2024-12-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Givetvis kan hon få boendestöd. Det är aldrig för sent, den dag hon på allvar ber om hjälp och kapitulerar inför sin missbruksproblematik.

Det är det som är så irriterande. Hon hade kunnat få hjälp och ha ett normalt, välfungerande liv om hon gav upp alkoholen. Men alkoholen är viktigast för henne, som hon själv säger väljer hon det över barnen för ”ingen ska seeja åt mej va jag ska göra!”.
De flesta av oss är inte hatare som hatar henne för att det är kul. Det sticker i ögonen hur hon (ibland bokstavligt) pissar på alla som vill hjälpa och sin egen familj för ”vin är kul och jag vill ha roligt”.
Hade hon inte prioriterat sitt eget nöje i första hand över att ta minsta ansvar för sig själv hade hon nog haft ett fungerande liv där hennes barn fanns med i bilden. Idiot.
Citera
2024-12-18, 13:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det är det som är så irriterande. Hon hade kunnat få hjälp och ha ett normalt, välfungerande liv om hon gav upp alkoholen. Men alkoholen är viktigast för henne, som hon själv säger väljer hon det över barnen för ”ingen ska seeja åt mej va jag ska göra!”.
De flesta av oss är inte hatare som hatar henne för att det är kul. Det sticker i ögonen hur hon (ibland bokstavligt) pissar på alla som vill hjälpa och sin egen familj för ”vin är kul och jag vill ha roligt”.
Hade hon inte prioriterat sitt eget nöje i första hand över att ta minsta ansvar för sig själv hade hon nog haft ett fungerande liv där hennes barn fanns med i bilden. Idiot.

Jag håller med dig helt och fullt i din analys av Gräddrumpan. Hon är totalt oansvarig och hon vet vad hon håller på med. Hon gillar den här typen av liv och hon gillar verkligen att bli uppmärksammad för det. Vi ger henne det hon vill ha.
Citera
2024-12-18, 13:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ingen ny uppdatering. Hon kanske försöker lappa ihop det med Hassan och är hos honom?

Hon kommer att försöka igen. Stackars Hassan!
Citera
2024-12-18, 13:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Hon kommer att försöka igen. Stackars Hassan!

I den senaste händelsen på Tiktok så berättade hon om att Hassan hade ringt henne och bett henne komma dit för att han saknar henne.
Det är knappast synd om Hassan. Dom är perfekta för varandra.
Citera
2024-12-18, 14:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
I den senaste händelsen på Tiktok så berättade hon om att Hassan hade ringt henne och bett henne komma dit för att han saknar henne.

Då så, han ber om det. Hassan mot sin egen undergång. Grattis!
Citera
2024-12-18, 14:39
Medlem
Gräddis borde lägga upp alla fylleslag hon har tillsammans med Hassan. Efter varje knullbesök hon gör, så blir hon utslängd, men filmar aldrig interaktionen (eller aktionen för den heller... ) - det borde hon göra! Där snackar vi underhållning!
Citera
2024-12-18, 14:52
Medlem
Kannibal67s avatar
Kanske tystnaden från Gräddis tyder på att hon och Hassan sitter på flygplanet på väg till Gambia?
Citera
2024-12-18, 15:02
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannibal67
Kanske tystnaden från Gräddis tyder på att hon och Hassan sitter på flygplanet på väg till Gambia?

Så lätt öppnar nog inte gräddis plånkan. Hassan måste be henne om ursäkt först samt agera slav och pojkvän i en vecka iallafall för att det ska köpas flygbiljetter.
Citera
2024-12-18, 15:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Gräddis borde lägga upp alla fylleslag hon har tillsammans med Hassan. Efter varje knullbesök hon gör, så blir hon utslängd, men filmar aldrig interaktionen (eller aktionen för den heller... ) - det borde hon göra! Där snackar vi underhållning!

En porrfilm med Hassan och Gräddrumpan vore kul.
Citera
2024-12-18, 15:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Jag däremot, tror att Pia Pissfitta skarvar som den värste storfiskaren. Hon gillar drama, så det skulle inte förvåna mig om det ä hon som ringer Hasan enbart för att få avreagera sig på sitt vanliga sätt...vråla sig till att Hasan åter skall bli rövknullad av Pia Pissfittas stalking.

Kanske Hasan blir lite smickrad, möjligtvis, av att Pia huggit tänderna i honom...men jag är övertygad om att Pias intresse för Hasan är att hon kastat ut henne...hon är fullblodsnarcissist, o INGEN ska bestämma vad Pia ska göra. Hon ska ha Hasan för att kunna dumpa honom. För det är HON som bestämmer vad hon ska göra!

Krafs-krafs i håret, typ...
Citera
2024-12-18, 15:52
Medlem
Citat:
En porrfilm med Hassan och Gräddrumpan vore kul.
Kul? Är det kul att se två gamla skinnpåsar brottas i en skitig säng.
Citera
2024-12-18, 16:02
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Kul? Är det kul att se två gamla skinnpåsar brottas i en skitig säng.

Pia som har varit bikinimodell...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in