2025-01-04, 11:48
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
När Therese sa att ”Hade du slagit mig så hade jag ju aldrig varit kvar hos dig” kändes lite motsägelsefullt. Om hon kan vara kvar hos honom efter han sprider porrfilmer två henne och efter han skickat kukbilder till fruntimmer så kan hon definitivt vara kvar efter han misshandlat henne också.

Motsägelsefullt absolut, men framförallt otroligt korkat och naivt sagt. Har hon aldrig hört talas om psykisk misshandel?! Om det var så lätt som hon säger skulle våld i nära relationer alltid sluta efter första slaget, för efter det är det ju bara att lämna
Citera
2025-01-04, 11:52
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Motsägelsefullt absolut, men framförallt otroligt korkat och naivt sagt. Har hon aldrig hört talas om psykisk misshandel?! Om det var så lätt som hon säger skulle våld i nära relationer alltid sluta efter första slaget, för efter det är det ju bara att lämna

*Psykiskt
*Ekonomisk
*Socialt

Dom formerna av misshandel är bekräftat.
Att han höjer handen mot henne? Ja, skulle inte förvåna mig om det har förekommit, för vissa vem som bestämmer.

Sen hans lilla försvarstal mot hennes blåklocka. Då visar han upp dom lite mer extrema sådana.

Han har inte muskler till att åstadkomma en större blåklocka. Räcker med en lite smäll.
Citera
2025-01-04, 12:30
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
*Psykiskt
*Ekonomisk
*Socialt

Dom formerna av misshandel är bekräftat.
Att han höjer handen mot henne? Ja, skulle inte förvåna mig om det har förekommit, för vissa vem som bestämmer.

Sen hans lilla försvarstal mot hennes blåklocka. Då visar han upp dom lite mer extrema sådana.

Han har inte muskler till att åstadkomma en större blåklocka. Räcker med en lite smäll.

*Psykiskt
*Emotionellt
*Ekonomisk
*Socialt
*Sexuellt

Lade till lite på listan över våldet han utövat hittills.
Citera
2025-01-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Exakt. Här inne sitter en hög arbetslösa, socialfall som är missnöjda över sitt eget liv och spyr galla och falska rykten över något dom inte vet ett skit om. Tragiskt liv dom har.
Jag skrev tidigare att jag såg Rask, Therese och barnen på Nyår i Trosa men det ville ingen lyssna på, då dom kommer med sina falska påståenden.
Det säger en hel del om hur missnöjda dom är med sina liv.

Jag tror på dig att du såg dom.
Rask har inte slagit Therese, synd att man ska slösa på soc tid när det finns barn som verkligen far illa.
Citera
2025-01-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han går även till överdrift nu för att bevisa att de firade nyår tillsammans. Vet man själv att man har gjort det så har man ingenting man behöver bevisa eller? Likadant med fläcken på hakan.
man ser ju att hon är inklippt i bilden och han satte upp nu platsinfo på bilderna på han själv och pojkarna, men han la inte nån platsinfo på bilden med walter och hon va med på hahaha
Citera
2025-01-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han går även till överdrift nu för att bevisa att de firade nyår tillsammans. Vet man själv att man har gjort det så har man ingenting man behöver bevisa eller? Likadant med fläcken på hakan.

Vad är detta för argument?
Citat:
Vet man själv att man har gjort det så har man ingenting man behöver bevisa eller?

Även om Rask ljuger eller inte så kan han vilja motbevisa.
Förstår inte hur det är skumt att vilja motbevisa om flashback har fel.
Han kanske inte vill att folk ska tro att han inte firar med familjen på nyår helt enkelt?

Sen så tror jag inte Rask var med Therese. Men tycker inte ditt argument är stabilt
Citera
2025-01-04, 13:40
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad är detta för argument?

Förstår inte hur det är skumt att vilja motbevisa om flashback har fel.
Men asså så bara för att de är Flashback blir de alltså automatiskt fel? Jag säger inte att vi alla som skriver här alltid har rätt men de är många många gånger vi faktiskt haft rätt.
Citera
2025-01-04, 13:48
Medlem
MrsLibras avatar
Något är ju lite konstigt med det här kring nyår. Vi såg ju tydligt att T var iväg. Så hur motbevisar Rask det med en kartpositionering/bild på sig och pojkarna? T var väl iväg med dottern bara? Något är skevt.
Citera
2025-01-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Men asså så bara för att de är Flashback blir de alltså automatiskt fel? Jag säger inte att vi alla som skriver här alltid har rätt men de är många många gånger vi faktiskt haft rätt.
Jojo men snackar mer om en enskilt argument.

"Rask ljuger eftersom han försöker motbevisa"
Citera
2025-01-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Något är ju lite konstigt med det här kring nyår. Vi såg ju tydligt att T var iväg. Så hur motbevisar Rask det med en kartpositionering/bild på sig och pojkarna? T var väl iväg med dottern bara? Något är skevt.

Men dom har ju setts tillsammans på nyår i Trosa, kan Therese åkt iväg över dagen bara? eller har hon postat en gammal bild?
Citera
2025-01-04, 14:22
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. Det gick tvärtom precis enligt planerna. Syftet från första början var att påverka Muppen att göra en lång försvarsvideo. Här kom den.

https://ibb.co/T0QB5v8

Tack StorTuffBiker för initiativet som lyckades alldeles utmärkt.

Tack till alla som deltog.
😇
Citera
2025-01-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men dom har ju setts tillsammans på nyår i Trosa, kan Therese åkt iväg över dagen bara? eller har hon postat en gammal bild?
Hon tackar ju uttryckligen för dagarna i Skåne? + Vem har sett dom tillsammans i Trosa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in