Citat:
Ursprungligen postat av
AEggkartongen
Så eftersom jag har "gått över gränsen" ibland när jag spelat GTA V...asså typ kört över och skjutit på oskyldiga förbipasserande och sånt...så borde jag spärras in, jag har ju mördat dessa fantasimänniskor så då finns det en risk att jag även mördar riktiga människor.
Ska gå till farbror blå direkt imorgon och anmäla mig själv för ovanstående, jag är ju farlig!
Jag har ett citat "Han är pervers".
Då jag har haft mångårigt hackerintrång i mina datorer så fick jag för mig ett tag att djävlas med mupparna, så jag laddade ner den värsta sortens porr på datorn och satte den på loop.
Då hette det att jag var "pervers".
Men om jag tittar på en snuffvideo där någon dör eller blir mördad, är jag då en mördare?
Jag tycker att lagar ska ändras. Är det en påtvingad våldtäkt så är det en våldtäkt, är flickan med på det av egen vilja eller även eget initiativ ner till 12 år så är det dennes val och ska vara uteslutet ur brottsbalken som våldtäkt.
Incels, oskulder, gamla ruttna horor och andra idioter som vill bestämma över andra människors liv får faktiskt ägna sin tid åt annat.