2024-12-16, 16:30
Medlem
Difludizepam.

Har jag fattat det rätt att denna RC-substans visar positivt på sticka (Benzo obv) men negativt på analys?
Citera
2024-12-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsvrak
Ska läsa lite om detta. Kan inte ge dig något svar nu,
Vem krävde prov utav dig?

Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Difludizepam.

Har jag fattat det rätt att denna RC-substans visar positivt på sticka (Benzo obv) men negativt på analys?

Citerar mig själv då det är för sent att att editera. Om svaret på fråga A är ja (vilket verkar vara fallet enligt tidigare postare) och svaret på fråga B är nej. Hur ska man då i helvete visa att man intaget en oklassad substans. Själva grejen med oklassade substanser är väl att man ska kunna känna sig safe i lägen som dessa. Fattar nada. Drogstickor beställda iaf så snart har vi mer kött på benen åtminstone gällande fråga A.
Citera
2024-12-17, 21:26
Medlem
Högskoleprov på fredag måste ta amf.
Möte hos psyk måndag kl 2. Men de står inget i kallelsen om något prov, ett första besök för att ev återuppta medicin efter 10års uppehåll.
Tagit amfetamin i studie syfte nästan dagligen under en månad. Max 0.2/dag. Borde klara mig?
Citera
2024-12-17, 21:30
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdetbara
Möte hos psyk måndag kl 2. Men de står inget i kallelsen om något prov, ett första besök för att ev återuppta medicin efter 10års uppehåll.
Tagit amfetamin i studie syfte nästan dagligen under en månad. Max 0.2/dag. Borde klara mig?

Jag hade aldrig vågat chansa på att vara ren på 2 dygn, men 4 dygn har jag klarat och jag vet en som pissade rent på 3. Om det nu kan vara till någon hjälp
Citera
2024-12-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Jag hade aldrig vågat chansa på att vara ren på 2 dygn, men 4 dygn har jag klarat och jag vet en som pissade rent på 3. Om det nu kan vara till någon hjälp
Blir väll iof 3 dygn ? Eller tänker jag fel? Tar sista dosen kl 10:00 fredag ? Lördag-söndsg måndag kl 14.
Du har Ingen koll på det med psykiatrin? Man kan väll iof bara säga att eftersom att det inte stod något i kallelsen om urinprov så var jag på toaletten precis innan vårt möte? Och be om att få lämna provet senare ifall dom vill ha de?
Citera
2024-12-17, 21:42
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Blir väll iof 3 dygn ? Eller tänker jag fel? Tar sista dosen kl 10:00 fredag ? Lördag-söndsg måndag kl 14.
Du har Ingen koll på det med psykiatrin? Man kan väll iof bara säga att eftersom att det inte stod något i kallelsen om urinprov så var jag på toaletten precis innan vårt möte? Och be om att få lämna provet senare ifall dom vill ha de?

Ja fan 3 dygn, förlåt mig!
Kan gå, men jag hade varit bra nervös kan jag säga
Det är inte omöjligt att man kan snacka bort det på det viset, om man har tur. Men min erfarenhet säger att dom ber en att dricka lite vatten och sen väntar dom ut dig.
Citera
2024-12-18, 01:10
Medlem
hansomkanallt18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Spelar ingen roll om du har hög dos i blodet eller inte. All narkotika i blodet är ringa narkotibrott och det är du skyldig till då du tagit attentin. Dexamfetamin dvs.

Körde du bil när de tog dig är det risk för att förlora körkortet ja. Annars vet jag inte hur det fungerar riktigt men tror du kan vara hyfsat lugn men risken finns att de skickar till transportstyrelsen o du kanske behöver visa framfötterna lämna lite prover så får du tillbaka det i värsta fall.

Nej för helvete klart jag inte körde då. Blev iaf dömd till böter utan mer detaljer. Tjolahopp
Citera
2024-12-18, 02:45
Medlem
Citat:

Jag var positiv på amfetamin på multisticka inom psykiatrin 5 dagar efter intag av 1 st 70 mg elvanse…
Citera
2024-12-18, 15:36
Medlem
Citat:
Citerar mig själv då det är för sent att att editera. Om svaret på fråga A är ja (vilket verkar vara fallet enligt tidigare postare) och svaret på fråga B är nej. Hur ska man då i helvete visa att man intaget en oklassad substans. Själva grejen med oklassade substanser är väl att man ska kunna känna sig safe i lägen som dessa. Fattar nada. Drogstickor beställda iaf så snart har vi mer kött på benen åtminstone gällande fråga A.

Uppdatering efter kiss på sticka = positiv på benzo (oxazepam stod det i parantes). Kuken ballen Eyravallen.

Ingen som har några tankar om fråga B. Egentligen vill jag ju fråga i difludiazepam-tråden men gammelmorfar hänvisade mig hit.

Är det tillåtet att länka detta inlägg in i difludiazepam-tråden?
Citera
2024-12-18, 15:41
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Uppdatering efter kiss på sticka = positiv på benzo (oxazepam stod det i parantes). Kuken ballen Eyravallen.

Ingen som har några tankar om fråga B. Egentligen vill jag ju fråga i difludiazepam-tråden men gammelmorfar hänvisade mig hit.

Är det tillåtet att länka detta inlägg in i difludiazepam-tråden?

För att du ska kunna visa på att du tagit en oklassad substans så behöver du få iväg det till labbet, sen om dom går med på att labba det är en annan fråga.
Citera
2024-12-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
För att du ska kunna visa på att du tagit en oklassad substans så behöver du få iväg det till labbet, sen om dom går med på att labba det är en annan fråga.

Men är det ens säkert att labbet upptäcker att det rör sig om en RC? Läst det mesta om difludiazepam och dess olika nedbrytningsbenzodiazepimer och det verkar en aning rörigt. Milt sagt
Citera
2024-12-18, 21:33
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Men är det ens säkert att labbet upptäcker att det rör sig om en RC? Läst det mesta om difludiazepam och dess olika nedbrytningsbenzodiazepimer och det verkar en aning rörigt. Milt sagt

Vågar inte svara på det, men om det är viktigt för dig att bli trodd på så är det nog det ända sättet som kan ge dig dig en liten chans att få upprättelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in