Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Det kan jag göra. Vilken är det du saknar? Du kom ned till polisgäddan - så menar du de som kommer efter det? Upplevde att de var just bevis jag lade fram med att lista över 60 (72) gäddor när du påstod att jag ljög sist? Lite komiskt att du inte läste att det kan vara ngn enstaka som faller mellan stolarna o att jag därför la in en marginal på 12 stycken.
Tror att du är ganska ensam om att tro att polisgäddans dom inte hade med att göra att han letade efter barn för sexuellt syfte. Inte många som skulle riskera sitt jobb som polis på det sättet för sex med en vuxen om det är det du tänker?
Lite nyfiken på vad du upplever som en lögn ifrån min sida? Är det fler fakta du vill att jag backar upp?
Vad är de du inte förstår? Det var uppenbart att jag skulle få anledning att ifrågasätta din lista. Vilket jag fick, jag såg en direkt som jag vet inte är dömd för något barnsexbrott och då tänker jag inte slösa min tid med att gå igenom resten då de e uppenbart att du inte kan hålla dig till sanningen. Lite roligt att man påpekar att du förmodligen kommer förvränga verkligen innan du postar den och du kan likväl inte hålla dig
Alla som är läskunniga kan se att han inte är dömd för något barnsexbrott som du påstod, sen att ni dumplingar ser pedofiler i varje buske och gör alla möjliga kopplingar gissar jag mer beror på att ni lider av nån kognitiv dissonans.
Såvitt jag vet har du hittills inte kommit med ett enda faktabaserat påstående om du inte duckar frågor helt, skarvar, eller har som enda källa att "Sara sa". Så jag föreslår att du börjar försöka backa upp allt för just nu är din trovärdighet obefintlig.