Citat:
Ursprungligen postat av
xlajt
Härdade ut bara egentligen. Dränkte med vaselin i 1 1/2 vecka.
Ska dock ring och boka återbesök för min sträng har verkligen gått av vid mynningen så har ful skinnflärp som hänger och förstelnad/svart längst ut. Troligt där dom förlängt strängen där har den gått av. Minns att jag hade ont där under hela operationen vilket jag påtalade att det ”ilar” som fan vid mynning men dom sa ”det är okej”
Känns som ”död hud” svart som en liten prick längst ut på flärpen. Tänk dig en tupp under hakan typ så hänger det men mindre såklart ..
Aa kan vara värt att kolla upp. Bättre att vara på den säkra sidan.
Min sträng gjorde också ont när de skar bort den, så de fyllde på med ny bedövning. Fick reda på att sjuksköterskarna hade tryckt på något alarm som började tjuta i receptionen av flickvännen efteråt. Förmodligen för att få dit folk som kunde lägga mer bedövning. Märkte inget dock då jag blasta musik i öronen. Så är nog inte helt ovanligt att strängen är extra öm, men helt värt att kolla upp om den hänger.
Provade smälla på lite vatten 30 sek innan kallingarna åkte av förresten. Fungerade skitbra, ingen smärta alls, plus såret gick inte upp så det får läka ifred under ruvan.
Vet inte om ditt blöder eller spyr sårvätska men kan ju vara värt att testa annars