Citat:
Intresant . Jag har rökt minst 15 år. Slutade tidigt i höstas efter ett kontinuerligt rökande allafall dom senaste 7åren. Ca 100g i månaden. tog mig 7-8 veckor att bli ren trots att jag motionerade sprang minst 5km/ 5 dgr i veckan. Bastade lika mycket. Är inte fet heller. Vill inte att vården ska få information hur man husslar prover om jag väljer att börja lämna igen.. dock är knepet inte en lösning för de flesta då man blir positiv på andra substanser
Men du är nog redan ren skulle jag vilja tro. Beställ hem prover och testa. Att thc sitter så länge som folk säger är ren bullshit och de tar mellan proverna 100%
Annars är det motion som gäller med högt tempo. Behövs knappt om man är frisk och inte är överviktig.
De som skrivit till mig har haft liknande story och även tunga rökare är rena inom 2-3 veckor. Inkl mig som är tung rökare tar inte mer än 3 veckor.
(jag röker mellan proverna för att jag ska kunna röka längre och tror alla studier som gjorts har folk inte varit 100% ärliga och gjort samma) hehe
Lycka till.
Men du är nog redan ren skulle jag vilja tro. Beställ hem prover och testa. Att thc sitter så länge som folk säger är ren bullshit och de tar mellan proverna 100%
Annars är det motion som gäller med högt tempo. Behövs knappt om man är frisk och inte är överviktig.
De som skrivit till mig har haft liknande story och även tunga rökare är rena inom 2-3 veckor. Inkl mig som är tung rökare tar inte mer än 3 veckor.
(jag röker mellan proverna för att jag ska kunna röka längre och tror alla studier som gjorts har folk inte varit 100% ärliga och gjort samma) hehe
Är det provdagen så gör rent pissblåsan och kissa ur dig på morgonen. Sen dricker du typ 1-2L vatten snabbt innan du lämnar. Kissa gärna några droppar innan du ska lämna så du ser att det är enbart vatten du pissar ut.
Lycka till.
Och detta var på hemma stickor. Vill inte ens veta hur länge de synts på analysen. Jag slutade tvärt,på dagen. så sluta sprida dynga. Alla kroppar fungerar olika. Eller så röker du helt enkelt inte så mycket.