2025-01-01, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Verkligen. Morsan verkar möjligen försiktigt bättre på konsekvenstänk och affektreglering än Jackie, men bara en sån sak som att hon varit här inne och härjat säger en hel del. Jag fattar att vi alla bara är människor och enough is enough, men baserat på vad hon skrivit här och sättet hon uttrycker sig så verkar morsan tyvärr rätt pantad också. Stackars pojke säger jag bara.

mmm jag reagerade också på att hon var här och skrev, så otroligt weird beteende men det blev tydligt att de alla tre är likadana. Inte konstigt att P faller för en och samma typ av kvinna 🤷🏼‍♂️ Men som sagt så är det otroligt sorgligt att barnet hamnar i kläm bland dom här tre som inte kan bete sig som vuxna, alla tre verkar så otroligt egoistiska och barnsliga.
Citera
2025-01-01, 16:37
Medlem
Att ta till Flashback för att skriva av sig mitt uppe i en vårdnadstvist tycker jag är "att härja". Missförstå mig inte, det var en väldigt underhållande och intressant inblick men jag skulle säga att gränsen för normalt beteende gick någonstans mellan öknamn som "fetto" och att hon hänger ut sitt barns diagnoser. Alla kan vi bli arga och desperata och jag hade till en början förståelse att hon i ett svagt ögonblick hoppade in här för att försvara sig mot Jackie och Patriks påhopp, men det är inte normalt och det är verkligen inte I hennes sons intresse. Sen försvann hon ju hux flux så det tyder väl på nån typ av självinsikt.
Citera
2025-01-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Ja, dom är vidriga..
Det är som, vad brukar man säga?!...som att titta på en seriekrock, som man inte ska titta på, men man gör det ändå..

Usch, sådana sladdertasker dom är

Jag har också funderat på vart begäret kommer ifrån att berätta om sitt sexliv och hur kåt du och din kille är. Skäms man inte? Det känns som en 15-årig tjej som just upptäckt sex. Tror hon verkligen att hennes följare vill veta om hur bra P är att slicka fitta.
Citera
2025-01-01, 23:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blommanskonto
Jag har också funderat på vart begäret kommer ifrån att berätta om sitt sexliv och hur kåt du och din kille är. Skäms man inte? Det känns som en 15-årig tjej som just upptäckt sex. Tror hon verkligen att hennes följare vill veta om hur bra P är att slicka fitta.

Har hon inga vänner att snacka sex med? Ens sexliv och detaljer kring det är ju i regel något vi kvinnor snackar om när vi ses över lite vin.

Nu är inte jag influenser eller speciellt aktiv på sociala medier men jag har svårt att se att jag skulle lägga upp en bild på mitt kön med tillhörande text om att jag nyss hade världens fontänorgasm.
Citera
2025-01-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har hon inga vänner att snacka sex med? Ens sexliv och detaljer kring det är ju i regel något vi kvinnor snackar om när vi ses över lite vin.

Nu är inte jag influenser eller speciellt aktiv på sociala medier men jag har svårt att se att jag skulle lägga upp en bild på mitt kön med tillhörande text om att jag nyss hade världens fontänorgasm.

Jag följer henne på Instagram och nästan varje dag är det en referens till deras sexliv. Det känns som hon är väldigt barnslig i sinnet. Hon kanske varit med om nått som gjort att hon gått tillbaka i ålder. Om hon inte alltid varit så dvs

Jo,men precis,de är ju oftast nått man pratar med sina vänner om!!
Citera
2025-01-02, 01:19
Medlem
Citat:
Jag följer henne på Instagram och nästan varje dag är det en referens till deras sexliv. Det känns som hon är väldigt barnslig i sinnet. Hon kanske varit med om nått som gjort att hon gått tillbaka i ålder. Om hon inte alltid varit så dvs

Jo,men precis,de är ju oftast nått man pratar med sina vänner om!!

Jag har också funderat på om hon inte har någon typ av utvecklingsstörning, som att trauman i hennes liv och att inte kunnat vara tonåring på vanligt vis gjort att hon typ fastnat mentalt som en 16-åring?
Citera
2025-01-02, 06:51
Medlem
Att skriva främlingsfientligt om mamman och säga att hon kan flytta tillbaka till Chile … J verkar inte heller ha ett jobb och kanske får söka bidrag snart. Hennes pappa har kostat samhället mycket pengar, skulle vi skickat iväg honom?
Hon tänker inte på att sonen har samma ursprung som sin mamma och att det faktiskt är olagligt att uttrycka sig nedsättande om någons ursprung?
Hon är helt gränslös och jag hoppas sängen står tom och att P kastar ut henne och tar in sin son i värmen. Av alla vidriga saker hon skrivit tycker jag att det var det vidrigaste.
Jag får nog sluta följa snart, jag får ont i magen av hur hon exponerar sig, P, mamman och sonen. Jag hoppas hon inte får några samarbeten då deras namn skulle dras i sliten. Nä J och P kan ägna sig åt sitt sex och rödvin, kanske är det som de gör bästa!
Citera
2025-01-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Jag har också funderat på om hon inte har någon typ av utvecklingsstörning, som att trauman i hennes liv och att inte kunnat vara tonåring på vanligt vis gjort att hon typ fastnat mentalt som en 16-åring?

Men 16-åringar skriver väl inte ut detaljer om sitt sexliv? Nu pratas det ju iofs väldans mycket om sex som man inte bett om att få läsa o höra om. J har ju inte haft ngn stabil uppväxt där kloka vuxna kunnat vägleda. Hon har inte heller förstått regler utan vill göra som hon själv tycker.
Citera
2025-01-02, 09:13
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jobbar någon av dessa två stjärnor, eller är det dagdriveri som gäller?

Dagdriveri

P hade jobb som han antagligen sparkats ifrån pga hög återkommande "sjukfrånvaro"
Citera
2025-01-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated

Det är mycket möjligt! Jag har själv tänkt tanken angående utvecklingsstörning, man är ju oftast lite yngre i sättet då.
Citera
2025-01-02, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Men 16-åringar skriver väl inte ut detaljer om sitt sexliv? Nu pratas det ju iofs väldans mycket om sex som man inte bett om att få läsa o höra om. J har ju inte haft ngn stabil uppväxt där kloka vuxna kunnat vägleda. Hon har inte heller förstått regler utan vill göra som hon själv tycker.

Det var mer en tanke att hon är yngre i sinnet än vad hon är på papper, inte menat att ta bokstavligt. Sen är det väl större chans att en tonåring skulle lägga ut om sex än en 30+, även om de inte händer i din krets.
Citera
2025-01-02, 10:36
Medlem
Citat:
Det var mer en tanke att hon är yngre i sinnet än vad hon är på papper, inte menat att ta bokstavligt. Sen är det väl större chans att en tonåring skulle lägga ut om sex än en 30+, även om de inte händer i din krets.

Är det så med unga? Jag vet ju inte för ser inte dom i sociala medier.
I tidningar tex Expressen brukar ju stå om folks bästa sex o sånt.
J verkar inte ha spärrar o det visar sig på annat med än att lägga ut om sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in