2024-12-18, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Eller så är han bara en av dom 99.9% som avskyr pedofiler och därför tycker att Dumpen gör ett bra jobb.

Pedofilkramarna är en rätt liten minioritet

Verkar vara svårt för vissa att förstå att dom flesta tycker att det är bra att pedofiler hängs ut.

Ha ha ha! Tillåt mig skratta Daddy. "Pedofilkramarna är en rätt liten minoritet". Ja Daddy det stämmer bra det. Fast tycker du skinkryttare, NMR och psykisarna är i majoritet menar du då?

Ja, på dirigentens häxjaktskanal absolut. Rent generellt. Nä det är dom inte Daddy. Verkligen inte. Om du påstår något annat så beror det helt på din egna umgängeskrets. Inget annat.
Citera
2024-12-18, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Ha ha ha! Tillåt mig skratta Daddy. "Pedofilkramarna är en rätt liten minoritet". Ja Daddy det stämmer bra det. Fast tycker du skinkryttare, NMR och psykisarna är i majoritet menar du då?

Ja, på dirigentens häxjaktskanal absolut. Rent generellt. Nä det är dom inte Daddy. Verkligen inte. Om du påstår något annat så beror det helt på din egna umgängeskrets. Inget annat.

Menar du att det bara är NMR och psykisar som inte tycker om pedofiler?

Nej jag tror tillskillnad från dig att dom flesta ogillar pedofiler och tycker det är bra att sådanna hängs ut, tappar jobb och får en rejäl käftsmäll.
Citera
2024-12-18, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Hört talas om ” en andra chans ”? Frågan är om inte ditt svammel är uppåt väggarna.

Man måste förtjäna en andra chans.
Man måste visa att man blivit en bättre människa.
Jobba på det istället för att sitta här och sticka er patetiska offerkofta av ologiska faktaresistenta argument.

Som ni håller på nu lämnar ni aldrig ground zero. Bara ett tips.
Citera
2024-12-18, 20:35
Bannlyst
Citat:
Menar du att det bara är NMR och psykisar som inte tycker om pedofiler?

Nej jag tror tillskillnad från dig att dom flesta ogillar pedofiler och tycker det är bra att sådanna hängs ut, tappar jobb och får en rejäl käftsmäll.

Mmm förstår det, förstår verkligen det i ditt fall. "Sådanna" typer brukar tycka så.

Förresten gulligt av Dumpen AB att försöka göra någon hype av senaste magistergäddan. Var ungefär lika roligt att titta på som att se en färg torka. Fast det är klart, den PSYKOLOGISKA aspekten går inte av för hackor på denna tråkkonf. Kan tänka mig att psykisarna inne på dirigentens häxjaktskanal skvätte ner sina mjukisbrallor så det stod härliga till!
Citera
2024-12-18, 20:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Eller så är han bara en av dom 99.9% som avskyr pedofiler och därför tycker att Dumpen gör ett bra jobb.

Verkar vara svårt för vissa att förstå att dom flesta tycker att det är bra att pedofiler hängs ut.

Det finns betydligt bättre och seriösare organisationer att sponsra med 1 miljon än dumpen!
Dumpen har ju visat sig vare en brottslig organisation med utpressning som modus.
Citera
2024-12-18, 20:59
Medlem
Smikes avatar
Dumpen är väl om jag förstår det rätt ett slags medborgargarde. Vem kan avgöra när det är moraliskt befogat eller inte med ett medborgargarde? Handlar det om brottets grovhet eller enbart om våldsmonopolets oförmåga att skydda sina medborgare (egentligen det enda vi behöver politiker till) eller en mer eller mindre subtil kombination av dessa saker? Handlar det kanske om hur många människor som drabbas av brott som aldrig klaras upp, typ cykelstölder; något som väl snart sagt vi alla någon gång drabbats av.
Citera
2024-12-18, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Kvinnor kan... skamma. Man får nästan respektera PHS mer, som visserligen misshandlar folk, men i alla fall tar sina år i fängelse. Dumpenkvinnorna använder bara förtal och skam och gömmer sig bakom lagar på sätt de aldrig var tänkta att användas. En genomlysning på de märkliga kvinnor som sugits in i Nilssons omloppsbana vore intressant. Vem är näst på tur att vara utgivare om Sara dör? Vem har stake att brösta några år?

Bra och befogad fråga. Finns tydligen en "yngre" förmåga som skall vara rejält stekt i skallen i det där norrlandsteamet. Kanske blir hon som tar över stafettpinnen ett tag tills det brakar loss och hon blir lotsad till muttersorteringen hon också.

Fast Dumpen AB kommer garanterat tappa mycket tittare om någon sådan typ installeras efter PysSara. Blir typ psykisar och långrandiga typer från norra norrland som kommer finna nöje i att kolla på Dumpen då.
Citera
2024-12-18, 21:00
Medlem
Citat:

Pedofilkramare är en mikroskopisk skara, däremot finns det riktigt många kritiker mot dumpens metoder. Inte bara i den här tråden utan ute i samhället i stort
Lär dig också att skilja på de flesta och . många
Citera
2024-12-18, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Man måste förtjäna en andra chans.
Man måste visa att man blivit en bättre människa.
Jobba på det istället för att sitta här och sticka er patetiska offerkofta av ologiska faktaresistenta argument.

Som ni håller på nu lämnar ni aldrig ground zero. Bara ett tips.

Var detta en självrannsakan?
Då har du lyckats Grattis!!
Att orka gå långt bak i tråden för att hitta något, som rycks loss helt och hållet ur sin kontext känns maniskt och tomt på argument.
Senast redigerad av Dusapa 2024-12-18 kl. 21:20.
Citera
2024-12-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Är inte pubertala barn fjortisar?
Hur definierar du?
När det gäller lagstiftning har dumpen skickligt lyckats lura icke tänkande.
Först måste de lobba för ett utträde ur EU , sen kan kanske ändrad lagstiftning komma på fråga.

Fjortis är en nedsättande term för pubertala flickor med stort bekräftelsebehov/dålig självkänsla. Kanske en flicka som vacklar under porrkonsumenternas förväntningar. "Fjortis" används möjligen av retsamma syskon, det är mycket olämpligt av vuxna att använda uttrycket "sugen fjortis", så som Dusapa.

Som Bodström tog upp i SVT-debatten så är brottsprovokation inte tillåtet enligt EU, men han (och Dusapa) hävdar felaktigt att det krävs ett EU-uträde för att göra undantag. Faktum är att Sverige gör flera undantag från EUs påbud bland annat när det gäller Snus, skogsbruk, fiske, kollektivavtal. Sverige exporterar enorma mängder el till andra EU-ländet och ligger på femteplats med att bidra till EUs finansiering som för övrigt finansieras av endast 9 av 27 stater, övriga 18 stater tar emot bidrag. Sverige har mer muskler än Bodström (och Dusapa) hävdar och deras försök att få det att framstå som att det krävs ett EU-utträde är av skäl vi endast kan gissa oss till.
Senast redigerad av Hidjangalo 2024-12-18 kl. 21:19.
Citera
2024-12-18, 21:26
Medlem
Citat:

Ursäkta om jag lägger mig i och om jag missförstår dig.
Men menar du att alla som är emot pedofiler tycker att dumpen gör ett bra jobb?

Att ca tio miljoner svenskar tycker dom gör ett bra och regelrätt arbete?

Och vilka är dessa pedofilkramare du och många andra gapar om?

Jag kan inte erinra mig en ända person som jag läst något skrivet från, som har varit positiv till pedofiler.
Citera
2024-12-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Fjortis är en nedsättande term för pubertala flickor med stort bekräftelsebehov/dålig självkänsla. Kanske en flicka som vacklar under porrkonsumenternas förväntningar. "Fjortis" används möjligen av retsamma syskon, det är mycket olämpligt av vuxna att använda uttrycket "sugen fjortis", så som Dusapa.

Som Bodström tog upp i SVT-debatten så är brottsprovokation inte tillåtet enligt EU, men han (och Dusapa) hävdar felaktigt att det krävs ett EU-uträde för att göra undantag. Faktum är att Sverige gör flera undantag från EUs påbud bland annat när det gäller Snus, skogsbruk, fiske, kollektivavtal. Sverige exporterar enorma mängder el till andra EU-ländet och ligger på femteplats med att bidra till EUs finansiering som för övrigt finansieras av endast 9 av 27 stater, övriga 18 stater tar emot bidrag. Sverige har mer muskler än Bodström (och Dusapa) hävdar och deras försök att få det att framstå som att det krävs ett EU-utträde är av skäl vi endast kan gissa oss till.

Har du behov av att upprepa dig.?Du har redan skrivit samma saker angående EU.
Alla lever vi på hoppet så även du när det gäller en lagstiftning som det inte finns någon politisk vilja att ta upp kampen med EU om.
Vad beträffar fjortisar har du delvis rätt men blir kortare än fjortonåringar och är relativt godtaget i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in