2024-12-19, 21:16
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Det har du så rätt i Bertil. Vi får inte glömma bort Herr Snabelgäddan som faktiskt våldtog två livs levande barn.

Var det överfallsvåldtäkter/våldtäkter genom tvång, våld eller hot?
Citera
2024-12-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Var det överfallsvåldtäkter/våldtäkter genom tvång, våld eller hot?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/valdtaktsmannen-slapptes-i-fortid-valdtog-barn-igen/
Citera
2024-12-19, 21:38
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Så eftersom jag har "gått över gränsen" ibland när jag spelat GTA V...asså typ kört över och skjutit på oskyldiga förbipasserande och sånt...så borde jag spärras in, jag har ju mördat dessa fantasimänniskor så då finns det en risk att jag även mördar riktiga människor.

Ska gå till farbror blå direkt imorgon och anmäla mig själv för ovanstående, jag är ju farlig!

Har du stämt träff med andra spelare för att skjuta dom?
Citera
2024-12-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Eftersom du jobbar för att "gäddor" ska bli uthängda, så jobbar du även för att dess anhöriga, inklusive barn, ska bli livsvarigt trakasserade. I vissa av Dumpens chattar åskådliggör "gäddan" vad som denna säger sig skett med anhöriga, och detta publicerar dumpen. Utan, liksom dig, en tanke på dessa anhörigas mående.

Jag känner med dom anhöriga oerhört mkt, det är självklart förjävligt att anhöriga drabbas och att vissa avarter skuldbelägger dom anhöriga för vad gäddan har gjort är helt åt helvete

Lägg skulden på dom som gör detta eller möjligen även dom som hyllar när anhöriga drabbas
Jag gör inte det så blanda in mig i den skit dessa ställer till med
Citera
2024-12-19, 21:42
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Har du stämt träff med andra spelare för att skjuta dom?

Jag har skjutit andra spelare I spelet dock, men att jag gjort det sänder väl en tydlig signal om min inställning till skjutvapenvåld
Citera
2024-12-19, 21:46
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/valdtaktsmannen-slapptes-i-fortid-valdtog-barn-igen/

Tyvärr jag använder inte massmedia, kan du inte berätta, borde ju inte ta mer än några ord.
Citera
2024-12-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag känner med dom anhöriga oerhört mkt, det är självklart förjävligt att anhöriga drabbas och att vissa avarter skuldbelägger dom anhöriga för vad gäddan har gjort är helt åt helvete

Lägg skulden på dom som gör detta eller möjligen även dom som hyllar när anhöriga drabbas
Jag gör inte det så blanda in mig i den skit dessa ställer till med

Så länge du hyllar uthängningarna (publicering med bilder) så ger du även ditt klartecken till trakasserier av anhöriga.
Citera
2024-12-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Så länge du hyllar uthängningarna (publicering med bilder) så ger du även ditt klartecken till trakasserier av anhöriga.

Det var det dummaste jag har hört

Jag fördömer trakasserier av anhöriga varenda gång det kommer på tal

Bara för att man stödjer en organisation så innebär det inte att man stöttar allt som vare sig organisationen gör eller dess sympatisörer, jag kan bara ta ansvar för mina egna handlingar och jag har inte trakasserat några anhöriga
Citera
2024-12-19, 22:07
Medlem
Citat:
Jag jobbar ständigt med att stärka demokratin i landet, jag jobbar för att barnen ska få växa upp utan att dom ska vara föremål för vuxnas perversa sexualitet

Jag jobbar för att arbetslösheten ska vara i stort sett obefintlig (2-3%) så att alla människor kan få ett jobb

Jag jobbar för att alla ska ha rätt till den bästa vård samhället kan erbjuda

Jag jobbar för att ingen ska behöva bli utsatt pga sin sexuella läggning eller identitet och att HBTQ+ personer ska kunna få älska vem dom vill (gäller såklart inte sexuell störning som pedofili)

Jag jobbar för att personer med funktionsvariationer ska ha rätt till ett värdigt liv

Samtidigt vill jag att det ska vara stenhårt så att om en gädda blir avslöjad av att ha försökt få kontakt med barn så ska dennes frihet och integritet begränsas och samhället bör ha stenhård koll på denne så att hen inte riskerar nå ett riktigt barn eller skada ännu fler barn

Samhället ska vara hård men rättvis, allvarliga brott ska straffas hårt medans mindre allvarliga brott bör ha mildare straff och som ska vara baserad på samhällets moral

Jag är humanist men min humanism gäller inte alla.
Jag är för mänskliga rättigheter men inte för alla.
Tjusig världsbild Bertil
Det är antingen eller inga parenteser.
Adolf och grabbarna hävdar också att de är sanna humanister och för mänskliga rättigheter med undantag för judar.
De avhumaniserades så att de inte uppfattades som människor och därmed kunde folk göra va de ville med dem.
Sätt dig för en gångs skull i livet på kammaren och tänk efter.
Du får självklart tycka vad du vill , men någon humanist är du definitivt inte .
Citera
2024-12-19, 22:08
Medlem
Citat:
Det är stor skillnad på att önska livet ur någon och beskriva hur man tänker mörda någon

På samma sätt som att det är skillnad på någon som enbart har fantasier om övergrepp på barn och som sedan väljer att försöka leva ut dom fantasierna när ett (låtsas)barn "erbjuder" sig (eller en mamma som erbjuder sitt egna barn)

Båda är ett fantasibrott.

Du har ju även flera som aldrig dykt för nån träff, men dom har du ju likväl fantiserat ihop att dom "försökt leva ut" dom fantasierna iaf.
Citera
2024-12-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Jag är humanist men min humanism gäller inte alla.
Jag är för mänskliga rättigheter men inte för alla.
Tjusig världsbild Bertil
Det är antingen eller inga parenteser.
Adolf och grabbarna hävdar också att de är sanna humanister och för mänskliga rättigheter med undantag för judar.
De avhumaniserades så att de inte uppfattades som människor och därmed kunde folk göra va de ville med dem.
Sätt dig för en gångs skull i livet på kammaren och tänk efter.
Du får självklart tycka vad du vill , men någon humanist är du definitivt inte .

Jag har aldrig kallat mig humanist, jag har sagt att jag jobbar för mänskliga rättigheter och att stärka demokratin

Jag har hela tiden vart tydlig med att jag anser att vissa individer (som gäddor) inte bör ha fullt samma rättigheter som andra

Vad det sedan gör mig till låter jag vara osagt
Citera
2024-12-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Jag tror du har problem att se skillnad på fantasi och verklighet.

Märkligt att fantasierna alltid slutar med att svinen kommer till träff med vad de tror är en minderårig...

Du fattar att det är en ganska privat syn på begreppet fantasi du har va?

Kanske därför du är så utstött och föraktad.
Ditt tillfrisknande börjar med att du blir en bättre människa och tar ansvar för vad du gör.
Så länge du hänger här och skyller på alla andra kommer inget bli bättre för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in