2024-12-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Och vem som har begåtts ett brott bestäms av staten förutom när det kommer till förtal/pedofili/grooming/glömde jag något? För då bestäms det av enväldige åklagare/dommare och bödel Sara Nilssson.

Det är väll ingen som sagt att gäddorna har groomat någon? (förrutom de fall där dom faktiskt blivit dömda för det)

Vad dumpen däremot gör är att peka ut personer som absolut är i riskzonen för att grooma eller förgripa sig på barn
Senast redigerad av Bertil87 2024-12-19 kl. 20:26.
Citera
2024-12-19, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag tror du gör ett stort misstag när du förminskar det till att enbart handla om fantasibarn

Ta magistern i Ume dom tog nyligen som skrivit i chatten att han fantiserar om flera av sina elever, är det verkligen den typen av personer vi vill ha ute bland våra barn?

Om dom kan gå över gränsen på fantasibarn så kan dom mycket väl göra det på riktiga barn, det handlar bara om att dom inte fått den möjligheten

Jag tror du har problem att se skillnad på fantasi och verklighet.

Är verkligen ett par rabiata missbrukare som ränner runt och agerar i affekt och ser pedofiler i varje buske några som vill ha ute bland våra barn?

Bara för att du någon gång har önskat livet ur någon ska vi låsa in dig för förberedelse till mord?
Citera
2024-12-19, 20:47
Medlem
Citat:
Det är väll ingen som sagt att gäddorna har groomat någon? (förrutom de fall där dom faktiskt blivit dömda för det)

Vad dumpen däremot gör är att peka ut personer som absolut är i riskzonen för att grooma eller förgripa sig på barn

Ingen aning det brukar ju inte vara så noga de där med vad folk har gjort eller inte gjort enligt er dumplingar.

Så staten dömer i alla fall förutom förtal/pedofili då är det enväldig åklagare/dommare/bödel Sara Nilsson som skippar rättvisa?
Citera
2024-12-19, 20:51
Medlem
Citat:

Är verkligen ett par rabiata missbrukare som ränner runt och agerar i affekt och ser pedofiler i varje buske några som vill ha ute bland våra barn?

Bara för att du någon gång har önskat livet ur någon ska vi låsa in dig för förberedelse till mord?

Det är stor skillnad på att önska livet ur någon och beskriva hur man tänker mörda någon

På samma sätt som att det är skillnad på någon som enbart har fantasier om övergrepp på barn och som sedan väljer att försöka leva ut dom fantasierna när ett (låtsas)barn "erbjuder" sig (eller en mamma som erbjuder sitt egna barn)
Citera
2024-12-19, 20:51
Medlem
Aciess avatar
Citat:

Håller med, det är lustigt hur folk tycker det är helt ok att ta lagen i egna händer, men när jag har gjort det, då har jag blivit åtalad och dömd.
Om jag så ens skulle säga ett elakt ord så börjar "polisanmälan-vibbar" ringa innanför pannbenet på personen ifråga.

Lustigt det där.
Citera
2024-12-19, 20:52
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Om dom kan gå över gränsen på fantasibarn så kan dom mycket väl göra det på riktiga barn, det handlar bara om att dom inte fått den möjligheten

Så eftersom jag har "gått över gränsen" ibland när jag spelat GTA V...asså typ kört över och skjutit på oskyldiga förbipasserande och sånt...så borde jag spärras in, jag har ju mördat dessa fantasimänniskor så då finns det en risk att jag även mördar riktiga människor.

Ska gå till farbror blå direkt imorgon och anmäla mig själv för ovanstående, jag är ju farlig!
Citera
2024-12-19, 20:53
Medlem
Citat:
Jag tror som flesta kan förstå om en förälder till ett barn som utsatts tagit lagen i egna händer.
Den intressanta frågan här (och psykopat-varningsflaggan) är varför du önskar livet ur personer som "begått övergrepp" på någon annans fantasibarn?

En människa hjälper sina medmänniskor och tar samhället framåt. Alla psykopater (pedofiler inkluderat) som bara stjälper övriga samhället borde förpassas till nån öde ö - där de kan få spendera sina liv tillsammans och göra varandras liv till ett helvete bäst de vill. Frågan är om deras liv kan ens räknas som ett liv - de är en biologisk kropp utan känslor. Jag önskar inte livet ur nån - vill bara optimera livet för oskyldiga vanliga människor och barn och vill att det ska vara lyckligt, tryggt och säkert som möjligt. Två bra scenarion är då att pedofiler och andra sorters psykopater tar livet av sig, eller om de hålls på fysiskt och digitalt avstånd från övriga samhället utan att det kostar övriga samhället för mycket tid energi och/eller pengar. Fängelse är därmed inte ett optimalt alternativ.

Om det då skulle vara tillåtet för låt säga en förälder till ett barn att avrätta pedofilen, ungefär som kommunen skjuter älgar eller vargar som utgör en fara för ett samhälle, så är ju det en bra lösning också. Det enda det kostar är ju en kula - eller om man ger den en spruta. Det billigaste alternativet - och sedan är det ju frivilligt för anhöriga om de vill bekosta begravningen av den såvida dens bouppteckning inte räcker för att täcka den kostnaden.

Hur som helst - Dumpens roll i detta är ju blott ett sätt att hitta och identifiera dem, för dessa farliga kroppar är svåra att se när de rent biologiskt ser ut som riktiga människor.
Senast redigerad av psykopathenko 2024-12-19 kl. 21:04.
Citera
2024-12-19, 20:56
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Så eftersom jag har "gått över gränsen" ibland när jag spelat GTA V...asså typ kört över och skjutit på oskyldiga förbipasserande och sånt...så borde jag spärras in, jag har ju mördat dessa fantasimänniskor så då finns det en risk att jag även mördar riktiga människor.

Ska gå till farbror blå direkt imorgon och anmäla mig själv för ovanstående, jag är ju farlig!

Jag har ett citat "Han är pervers".
Då jag har haft mångårigt hackerintrång i mina datorer så fick jag för mig ett tag att djävlas med mupparna, så jag laddade ner den värsta sortens porr på datorn och satte den på loop.

Då hette det att jag var "pervers".

Men om jag tittar på en snuffvideo där någon dör eller blir mördad, är jag då en mördare?

Jag tycker att lagar ska ändras. Är det en påtvingad våldtäkt så är det en våldtäkt, är flickan med på det av egen vilja eller även eget initiativ ner till 12 år så är det dennes val och ska vara uteslutet ur brottsbalken som våldtäkt.

Incels, oskulder, gamla ruttna horor och andra idioter som vill bestämma över andra människors liv får faktiskt ägna sin tid åt annat.
Citera
2024-12-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen

Skillnaden är då att du vet att det inte är riktiga människor du dödar i dataspel

Chattar du med någon på nätet så vet du inte vem det är på andra sidan, risken finns att det kan vara ett riktigt barn
Citera
2024-12-19, 21:07
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Skillnaden är då att du vet att det inte är riktiga människor du dödar i dataspel

Chattar du med någon på nätet så vet du inte vem det är på andra sidan, risken finns att det kan vara ett riktigt barn

Nej jag lever mig lätt in i saker Allt jag ser och gör känns äkta hela tiden, till och med detta
Citera
2024-12-19, 21:08
Medlem
Citat:
Jag tror du gör ett stort misstag när du förminskar det till att enbart handla om fantasibarn

Ta magistern i Ume dom tog nyligen som skrivit i chatten att han fantiserar om flera av sina elever, är det verkligen den typen av personer vi vill ha ute bland våra barn?

Det har du så rätt i Bertil. Vi får inte glömma bort Herr Snabelgäddan som faktiskt våldtog två livs levande barn.
Citera
2024-12-19, 21:15
Medlem
Citat:
Jag jobbar ständigt med att stärka demokratin i landet, jag jobbar för att barnen ska få växa upp utan att dom ska vara föremål för vuxnas perversa sexualitet

Jag jobbar för att arbetslösheten ska vara i stort sett obefintlig (2-3%) så att alla människor kan få ett jobb

Jag jobbar för att alla ska ha rätt till den bästa vård samhället kan erbjuda

Jag jobbar för att ingen ska behöva bli utsatt pga sin sexuella läggning eller identitet och att HBTQ+ personer ska kunna få älska vem dom vill (gäller såklart inte sexuell störning som pedofili)

Jag jobbar för att personer med funktionsvariationer ska ha rätt till ett värdigt liv

Samtidigt vill jag att det ska vara stenhårt så att om en gädda blir avslöjad av att ha försökt få kontakt med barn så ska dennes frihet och integritet begränsas och samhället bör ha stenhård koll på denne så att hen inte riskerar nå ett riktigt barn eller skada ännu fler barn

Samhället ska vara hård men rättvis, allvarliga brott ska straffas hårt medans mindre allvarliga brott bör ha mildare straff och som ska vara baserad på samhällets moral

Eftersom du jobbar för att "gäddor" ska bli uthängda, så jobbar du även för att dess anhöriga, inklusive barn, ska bli livsvarigt trakasserade. I vissa av Dumpens chattar åskådliggör "gäddan" vad som denna säger sig skett med anhöriga, och detta publicerar dumpen. Utan, liksom dig, en tanke på dessa anhörigas mående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in