2024-11-04, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Tror absolut inte hon har borderline. Däremot autism eller liknande tror jag absolut, hon verkar som en extremt tom människa som bara existerar. Ingen humor eller så.
Men tror inte borderline som sagt då det innefattar depressioner och suicidtankar osv. En tuff diagnos, hon verkar ju ändå må bra.

Vad får dig att tro att hon ”mår bra ändå”? Hon byter partner som underkläder, äter mest plockmat och enkelt och kan inte vara ensam med barnen. För mig låter det som någon med depression nästan.

Om du googlar EIPS/borderline så kommer du se att MYCKET stämmer på henne
Citera
2024-11-04, 21:57
Medlem
S tar ett kvällsäventyr till vad som onekligen ser ut som en tågstation. Tre timmar senare sitter L, den nya bästisen A och den hon delar lägenheten med (?) och äter middag tillsammans. Jag får inte ihop relationen mellan S och L. Han skjutsar henne, bor hos henne, åker på utflykter med henne, följde med för att fira T hos hennes pappa, tog hand om J när resterande åkte iväg i somras - som hennes ex? Självklart kan man vara goda vänner, men det här är mer än så.
Citera
2024-11-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
S tar ett kvällsäventyr till vad som onekligen ser ut som en tågstation. Tre timmar senare sitter L, den nya bästisen A och den hon delar lägenheten med (?) och äter middag tillsammans. Jag får inte ihop relationen mellan S och L. Han skjutsar henne, bor hos henne, åker på utflykter med henne, följde med för att fira T hos hennes pappa, tog hand om J när resterande åkte iväg i somras - som hennes ex? Självklart kan man vara goda vänner, men det här är mer än så.
Han umgås med Linns mamma också under pappaveckan..när L var i Stockholm...så jäkla konstigt...
Citera
2024-11-04, 22:37
Medlem
Citat:
Konstigt också att S bara lägger ut bilder/storys på B under pappaveckan, aldrig annars...fast att vi vet att de bor ihop hela tiden...
Citera
2024-11-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Han umgås med Linns mamma också under pappaveckan..när L var i Stockholm...så jäkla konstigt...

Men är det verkligen så konstigt? Han är väl helt ensam i Örebro - varken familj eller någon vänskapskrets att tala om (vad det verkar som). Han spelar ju inte hockey längre heller eftersom det inte gick ihop med att ha ett litet barn att se efter. Att Linn och hennes familj tar sig an Simon och bjuder in honom är bara generöst och omtänksamt, tycker jag, och hade jag varit i hans sits hade jag varit tacksam. Det är ju inte dålig stämning mellan dem, tolkar jag det som iaf eftersom de bor ihop, och att de kan hjälpas åt i vardagen är väl helt fantastiskt. Tycker också att det är helt förståeligt att de inte är så öppna med sitt arrangemang av flera skäl, Linn vill skapa engagemang och ett sätt är att skapa intresse för sig själv som person är väl att öppna upp för spekulationer om hennes privatliv och att inte vara helt rak
Citera
2024-11-05, 12:52
Medlem
Citat:

De hade relationsstatusen att de var ett par på Facebook fram tills nån kommenterade det (på ett snällt sätt) på L’s instagram. Sedan dolde L möjligheten att se hennes relationsstatus. Så högst troligt står det fortfarande att de är ett par.

Tror att de är ihop och att bebis nr 4 kommer ganska snart.
Citera
2024-11-05, 12:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Linn vill medela oss att hon har varit vaken i flera timmar i ett inlägg hon la upp för närmare fem timmar sen. Väldigt morgonpigg isf eftersom det betyder att hon varit uppe sen 4-5 eller kan det vara så att hon aldrig kom till sängs.

Längesen vi såg henne med hon lydia också. Hon som jobbar på gastropol och det var väldigt längesen Linn var på just gastropol.
Citera
2024-11-05, 13:00
Medlem
Tror inte det är många småbarnsföräldrar som sover längre än till kl 8, speciellt inte om man har barn med skolplikt som oftast börjar skolan runt 8?

Tror även att de flesta över 20 år, som har ett arbete är uppe innan 8..

Linn verkar ju tro att det är ett fenomen att inte sova längre än till 08 när man är *vuxen*
Citera
2024-11-05, 15:15
Medlem
Så tiingelinn blev inte bjuden med PPD på P.O.P eventet?Hon brukade väl göra mycket reklam förr med polarn och pyret så konstigt att hon inte blev bjuden🤔

Och sen lite smygreklam för tandläkaren också🙃
Citera
2024-11-05, 17:50
Medlem
"Nya smaken utan smak"

Hahhaha what????
Citera
2024-11-05, 18:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Herregud reklamen för flux är så jävla fånig att jag inte finner ord. Hur kan företag godkänna hennes tramsiga reklamer.
Citera
2024-11-05, 19:14
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud reklamen för flux är så jävla fånig att jag inte finner ord. Hur kan företag godkänna hennes tramsiga reklamer.

Haha, vem fan (mer än Linn) går runt med en flaska flourskölj i fickan och gurglar flera gånger om dagen. Tittar ens företagen på henne imbecilla försök till reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in