Citat:
Ursprungligen postat av
kl4sseKock
Vad var poängen med att dräpa han?
Nu överanalyserar jag.
Det här är väl inte nåt fokus för serien i sig men kan ändå tycka, snor en bil och sen kör runt i den som inget har hänt, samma gäller inne på polis stationen bara att knalla in och sen polisen bara stänger dörren och går där ifrån eller vad?
Vad jag har förstått ska detta vara ett slags svenskt svar på No Country for old men. Jag har aldrig riktigt gillat den filmen, så kanske därför jag inte kände att jag gillade denna.
Nja- när hon ryskan började att döda en efter en, det blev bara så överdrivet liksom.
Och det där paret som snodde pengarna från bilen och gömde bilen i ladan och begravde liket på tomten, så uselt skådespeleri att man storknar, såvida de inte skulle föreställa att dom var totalt utvecklingsstörda. Kroppen låg liksom nedgrävd en halv decimeter då killen höll "avskedstalet" skyfflade dom över med jord sen då, skulle man ju hitta liket direkt bara man gräver lite med fingrarna. Så jävla bajsdåligt, dom verkade ju helt dumma i huvudet. Total brain-drain liksom. Direkt efter begravningen på sin egen bakgård så gick dumhuvudet och köpte en flådig biljävel som dom åkte runt i hela grannskapet som idioter med.
*dubbelsuck*
Vill du se en våldsthriller som handlar om hjärndöda idioter in action så är nog den här filmen ett givet val!
Kräver du ett uns spänning och stimulans för hjärnan så rekommenderar jag nog något annat...