Citat:
Ursprungligen postat av
Tatueraren
Så det e okej om någon kommer hem till dej o konfronterar dej för det du gör på Telegram som inte är helt lagligt?
Om den någon är polisen kanske!
Men viktig poäng! Kan inte mer än hålla med. Lika mycket som jag hatar pedofiler. Tycker Dumpen kunde hanteras på ett enklare och bättre sett.
Som ett exempel!
Otroligt mycket av de nya gäddorna verka komma in av tips?
Det vill säga riktiga personer som har riktiga case.
Varför hjälper inte dumpen dom med att sätta dit dom istället? Troligtvis har dom blivit anmälda och friade och så slängs dom till dumpen för en offentlig pöbel.
Där tycker jag det går fel. Dumpen pratar om att dom vill upplysa ett samhälls problem men dom agerar borde fångande och dömande. Det är farligt.
Inte för att det skulle hända och skulle aldrig existera och kommer inte hända. Men influencers och journalister eller kalla vad du vill har ett ansvar över sina följare.
Hade jag haft 3 miljoner följare och skrivit dåliga saker om privat personer(obs ej kända) så hade jag blivit stämd?
Jag tycker dumpen tänjer på gränserna jag är bara rädd att hur länge kan dom gömma sig under sin kappa och säga att dom gör en bra sak?
Varje kritik dom får svarar dom alltid med ”Men vi räddar ju barn”.
Kritik dom får har dom inte kunnat motbevisa utan det har gått till sånna gränser att dom ljuger istället.
Som sak gillar jag dumpen. Som företag tycker jag dom är kass.