Pågar, jag viker hädan detta året också.
Vädret har varit dis, regn och blåst sedan 15 December här. Och kommer så förbli. Så jag får väl dricka whiskey istället på nyår.
Allt gott!
tycker du ska panga på bara
tror att du kommer ångra det annars kanske
Roliga Svea är, köpte en av satserna Extreme bang för den var prissänkt till 599 i år, upptäckte nu här hemma att de har två flugor, en cascade flower, båda tequila fontänerna och en tre stegs fontän mindre än föregående års version?
Köper den främst för att komma åt cascade flower airbombsen så det var ju tråkigt med en mindre, synd att de inte finns med i de mindre satserna eller det ultimata om de skulle sålts i sina egna paket istället.
jag tror jag fick med flera cascade flower airbombsen i min extreme bang som jag köpte idag
Pågar, jag viker hädan detta året också.
Vädret har varit dis, regn och blåst sedan 15 December här. Och kommer så förbli. Så jag får väl dricka whiskey istället på nyår.
Allt gott!
Eller så plastar du in tårtorna och hittar en bra location där det blåser mindre?
Haha vilket skämt gff är. Stand aside kostar 1400. Thunderstorm kostar 999. Att de tar 2000 är helt orimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Skulle man köpa den direkt utav GFF så tar dom 1500:- Detta var hos fyrverkerikompaniet
Tror till och med nån hundring eller två mindre än så! Knallhatten tar 1225kr för den. Så om någon tar 2000kr låter lite orimligt. Men det är inte GFF som satt det priset utan nån som vill lägga på en ordentlig marginal.
Tror till och med nån hundring eller två mindre än så! Knallhatten tar 1225kr för den. Så om någon tar 2000kr låter lite orimligt. Men det är inte GFF som satt det priset utan nån som vill lägga på en ordentlig marginal.
Jo tack, segt när jag var sugen på den
Knep en red to titanium istället