2024-09-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Dricka drinkar en måndag kväll i Stockholm är viktigare än allt.
Nu tror jag iofs att det är energidrickan "Joluca" som JLC lanserar som de dricker på releasepartyt.
Citera
2024-09-09, 22:22
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Nu tror jag iofs att det är energidrickan "Joluca" som JLC lanserar som de dricker på releasepartyt.

Ah Så är det nog, jäkligt löjligt att dricka energidryck på det sättet.

Fast vem vet kan ju vara (fri) bar på ett sånt event också.
Senast redigerad av drinksareonme 2024-09-09 kl. 22:27.
Citera
2024-09-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa

Den sista bilden ser ju snarare ut som en drink, man kan faktiskt blanda alkohol med energidryck😉( men just ja Linn drack ju inte alkohol, medans alla andra i hennes ålder super ner sig i mallis så älskar hon och vara en ung mamma, och alla hennes barn är planerade!)
Men tydligen nu när hon är äldre då är det viktigare att åka till Stockholm och gå på events än att spendera tid med sin yngsta🤔
Jag hade nästan velat se henne göra en "lyxfällan" hur ser utgifterna ut mot intäkterna i Stockholm? Att gå på event är väl inget dem får "lön" för va? Utan gratis grejer och "mingla och eventuellt utöka sociala kontakter som kan ge jobb"
Citera
2024-09-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Den sista bilden ser ju snarare ut som en drink, man kan faktiskt blanda alkohol med energidryck😉( men just ja Linn drack ju inte alkohol, medans alla andra i hennes ålder super ner sig i mallis så älskar hon och vara en ung mamma, och alla hennes barn är planerade!)
Men tydligen nu när hon är äldre då är det viktigare att åka till Stockholm och gå på events än att spendera tid med sin yngsta🤔
Jag hade nästan velat se henne göra en "lyxfällan" hur ser utgifterna ut mot intäkterna i Stockholm? Att gå på event är väl inget dem får "lön" för va? Utan gratis grejer och "mingla och eventuellt utöka sociala kontakter som kan ge jobb"

Ja hon väljer ju verkligen att bra borta varannan vecka från Belle det hade hon ju inte behövt vara 🤔

Lär väl inte komma något grattis från henne till Juvelias lillasyster. Bonnie är ett fint namn tycker jag!
Citera
2024-09-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Vem är killen som ser ut att stå och hålla om L på Jolucas event? Story från platstaggen Ångbåtsbryggan för ungefär en timme sedan.

Edit: j*natanh*lstenss*n

Hur håller hon på och åmar sig på hans storys...?
Citera
2024-09-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Hur håller hon på och åmar sig på hans storys...?

Åmar sig gör hon väl inte, men kraftigt onykter är hon, shottar och håller på. Rena fyllefesten. Som… ungdomar på Rhodos? Ser lite ut som en fjortis som hamnat på sin första fyllefest.
Citera
2024-09-10, 01:20
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag tycker att Linn kunde väntat ett par dagar med att åka till Stockholm. Hon kunde gott ha Juvelia hemma och låtit Bonnies föräldrar landa lite hemma innan Juvelia kom till dem.
De kanske inte alls kände nåt behov eller nån önskan om det?
Citera
2024-09-10, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Det bytte till pappavecka idag, Tiingadlink är redan i Stockholm och leker tonåring...
Vi kommer nog inte se några gratulationer från henne heller..
Fel av mig😵. Tänkte inte på att det redan var måndag🙈
Citera
2024-09-10, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej hon " lät " inte henne få se sin lillasyster då det är pappaveckor nu för alla barnen från och med idag.
Fel av mig🤪. Tänkte inte på att det redan var måndag😱🙈
Citera
2024-09-10, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Bonnie fick lillasyster heta. Iaf bättre än L’s val av namn på barnen

Tycker du?
Citera
2024-09-10, 03:22
Medlem
Citat:
Jag tycker att Linn kunde väntat ett par dagar med att åka till Stockholm. Hon kunde gott ha Juvelia hemma och låtit Bonnies föräldrar landa lite hemma innan Juvelia kom till dem.
Varför? Jag hade då iaf velat fått hem min dotter som jag inte träffat på en v.
Citera
2024-09-10, 04:32
Medlem
Citat:
Vad du tycker är helt oväsentligt. Var Linns beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in