Citat:
Ursprungligen postat av
Dryempact
Man gör som man vill men tycker det är ett konstigt område att fixera över då det inte syns. Bra du blev nöjd. Hur skulle du beskriva sex före och efter? Vad har du för typ av omskärelse?
Jo men precis, och det är ju för min skull jag har gjort det, och det är ett område som jag ser. Jag har gjort det för min skull, inte för vad andra ser
Det är fortfarande bara 16 dagar sedan operationen, och mitt ärr har inte läkt fullt ut, jag har ett parti på höger sida, ungefär 1-2 cm, där ärret inte gått ihop och läkt - så jag har inte testat att ha sex än. Jag upplever ingen större förändring i känsel i allmänhet, nästan tvärt om, att det är mer känsel över ärret än vad det var innan. Jag har ju dessutom haft min förhud permanent bakdragen i flera år, så ollonet har vant sig vid friktionen, och huden har keratiniserats sedan länge.
Jag pratade med kirurgen direkt om vad jag ville uppnå, utan att blanda in beskrivande termer såsom 'low/ loose' etc. Primärt vill jag att mitt ollon alltid ska vara exponerat. Därtill, spara inre förhud i den mån det går. Så jag har ungefär 10-12 mm inre förhud kvar, ner till 8 mm ungefär, precis på mitten av skaftet liksom, vilket gör att huden inte kommer rulla över kanten. Det finns hud nog till erektion, jag är ändå lite av en grower, och även med det är det inte stramt med huden vid erektion. När jag är helt slak, kall t.o.m, så den krymper till minimum, verkar huden fortfarande hålla sig tillbaka. Jag är supernöjd.