Igår, 14:19
  #11581
Medlem
Vet ni vart barnet befinner sig nu??
Citera
Igår, 14:20
  #11582
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Experimental
I morse satt bägge på balkongen och rökte, med hunden som sällskap

Konstigt att Ola vill lämna hunden till det dårhuset.
Citera
Igår, 14:46
  #11583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Konstigt att Ola vill lämna hunden till det dårhuset.

Det har jag undrat hela tiden. Men han är väl inte helt ok i tänket o sen tänks det väl att det är en hund så inte så noga. De som gav dom hunden bryr sig inte om ifall den har det bra bara de slapp den?
Citera
Igår, 15:07
  #11584
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det har jag undrat hela tiden. Men han är väl inte helt ok i tänket o sen tänks det väl att det är en hund så inte så noga. De som gav dom hunden bryr sig inte om ifall den har det bra bara de slapp den?

Var hunden där natten då det brakade loss rejält?
Polisen borde väl ringt Länsstyrelsen isf kan jag tycka och anmält även dit.
Citera
Igår, 15:15
  #11585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Var hunden där natten då det brakade loss rejält?
Polisen borde väl ringt Länsstyrelsen isf kan jag tycka och anmält även dit.

Grannen sa väl att hunden var där? Den brukade ju va där när stora sonen var där så J kunde va ledig sen väl?
Citera
Igår, 15:19
  #11586
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Grannen sa väl att hunden var där? Den brukade ju va där när stora sonen var där så J kunde va ledig sen väl?

Aha. Ja jag vet inte hur Ola tänker.
Han har väl inte ett garantansvar som man har när det gäller ett människobarn men hunden lär ju fara illa av träsktrollens leverne iaf.
Citera
Igår, 15:22
  #11587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Vet ni vart barnet befinner sig nu??

Jag, och säkert många mer, undrar med det, men kan vi snälla avstå från att spekulera i det här? För både barnets och nya familjens skull. Ingen tjänar något på att det kommer fram utom möjligen Jackie om hon inte redan vet det och får något psykbryt.
Citera
Igår, 15:33
  #11588
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag, och säkert många mer, undrar med det, men kan vi snälla avstå från att spekulera i det här? För både barnets och nya familjens skull. Ingen tjänar något på att det kommer fram utom möjligen Jackie om hon inte redan vet det och får något psykbryt.

Absolut!
Barnet är i något jour-familjehem och vart detta finns behöver inte vi veta. Ja och träskpaddorna ska absolut inte få reda på det av förklarliga skäl!
Citera
Igår, 16:19
  #11589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag, och säkert många mer, undrar med det, men kan vi snälla avstå från att spekulera i det här? För både barnets och nya familjens skull. Ingen tjänar något på att det kommer fram utom möjligen Jackie om hon inte redan vet det och får något psykbryt.

Ingen annan än myndigheter och jourfamiljen ska veta vart sonen är. Allra minst Jackie och Patrik.
Citera
Igår, 16:29
  #11590
Medlem
XtraXs avatar
Åldrades inte heller så bra..
Från svärmors FB.

Citat:
En ny liten prins har anlänt nu på morgonen, jag har blivit farmor igen, tjoho mitt hjärta svämmar över. Nu har vi 2 små prinsar i familjen, längtar tills jag får snusa och gosa.
Massa kärlek är det.
Stort grattis till Patrik Lundström och Jackie Liliana Ferm, Älskar er.
Önskar er alla en riktigt härlig dag med massa glädje och kärlek.

Kramar till er alla som vill ha.
Citera
Igår, 16:32
  #11591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Ingen annan än myndigheter och jourfamiljen ska veta vart sonen är. Allra minst Jackie och Patrik.
Håller med!
Tråden handlar ju om Jackie i huvudsak och barnen ska inte blandas in mer än "nödvändigt"
Citera
Igår, 16:47
  #11592
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Vet ni vart barnet befinner sig nu??

Nej. Just sådant är sekretess. Men förmodligen i en jourfamilj i väntan på ett permanent familjehem, eller så är han redan i ett permanent familjehem där han får stanna tills tiden får utvisa vad som sker, men förhoppningsvis får han stanna där.
Inget barn ska växa upp med två trasiga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in