2024-12-26, 22:45
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Haha bara älskar dig! "Nej det blir inget i år, vi fick tillökning"

Några dagar senare

"Blev lite spontanköp ändå"

4x Bad Boy samtidigt och jag gissar på att det blir 3x Happy New Year och 3x Maniac samtidigt okcså?

Jag hoppas du får någon form utav rabatt när du handlar?

Samma för mig, det ända jag köpte smått i år var Red Thunder och Solfågel. Vilka tårtor tar ni ifrån Svea då?
Hahah det blev så. Jag satt hemma mörkt tråkigt jag sa till frugan ok nu har vi bebisen men det är något som saknas jag måste ha mitt nyår på mitt sätt bebisen får anpassa sig till oss 😅😅

Stämmer bra allt är tillsammans som tänds då.
4x Badboy
3x happy new year
3x maniac
5x amazon
5x red to titanium

Självklart får man rabatt har köpt samma ställe i ett par år 😁😁
Citera
2024-12-26, 22:47
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yompelino164
Vart köper ni i Stockholmsområdet era fyrverkerier?
Köp från Fyrverkerkigrossen, då dem har stort utbud kolla deras hemsida för lagersaldo
Citera
2024-12-26, 22:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
jag sa till frugan ok nu har vi bebisen men det är något som saknas

Hahaha!
Citera
2024-12-26, 22:53
Medlem
RostigHyvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jo men vinden tar ju en del. Fresh förra året höll sig hyfsat i vinden faktiskt. Men vilka tårtor gör sig bäst i vind egentligen? Vet ju var jag egentligen vill skjuta men man kanske ska satsa på någon/några enstaka ifall det blåser allt för mycket istället
Egentligen om vinden är kaos och det regnar så är det salut eller tårtor som har fokus på knall som gäller. För om det är regn eller sol spelar det ingen roll för knallet! I för sig kan man ju plasta tårtorna och försöka hitta en location där det blåser mindre? Iallafall varje år nu har det blåsit och regnat men nej ett till år, wtf! Måste vara fyrverkerihatarna som ber till vädergudarna, så vi måste kontra det och be till dem också!
Senast redigerad av RostigHyvel 2024-12-26 kl. 22:56. Anledning: Vill lägga till nåt
Citera
2024-12-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jo men vinden tar ju en del. Fresh förra året höll sig hyfsat i vinden faktiskt. Men vilka tårtor gör sig bäst i vind egentligen? Vet ju var jag egentligen vill skjuta men man kanske ska satsa på någon/några enstaka ifall det blåser allt för mycket istället

Jo men precis så är det ju. Jag väljer mina minsta helt enkelt eller sådana med simpla effekter utan nämnvärt häng. Älskar lilac men har två så en kan få gå av

Saluttårtor lider väl inte direkt av blåst så det kan ju vara ett spår. Inget jag köper dock, knall är nice men färg minst lika viktigt för min del

Har du handlat i år eller ska ut och göra dina val nu? Kan förstå stressen då isf. Men nästan en hel vecka bort. Mycket kan hända vädermässigt
Citera
2024-12-27, 07:05
Medlem
Citat:

Fyrverkerigrossen.
Citera
2024-12-27, 12:18
Medlem
Citat:
Fyrverkerigrossen.se
Citera
2024-12-27, 14:05
Medlem
DragforADHDs avatar
blev en Electra, Valhall, RA, och Mega Bag, Extreme Bang också.
blev inte så mycket i år. då jag har massa monster airbombs sen förra året kvar
Senast redigerad av DragforADHD 2024-12-27 kl. 14:10.
Citera
2024-12-27, 14:26
Medlem
Vart hittar jag bästa pris på Mustang Extreme fireworks? Som har den i lager?
Bor nere runt skåne
Citera
2024-12-27, 15:50
Medlem
Nekro.s avatar
Roliga Svea är, köpte en av satserna Extreme bang för den var prissänkt till 599 i år, upptäckte nu här hemma att de har två flugor, en cascade flower, båda tequila fontänerna och en tre stegs fontän mindre än föregående års version?

Köper den främst för att komma åt cascade flower airbombsen så det var ju tråkigt med en mindre, synd att de inte finns med i de mindre satserna eller det ultimata om de skulle sålts i sina egna paket istället.
Citera
2024-12-27, 15:58
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jetsetjoffe1907
Jo men precis så är det ju. Jag väljer mina minsta helt enkelt eller sådana med simpla effekter utan nämnvärt häng. Älskar lilac men har två så en kan få gå av

Saluttårtor lider väl inte direkt av blåst så det kan ju vara ett spår. Inget jag köper dock, knall är nice men färg minst lika viktigt för min del

Har du handlat i år eller ska ut och göra dina val nu? Kan förstå stressen då isf. Men nästan en hel vecka bort. Mycket kan hända vädermässigt

Jo, vi får se. Kan ju vända. Varit lite mer fokus på knall i år för min del. Sista två nyåren har varit dåliga så har ju lite över som jag tänkte skjuta om vädret blir bra. Blivit lite gott och blandat. Två Wzór, en Stand Aside, lite saluttårtor och airbombs osv

Men funderar mer på om man borde fokusera på någon annan form av tårta. Men allt blir liksom tråkigare när det blåser och regnar

Citat:
Ursprungligen postat av marcus71
Vart hittar jag bästa pris på Mustang Extreme fireworks? Som har den i lager?
Bor nere runt skåne

Valfri Fyrverkeri Outlet och så prismatchar du mot Fyrverkeributiken i Ljungby som kör den för 1495kr eller vad det står på deras Facebooksida
Citera
2024-12-27, 16:29
Medlem
tigerrakets avatar
Pågar, jag viker hädan detta året också.
Vädret har varit dis, regn och blåst sedan 15 December här. Och kommer så förbli. Så jag får väl dricka whiskey istället på nyår.

Allt gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in