2025-01-06, 15:46
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Det är väl en bra början för en som aldrig haft ett jobb?

Jaså?
Citera
2025-01-06, 15:47
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Den äckliga jäveln har nog alltid varit ett samtalsämne i Trosa. Eller vad tror du?
Det finns ingen i Trosa som inte vet vem Rask är, Rask har varit ett samtalsämne i många år i Trosa.
Citera
2025-01-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Nej Rasks tanke var att få naken bilder tillbaka, han var trots allt grovt otrogen mot sin fru när han gjorde dessa handlingar.

Han är så korkad hela tiden så han förstår inte att hans handlingar har en väldigt dålig åverkan på hanns egna barn och fru.

Men vad var du med deras förhållande att göra? Väljer dom att gå vidare tillsammans så får dom väl göra det.
Citera
2025-01-06, 15:48
Medlem
Citat:
Det är väl därför hon har skulder?

För att hon går och fikar? Alltså kom igen 🙄
Citera
2025-01-06, 15:48
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Och hon skickade väl bilder på henne, alltså samtycke.
Jag försvarar mest barnen och tycker det är högst olämpligt att det sprids här inne och att man snackar om Therese underliv.
Sen är det upp till Rask & Therese om dom vill gå vidare eller separera.

Är du ens medveten om att det är du som drar igång diskussionen om porrfilmer och runkbilder om och om igen?

I samma andetag som du för in diskussionen på barnen.

Ditt agerande får en motsatt effekt från den du önskar.
Citera
2025-01-06, 15:50
Medlem
Citat:
Men vad var du med deras förhållande att göra? Väljer dom att gå vidare tillsammans så får dom väl göra det.

Inget! Jag säger att anledning att Rask var otrogen mot in fru var att han är kåt. Inte att L & C skulle få tag i bilderna.

Det var ju det du frågade om din virrpanna.

Deras förhållande är totalt ointressant för min del, kan inte bry mig mindre.
Citera
2025-01-06, 15:51
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Personligen kan jag tycka att om man medvetet skickat runt flera porrfilmer på sin fru samt även skickat runt flera runkbilder till småbrudar bör man direkt bli av med barnen. Det är uppenbart på så många plan att han är ett gift som förstör barnens självkänsla.

#LÅSINBARONEN2025

Så är det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Är du ens medveten om att det är du som drar igång diskussionen om porrfilmer och runkbilder om och om igen?

I samma andetag som du för in diskussionen på barnen.

Ditt agerande får en motsatt effekt från den du önskar.

Jag säger min åsikt kring bilderna eftersom ett flertal drog upp dom igår och jag säger hur det får konsekvenser av det ni gör här inne med tanke på barnen.
Citera
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Roten i problemet är att ni här inne sitter och delar runt den samt chrippa annars hade ingen vetat något, speciellt inte barnen.

Roten till problemet är att rask har en sån vidrig persona. OCH delat filmer på sin fru.
Hade han knte varit så vidrig och motbjudande. Så är jag helt övertygad om att det varit snackis 2 dagar.
En helt obetydlig, värdelös och allmänt misslyclad människan hade inte fått den uppmärksamheten.

ALLT, negativt som drabbar den familjen. Är rask direkt skyldig till.
Citera
2025-01-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inget! Jag säger att anledning att Rask var otrogen mot in fru var att han är kåt. Inte att L & C skulle få tag i bilderna.

Det var ju det du frågade om din virrpanna.

Deras förhållande är totalt ointressant för min del, kan inte bry mig mindre.

Men vad ger dom rätten att lägga ut dom på YouTube? de hade dom ju inte behövt göra, eller dom som har delat runt dom här inne det var också jävligt onödigt.

Ni fattar ju inte att det får konsekvenser om man tror att det ska hjälpa familjen det blir ju snarare tvärtom.
Citera
2025-01-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Roten till problemet är att rask har en sån vidrig persona. OCH delat filmer på sin fru.
Hade han knte varit så vidrig och motbjudande. Så är jag helt övertygad om att det varit snackis 2 dagar.
En helt obetydlig, värdelös och allmänt misslyclad människan hade inte fått den uppmärksamheten.

ALLT, negativt som drabbar den familjen. Är rask direkt skyldig till.

Och i och med hur ni skriver här inne hjälper inte barnen det gör att ni förlorar trovärdighet inför socialen och det är fakta.
Citera
2025-01-06, 15:57
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Men vad ger dom rätten att lägga ut dom på YouTube? de hade dom ju inte behövt göra, eller dom som har delat runt dom här inne det var också jävligt onödigt.

Ni fattar ju inte att det får konsekvenser om man tror att det ska hjälpa familjen det blir ju snarare tvärtom.

Onödigt, onödigt, onöööödigt. Du låter som en papegoja.

Inget som sätter äcklet Rask "i dåliga dagar" är onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in