2024-12-31, 12:42
Medlem
2025 ska bli deras år.
Gick snabbt från att hon funderade om hon orkade vara kvar öht till att planera hela livet
Citera
2024-12-31, 18:13
Medlem
Igår skrev J om att sonen ju kommer att läsa på sociala medier. Idag kallar hon hans mamma för ”illaluktande,svartsjuka stalkerfitta” och tycker att hon ska flytta tillbaka till Chile…
Lycka till med att få någon vårdnad om honom P….
Citera
2024-12-31, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Igår skrev J om att sonen ju kommer att läsa på sociala medier. Idag kallar hon hans mamma för ”illaluktande,svartsjuka stalkerfitta” och tycker att hon ska flytta tillbaka till Chile…

Jag hoppas verkligen att sonens mamma ser till att få screenshots på allt galet som J skriver. Att P inte fattar att hon med lätthet kan förstöra allt för honom angående sonen med sina utspel
Citera
2024-12-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94

Varför låter P henne hålla på? Vore det en riktig man skulle han kasta ut J med huvudet före. Men icke får han ligga lite är han nöjd. Han verkar inte förstå att J och hans eget beteende kan ställa till det ordentligt för honom.
Citera
2024-12-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Jag hoppas verkligen att sonens mamma ser till att få screenshots på allt galet som J skriver. Att P inte fattar att hon med lätthet kan förstöra allt för honom angående sonen med sina utspel

Problemet är ju att exet också skrivit en hel del keffa saker, på tex. Facebook. Så de har nog en del print screens från henne också…

Det känns som att alla i den där soppan är utav samma skrot och korn, så jävla synd om barnet tbh.
Citera
2024-12-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Problemet är ju att exet också skrivit en hel del keffa saker, på tex. Facebook. Så de har nog en del print screens från henne också…

Det känns som att alla i den där soppan är utav samma skrot och korn, så jävla synd om barnet tbh.

Verkligen. Morsan verkar möjligen försiktigt bättre på konsekvenstänk och affektreglering än Jackie, men bara en sån sak som att hon varit här inne och härjat säger en hel del. Jag fattar att vi alla bara är människor och enough is enough, men baserat på vad hon skrivit här och sättet hon uttrycker sig så verkar morsan tyvärr rätt pantad också. Stackars pojke säger jag bara.
Citera
2024-12-31, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Verkligen. Morsan verkar möjligen försiktigt bättre på konsekvenstänk och affektreglering än Jackie, men bara en sån sak som att hon varit här inne och härjat säger en hel del. Jag fattar att vi alla bara är människor och enough is enough, men baserat på vad hon skrivit här och sättet hon uttrycker sig så verkar morsan tyvärr rätt pantad också. Stackars pojke säger jag bara.

Härjat tycker jag inte hon gjort.
Citera
2025-01-01, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Varför låter P henne hålla på? Vore det en riktig man skulle han kasta ut J med huvudet före. Men icke får han ligga lite är han nöjd. Han verkar inte förstå att J och hans eget beteende kan ställa till det ordentligt för honom.

Därför P är blind av kärlek… eller inte. Han verkar helt stendum haha
Hoppas ungen slipper träffa packet
Citera
2025-01-01, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish

Vad är det som får dig att skriva att hon härjat?
Citera
2025-01-01, 09:56
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Vad är det som får dig att skriva att hon härjat?
Vi kanske inte ska fördjupa den diskussionen eftersom det då plötsligt kan börja handla om andra användares anonymitet i tråden. Så vi lämnar det där och låter var och en dra sina egna slutsatser föreslår jag. 😉
Citera
2025-01-01, 10:27
Medlem
Jobbar någon av dessa två stjärnor, eller är det dagdriveri som gäller?
Citera
2025-01-01, 11:13
Medlem
[quote=Antoinette|90563389]Vi kanske inte ska fördjupa den diskussionen eftersom det då plötsligt kan börja handla om andra användares anonymitet i tråden. Så vi lämnar det där och låter var och en dra sina egna slutsatser föreslår jag. 😉[/QUOTE

Förstår inte varför det skulle det ,men ok.
Senast redigerad av pochahontas 2025-01-01 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in