2024-12-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampusnacht
På högstadiet delar skolsköterskan ut gratis kondomer och preventivmedel till barn under 15. Vad tycker höjdhopparen och Sara om att de barnen får sina liv förstörda?

https://sverigesradio.se/artikel/6834693

Jaja det där kommer man ihåg från högstadiet. Besök hos Ungdomsmottagningen och ingen Sara eller Patrik stod i dörren och kontrollerade id men kondomer fanns det gott om.

Det här gänget Dumpen har målat upp ett scenario som inte existerar där feta gubbar blir oemotståndliga för Sveriges fjortisar.

Jag hoppas verkligen Sara kan lugna ner sig på julafton och varva ner, hotet och tafs finns bland jämnåriga i högstadiet.
Ingen fjortis skriver till Hakana Matuna att han är jättesöt med det utseendet, nej nej.

God jul Sara! Men lugna dig nu! Hoppas inte du är på Patriks julfest . ”Patrik Sjöberg festar” på YouTube säger lite och han kan nog förstöra Dumpens julstämning med den videon.
Citera
2024-12-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Skadestånd och rättegångskostnader, den här damen har över 35 domar på sig så hon har varit med ett tag. Bertil tror att hon endast begått brott vid 35 tillfällen. Man kan även killgissa att hon inte betalt räkningar som man ska.

Jag skulle bli jätteglad om det dök upp en person och erbjöd sig att betala mina skulder.

Det var lite civil olydnad en gång i tiden men idag sover lilla Sara med en gloria på huvudet, Patrik har en också enligt uppgift.
Jag gillar Sara men hon är ordentligt kaxig.
Patrik brukar ställa frågan hur många gånger "gäddan" chattat med barn. När han svarar att det är första gången fnyser Patrik i misstro och raljerar lite vilken jävla otur "gäddan" har.
Samtidigt så hävdar Patrik att han bara tagit kokain en gång och det var när han åkte fast.

Vilken jävla otur Patrik...
Citera
2024-12-25, 16:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Skadestånd och rättegångskostnader, den här damen har över 35 domar på sig så hon har varit med ett tag. Bertil tror att hon endast begått brott vid 35 tillfällen. Man kan även killgissa att hon inte betalt räkningar som man ska.

Jag skulle bli jätteglad om det dök upp en person och erbjöd sig att betala mina skulder.

Det var lite civil olydnad en gång i tiden men idag sover lilla Sara med en gloria på huvudet, Patrik har en också enligt uppgift.
Jag gillar Sara men hon är ordentligt kaxig.
Om Sara blir dömd för förtal så kommer hon mena att hon bara gjort ett (1) förtal, och det förtalet var bara civil olydnad, något som straffas bara för att lagarna är felaktiga, det kommer hon hävda. Att lagarna är skrivna av pedofilälskare.
Citera
2024-12-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om Sara blir dömd för förtal så kommer hon mena att hon bara gjort ett (1) förtal, och det förtalet var bara civil olydnad, något som straffas bara för att lagarna är felaktiga, det kommer hon hävda. Att lagarna är skrivna av pedofilälskare.
Tror hon kommer fortsätta att hävda att hon inte gjort något fel och överklaga beslut efter beslut tills hon inte kan längre.
Om hon blir dömd kan man ju tycka att JK borde öppna ärenden som de lagt ner och kolla om det faktiskt kan vara så att alla anmälningarna varit rätta.
Citera
2024-12-25, 17:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Tror hon kommer fortsätta att hävda att hon inte gjort något fel och överklaga beslut efter beslut tills hon inte kan längre.
Om hon blir dömd kan man ju tycka att JK borde öppna ärenden som de lagt ner och kolla om det faktiskt kan vara så att alla anmälningarna varit rätta.
Läser man på Facebook så anklagar en enorm mängd personer Bodström för att skydda pedofiler för att han försvarar gäddor. För det första så är advokater till för att se till att det blir en rättvis dom, en som försvarar mördare är knappast för mord.

Lagen som säger samlag med underårig är våldtäkt kom till under då Bodström var ansvarig minister. Och jag har helt för mig att han initierade den, i vilket fall att han var djupt involverad i des utförande. Att påstå han inte gjort något för barnen, är helt felaktigt.

Han kanske är den minister som gjort mest för att skydda barn. Han kanske gjorde för mycket då lagens utformning skapar begreppsförvirring, då våldtäktsbegreppet omfattar så mycket olika att folk inte förstår dess betydelse.
Citera
2024-12-25, 23:14
Medlem
Citat:

Givetvis har Sara rätt ibland men det var inte så att Sverige inte funkade innan Patrik och Sara slog sina kloka skallar ihop.

Jag tycker konfrontationerna är den bästa underhållningen på länge men dom har liksom inte uppfunnit hjulet som dom själva tror.
Dom behöver kanske knuffas bort lite.

Med deras bakgrund så förstår man frustrationen men rättsväsendet sköter det här och det finns andra metoder om man vill uppmärksamma just det här.

Inte en enda organisation eller media vill ha med Dumpen att göra och då kan man inte ge journalisterna Patrik och Sara godkänt för dom sitter inte på det nya.

Förstå vad pinsamt att kontakta folk ”Jag är journalist och ringer ifrån Dumpen och Sara Nilsson är min boss”. Sinnessjukt och bisarrt.
Citera
2024-12-25, 23:32
Medlem
Citat:

Sara lär fällas i tingsrätten för grovt förtal och skadeståndet som krävs just nu är 150k kr och ca 500-600 gäddor kommer kräva samma sak, vem ska betala det kalaset?

Sara has left the building.
Citera
2024-12-26, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Menar du att det bara är NMR och psykisar som inte tycker om pedofiler?

Nej jag tror tillskillnad från dig att dom flesta ogillar pedofiler och tycker det är bra att sådanna hängs ut, tappar jobb och får en rejäl käftsmäll.

För femtioelfte gången: vet du öht vad som konstituerar diagnosen pedofil? Och hur många sådana anser du att Dumpen har hängt ut?

Varje gång frågan kommer upp, försäkrar dumplingarna att de numera inte använder det begreppet – det brukar hålla i ett par dagar...

(Och innan någon kommer med en snipig anmärkning om "nyregistrering": Brooz är tillbaka med ett alldeles nytt och fint "nick", efter att det förra kontot oförklarligt och oförklarat "försvann" vid flytt till en ny dator).
Citera
2024-12-26, 00:33
Medlem
Citat:
Läser man på Facebook så anklagar en enorm mängd personer Bodström för att skydda pedofiler för att han försvarar gäddor. För det första så är advokater till för att se till att det blir en rättvis dom, en som försvarar mördare är knappast för mord.

Lagen som säger samlag med underårig är våldtäkt kom till under då Bodström var ansvarig minister. Och jag har helt för mig att han initierade den, i vilket fall att han var djupt involverad i des utförande. Att påstå han inte gjort något för barnen, är helt felaktigt.

Han kanske är den minister som gjort mest för att skydda barn. Han kanske gjorde för mycket då lagens utformning skapar begreppsförvirring, då våldtäktsbegreppet omfattar så mycket olika att folk inte förstår dess betydelse.
Då är han äldre än han ser ut eftersom den lagen funnits sen mitten av 1800-talet.
Citera
2024-12-26, 00:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Då är han äldre än han ser ut eftersom den lagen funnits sen mitten av 1800-talet.
Brottet våldtäkt är gammalt, men det har tillförts nya handlingar att ingå i brottet, och det gjordes under sossetiden, stränga sexuallagar hör vänstern och feminismen till. Borgliga är mer tveksamma till stränga lagar inom sex och prostitution. Även om enskilda borgliga ledamöter tar till orda i frågan.
Citera
2024-12-26, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Det är väl ganska självklart att Dumpen skall sänkas om fd justitieministern anmält medborgardet Dumpen?

Mitt erbjudande om att trösta Sara kvarstår.
Citera
2024-12-26, 19:50
Medlem
Citat:
Brottet våldtäkt är gammalt, men det har tillförts nya handlingar att ingå i brottet, och det gjordes under sossetiden, stränga sexuallagar hör vänstern och feminismen till. Borgliga är mer tveksamma till stränga lagar inom sex och prostitution. Även om enskilda borgliga ledamöter tar till orda i frågan.
Det var åldersgränsen jag avsåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in