2024-12-30, 15:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrone535
Ja och min sambo käkar ej ofta grejer, vi gjorde de innan men nu när man jobbar osv har man inte längre tiden.

Vi käkar ibland lyrica 1-2 dagar i veckan eller vissa veckor tram 100-200 mg och röker en fet på det och kopplar av på lediga dagar.

Nu var den enda trammen som gick att få tag på santeria så den är gift, ja avstod från att köpa det och vi har tänkt softa till det lite efter jobbet imorn på nyårsafton spela lite bingo osv.

Ja fick då tag på lite sub endast 2mg vi tänkte ta 1 mg var på kvällen och en holk (antar de räcker att softa till det ?) .

Men min tjej funderar lite över om det är okej flr henne att ta lyrica ca 150 mg på morgonen runt 6 och sen ta subben på kvällen 12 timmar efteråt, ja vet att lyrica är farligt att blanda med tramadol, men sub då? Och kommer 1 mg sub räcka för oss var att chilla ? Vi brukar bli sköna på 100 mg tram var.

Nä. 150 mg lyrica kommer försätta henne i koma.

Jävla idioter. Skärp er för fan!
Citera
2024-12-30, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä. 150 mg lyrica kommer försätta henne i koma.

Jävla idioter. Skärp er för fan!

Min vän, alla är inte så pålästa som dig när det gäller sånt här. Eftersom att blanda lyrica och tram är livsfarligt, så tänkte jag att det var säkrare att fråga här, då ja faktist inte vill något illa ska hända min sambo.

Jag antar du var ironisk.
Citera
2024-12-30, 15:10
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Min vän, alla är inte så pålästa som dig när det gäller sånt här. Eftersom att blanda lyrica och tram är livsfarligt, så tänkte jag att det var säkrare att fråga här, då ja faktist inte vill något illa ska hända min sambo.

Jag antar du var ironisk.

Nä, jag är inte påläst. Jag har erfarenhet. Dom små mängderna ni talar? Det är bara lite löjligt att fråga. Är ni så osäkra. Skit då i det!
Citera
2024-12-30, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, jag är inte påläst. Jag har erfarenhet. Dom små mängderna ni talar? Det är bara lite löjligt att fråga. Är ni så osäkra. Skit då i det!

Bror ja har pundat sönder innan fentanyl tram koks svamp ja vet att små mängder inte e farliga jag frågar specifikt om lyrica / sub kombon är lika farlig som tram / lyrica

För ja vill inte ge min tjej grejer som är farligt att blanda oavsett om det är en liten mängd. Jag fattar att dom flesta kan tolerera det men min fråga är om blandningen är lika farlig som den ovannämnda.
Citera
2024-12-30, 20:45
Medlem
ApanBapans avatar
Hur många Ikto (2mg) vågar man ta tsm med tramadol (50mg) utan risk för överdos? Tar för tillfället en tablett av båda sorterna morgon och kväll för att palla ångesten, men känner att jag behöver mer. Men man vill ju inte råka på en od liksom.
Citera
2024-12-31, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBapan
Hur många Ikto (2mg) vågar man ta tsm med tramadol (50mg) utan risk för överdos? Tar för tillfället en tablett av båda sorterna morgon och kväll för att palla ångesten, men känner att jag behöver mer. Men man vill ju inte råka på en od liksom.

Det är okej, blir en jävligt skönt blandning. Har tagit mycket mer än så båda dom sakerna vid samma tillfälle det är absolut ingen fara
Citera
2024-12-31, 12:39
Medlem
Heroin och Elvanse

Hej
Om man har använd heroin en gång på 3 månader. Tog för 4 timmar sen, frågan är kan jag ta min elvanse eller ?
Citera
2025-01-01, 00:31
Medlem
ApanBapans avatar
Citat:
Det är okej, blir en jävligt skönt blandning. Har tagit mycket mer än så båda dom sakerna vid samma tillfälle det är absolut ingen fara

Skönt att höra! För jag håller med - sjukt skön mix!
Citera
2025-01-01, 15:41
Medlem
Kratom , betablockerare (inderal) , theralen är det något som krockar med varann eller är det ingen fara
Citera
2025-01-01, 18:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Bror ja har pundat sönder innan fentanyl tram koks svamp ja vet att små mängder inte e farliga jag frågar specifikt om lyrica / sub kombon är lika farlig som tram / lyrica

För ja vill inte ge min tjej grejer som är farligt att blanda oavsett om det är en liten mängd. Jag fattar att dom flesta kan tolerera det men min fråga är om blandningen är lika farlig som den ovannämnda.

Sorry. Hade en jävligt dålig dag. Ber om ursäkt för mitt oförskämda beteende!

Hoppas allt gick bra. Och önskar er en god fortsättning på det nya året!
Citera
2025-01-01, 23:11
Medlem
Gaba, tjack och benso? Gaba och alpra stavarna är jag van. Men hur blir det med tjack? Helt nybörjare på det.
Citera
2025-01-06, 20:03
Medlem
Hej jag tog min lagliga medicin Elvanse 100 mg och sub 20 mg nu löste ja kola men känner ingenting alls och enligt han ja löste av ska den inte vara utspädd… Antingen har ja blivit lurad eller så förstör elvansen ruset av colat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in