missuppfattat. Sara är sjuk nu, varför dreva mot en cancersjuk? Mår ni bra? Sara kämpar för barnen. Dumpen med Sara kommer att berätta om Aftonbladets lögner snart. Patrik och Sara brukar reda ut alla frågetecken i video på youtube.
Citera
2025-01-09, 00:58
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Novellerna på Dumpen är en mix av texter skrivna av Sara och texter som kommit som mail från avsändare med påhittade kvinnliga namn (gmail, outlook) som helt uppenbarligen är skrivna och pedo -eller hebefiler eller enbart flashbacktroll som vill ha kul.

Porrnovellerna på dumpen är vidriga. Om det inte är de själva som har så dålig smak och författar det där så fattar jag inte att de kan vara så blåsta så att de tror att det som de får sänt in är från riktiga offer.
Citera
2025-01-09, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Om det inte har gått upp för dig än så gissar jag på att läsförståelse är problemet du försöker sätta fingret på.
Gissa på du. Vad var det jag inte förstod? Om inte du vet, hur ska jag då veta?
Citera
2025-01-09, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
DU tycker att Patrik o Sara gör allting rätt.
Uppenbarligen så gör dom inte det. Åtal väntar för grovt förtal, Sara kan inte hålla i pengarna som kommer in till Dumpen (vilket är vanligt med pundare), Patrik kämpar med narkotikamissbruk, fiskare fifflat med bilder osv.

Att tro att hela denna "organisationen" är hel och ren, måste man ju vara efterbliven för att inse.
Okej, du lägger dina ord i min mun och sedan tycker du att jag har fel. Är det då inte inledningsvis fel på dina ord?
Citera
2025-01-09, 01:01
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du har missuppfattat. Sara är sjuk nu, varför dreva mot en cancersjuk? Mår ni bra? Sara kämpar för barnen. Dumpen med Sara kommer att berätta om Aftonbladets lögner snart. Patrik och Sara brukar reda ut alla frågetecken i video på youtube.

Får Sara fiffla med pengar för att hon har cancer? Varför tror du på allt Sara säger?
Citera
2025-01-09, 01:02
Medlem
Citat:
Dom bidrar till ökad pedofili och är därmed ett hot mot barn
Okej. Hur bär de sig åt för att öka på fallen av pedofoli? Rent konkret alltså?
Citera
2025-01-09, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Att använda argumentet "bättre än att inte göra något alls" som försvar är ytterst problematiskt. Om någon skulle åka runt och döda ungdomar som säljer narkotika till andra ungdomar, kan man inte försvara dessa handlingar med påståendet att "det var bättre än att inte göra något alls." En sådan inställning innebär att man rättfärdigar handlingar som i sig är förkastliga, bara för att intentionen i grunden anses vara god.

För att besvara din fråga utifrån mitt perspektiv, eftersom jag inte kan tala för andra, bedriver Dumpen en verksamhet som är ekonomiskt grundad i att förnedra och skämma ut människor på nätet. Detta är inte försvarbart. Genom sina offentliga uthängningar utsätter de anhöriga och barn för lidande och trakasserier, vilket är oacceptabelt.

De är medvetna om den skada de orsakar dessa oskyldiga individer, inklusive barn, men de vidtar inga åtgärder för att förbättra sina metoder och därigenom skydda dem. Detta är inte bara oansvarigt, utan också moraliskt förkastligt.

Man kan givetvis analysera dessa aspekter ännu djupare och inkludera fler problematiska områden, men detta sammanfattar mina huvudsakliga invändningar.
Men nu handlade det inte om att åka runt och döda ungdomar. Om du inte kan svara konkret, svara inte alls. Vad är problemet med vad de gör? Ingen har lyckats förklara det. I brist på svar levereras allt ifrån idiotförklaring av frågeställaren till rena tramset. Kom igen nu. En hel tråd rackar ner på paret men ingen kan sätta fingret på vad de tycker de gör fel - och inte minst, varför man tycker de gör fel. Lite grann som att dissa för dissandets skull. En tomgångshandling.
Citera
2025-01-09, 01:09
Medlem
Citat:
Ja exakt så. Lite som att investera i ett startup som Roos tidigare gjort.
Det är en chansning helt enkelt.

Roos hade kunnat bli Sveriges mest godhjärtade miljonär och barnens hjälte. Han satsade fel helt enkelt.
Hade varit bättre att skänka 1 miljon till BRIS och skicka ut ett pressmeddelande om det. Eller Ecpat.

Jag tror inte Roos gjorde bakgrundscheck. Han såg väl namnet Sjöberg och tänkte att det borde vara PK att stötta en etablerad gammal OS-hjälte som bekämpar pedofiler.
I själva verket var det två trasiga livsstilskriminella han stöttade och på köpet skämde ut sig i TV genom att ge sig in ett bråk han aldrig kan vinna.

Sen är det jävla patetiskt att tjata om lagändringar ang. brottsprovokation som att en jävla svensk sexblogg kan åstadkomma det. Då får man väl engagera sig inom EU-politiken istället. Vilka jävla muppar asså.
Det borde han gjort innan han debatterade med Bodström också. Då hade han sluppit stå med brallorna nere när han kritiserade Bodström för att springa pedofilernas ärenden och inte bry sig om barnen.
Lite ironiskt att just den lag som Dumpen alltid nämner i konfrontationerna - att det är våldtäkt att som straffmyndig ha sex med någon under 15 år - var just Bodström som drev igenom.

Roos är en jävla rövhatt.
Citera
2025-01-09, 02:24
Medlem
Ingkuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Genom att visa kompletta konversationer och alla meddelanden från de så kallade fiskarna, om inga naken bilder förekommer där så har man ju kunnat bevisa.

Hur ska du veta att det är kompletta konversationer?
Inte så svårt att klippa så just nakenbilerna försvinner om det skulle vara så.
Citera
2025-01-09, 02:24
Medlem
Bra att dom granskar Dumpen,känns som att när dom drog igång detta för många år sedan så var det mera seriöst, men nu vill nog patric & sara mest tjäna stålar på gubbar dom lurar.

Det senaste som aftonbladet skriver om är ju hur deras anställda skulle lura efterblivna och drogmissbrukare,allt för att klämma ut dom på pengar.

Jag försvarar inte alls dom som förgriper sig på barn,men sättet patric och sara med personal håller på är inte rätt,dom vill ha bra TV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in