2024-12-31, 00:52
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Det är den nya A jag syftar på, från unga föräldrar. Dom umgicks flitigt under hösten, sedan avtog umgänget tvärt.

Såhär skriver Linnsan på sin blogg.

Citat:
Sedan har andra typer av nära relationer brutits upp, och det är så otroligt jobbigt. Det känns fortfarande tungt. Det ligger ett inslaget paket i mitt kontor som ger mig sådan ångest, men jag kan liksom inte göra mig av med det, för det var till en person jag trodde skulle finnas i mitt liv för alltid.

Jag litar på folk och släpper in dem väldigt snabbt om jag gillar dem och känner att vi klickar. Jag har så svårt att förstå varför någon skulle vilja mig illa, utnyttja mig eller trycka på mina svaga punkter. Jag är oerhört godtrogen och fortfarande för naiv, även om jag tycker det har blivit bättre med åren.

Kanske är det personen du frågar om som Linnsan skrev om här. Hon uttrycker sig också på ett sätt som kan tolkas att det är flera personer det handlar om, som "vill illa och utnyttja". Tung paranoia där alltså.
Citera
2024-12-31, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Om ni vill veta om hennes speciella julklapp så är det en kudde.

Trodde det skulle vara en söt och gullig liten buttplug.
Citera
2024-12-31, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Såhär skriver Linnsan på sin blogg.

Kanske är det personen du frågar om som Linnsan skrev om här. Hon uttrycker sig också på ett sätt som kan tolkas att det är flera personer det handlar om, som "vill illa och utnyttja". Tung paranoia där alltså.

Tror det handlar om båda A. Det var nog en väldig intensiv vänskap från Linns sida, där vännerna skulle umgås med henne 24/7. Som sedan fick ett abrupt slut. Kommer nog aldrig få veta anledningen till den avslutade vänskapen...
Citera
2024-12-31, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Tror det handlar om båda A. Det var nog en väldig intensiv vänskap från Linns sida, där vännerna skulle umgås med henne 24/7. Som sedan fick ett abrupt slut. Kommer nog aldrig få veta anledningen till den avslutade vänskapen...
För Al*as del verkade det som vänskapen tog slut när mammaledigheten var över och hon började jobba igen. L fattar nog inte hur det är att ha ett vanligt jobb och småbarn, det blir inte mycket tid och ork över för vänner då..L hade nog svårt att acceptera att A inte hade tid att leka med henne hela tiden och kände sig väl bortvald..som sagt L vill ju alltid umgås väldigt intensivt och kväver nog sina vänner/relationer..och så tycker hon synd om sig själv när de inte vill vara med henne trots att hon bjuder på spa osv...
Citera
2024-12-31, 10:25
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Trodde det skulle vara en söt och gullig liten buttplug.

En sån har hon redan enligt bilden från badkaret!
Citera
2024-12-31, 16:13
Medlem
Mycket snack inför jul och hur hon skulle fira. Inte mycket snack inför kvällen. Blir det Bingolotto med sambon?

Och vad tror vi, blir det ett positivt graviditetstest i flödet under 2025? Inte omöjligt.
Citera
2024-12-31, 17:34
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Mycket snack inför jul och hur hon skulle fira. Inte mycket snack inför kvällen. Blir det Bingolotto med sambon?

Och vad tror vi, blir det ett positivt graviditetstest i flödet under 2025? Inte omöjligt.

Inför 2025 har nog alla "nya" tänkbara babydaddys sedan länge lagt benen på ryggen å rusat långt, långt bort. Den enda aspiranten är S, antagligen endast för att fortsätta kunna bo kvar.

Gott Nytt År!
Citera
2024-12-31, 21:40
Medlem
Har nästan en liten teori om det kanske inte har varit lite deras deal för tiingelinn och S. Att om båda är singlar till nyår så blir dem ett par...igen.
För har lite svårt och se nästa år att hon verkligen kommer fortsätta med vv i Stockholm.
Citera
2024-12-31, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Har nästan en liten teori om det kanske inte har varit lite deras deal för tiingelinn och S. Att om båda är singlar till nyår så blir dem ett par...igen.
För har lite svårt och se nästa år att hon verkligen kommer fortsätta med vv i Stockholm.

Men hur ska det då gå för hennes sångkarriär 😢

(Skoja bara. Tror också det blir en vändning på hennes sociala medier under 2025. Bubblan 2024 sprack)
Citera
2025-01-01, 14:22
Medlem
Hörde från folk i deras närhet att hon legat med 32 andra killar under 2024.
Man får nog räkna med att deras relationer på sociala medier ändras här i dagarna (läste att det skrevs att det stod på hennes Facebook att dom var ihop).
Citera
2025-01-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0oneysuckle
Hörde från folk i deras närhet att hon legat med 32 andra killar under 2024.
Man får nog räkna med att deras relationer på sociala medier ändras här i dagarna (läste att det skrevs att det stod på hennes Facebook att dom var ihop).
Ännu en som har koll på hennes sexliv via hennes bekanta🤣
Citera
2025-01-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Ännu en som har koll på hennes sexliv via hennes bekanta🤣
Hon som inte har några vänner! Så låter omöjligt att höra det från nån sån! Sen har ho väll mycket att ta igen sen sin misslyckade barn fabrik med div män gick i stå! Hålet måste ha sitt o kan man inte få ett barn får man väl stoppa in saker i hålet istället! Gott nytt år alla i den riktiga världen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in