2025-01-08, 23:19
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Förlåt, men det där är helt jävla ofattbart. Släng in Sara på kåken igen säger jag bara. Hon bevisar ju helt uppenbarligen att hon inte är färdig med sin kriminella bana.
Citera
2025-01-08, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
var nånstans skriver hon detta? Hon var ju mirakulöst cancerfri nyss.

På den ryska appen i dumpens huliganforum där.

Hon skulle släppa en självbiografi också, kontrakt var redan skrivet.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-01-08 kl. 23:28.
Citera
2025-01-08, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Förlåt, men det där är helt jävla ofattbart. Släng in Sara på kåken igen säger jag bara. Hon bevisar ju helt uppenbarligen att hon inte är färdig med sin kriminella bana.

Det omtalade gråtet kom från en fillipinsk video där en liten flicka blir våldtagen och strypt.
Detta autentiska gråt och barnets dödsångest använde Sara i kommersiella syften.
Citera
2025-01-08, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-

Jag brukar normalt inte gilla saker som liknar medborgaregarden men även om jag faktiskt vacklade en aning i min åsikt här(äntligen någon som gör något och inte är bunden av snårig byråkrati utan rakt ut visar hur det är tyckte jag)så blev det ändring på det när all skit kom fram.

Patrik Sjöberg är det väl inte mkt att säga om men Sara Nilsson,jag kände på mig innerst inne att det var nått skumt med den där människan.
Citera
2025-01-08, 23:36
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingkul
Nu är det väl ändå upp till gäddorna att bevisa att man har fått nakenbilder skickade till sig.
Du kan inte bevisa något som inte finns.

Genom att visa kompletta konversationer och alla meddelanden från de så kallade fiskarna, om inga naken bilder förekommer där så har man ju kunnat bevisa.
Citera
2025-01-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Sara verkar ha avböjt en ev insamling till sina skulder.

Hon skriver att sjukdomen är illa gången och att skv inte följer med till Fonus.

Kort sammanfattat.

Tragiskt.

Hoppas polisen belägger henne med reseförbud innan hon inleder operation "fly utomlands och leva på daddy Douglas".
Citera
2025-01-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Genom att visa kompletta konversationer och alla meddelanden från de så kallade fiskarna, om inga naken bilder förekommer där så har man ju kunnat bevisa.

Är förvånad över att folk förvånas över att dom skickar nakenbilder, de e klart dom gör de?

Den stora frågan är ju i vilken omfattning dom har skickat BP.
Citera
2025-01-08, 23:58
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Skulle inte alla donationer gå oavkortat till traumavård och rehabilitering för barn som blivit sexuellt utsatta?

Varför drar Sara upp det hela tiden om att media ska rapportera om utsatta barn istället? När hon blir konfronterad av t.ex. Aschberg? Brist på argument?

Stämmer det att det vid ett eller flera tillfällen att de s.k. "fiskarna" uppmuntrat till att antasta ett barn?

Jag blir mer o mer skeptisk till Dumpen...

Det är medlemsavgifterna som går till traumavård, fatta!
Citera
2025-01-09, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Haha det kan inte bli många kronor.

Vad snålt.
Citera
2025-01-09, 00:06
Medlem
Dumpen känns helt slaktat nu. Undrar om vi någonsin hör mer från Sjöberg om detta eller om han ghostar allt?
Citera
2025-01-09, 00:09
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielTK
Självklart är det Sara som skriver 😅 hon har panik

Mitt i ett pågående tjackrace känns det som.
Citera
2025-01-09, 00:16
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielTK
Självklart är det Sara som skriver 😅 hon har panik

Skulle inte vara helt otroligt, inläggen är mystisk lika varandra i skriftspråket och dessutom har fiskarna så fantasifulla kodnamn som A-Ö och typ B1 och B2.

Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Måste vara väldigt billig traumavård då eftersom dumpen inte har oändligt mycket medlemmar, avgiften inte är särskilt dyr och privat psykolog ofta kostar från nån tusenlapp och uppåt per samtal. Är det patientavgiften till psykolog i landstinget de betalar? Sponsrar de cigg till wisemind-rökkärringen för lite hemmasnickrad terapi tagen direkt ur en lärobok på grundnivå? Har den patetiska cigarrökande impulskollen-amöban också några hobbypsykologer i ett sidoprojekt för utsatta? Eller är det bara 1-2 personer som får ta del av den här exlusiva dumpen-traumavården?

Du som verkar veta, berätta gärna konkret vad det är för traumavård utsatta får av dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in