2024-12-29, 12:43
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hur går det med Pia Pissfittas bravader?
Bor hon kvar på det senaste hostelet?
Har hon telefon-terrat Hasan för att få honom att åter släppa in henne i lägenheten? (Är övertygad om att det är det hon gjorde för att få komma in vid jul. Nu snart nyår!! )
Blev hon ett hemsläp i önskan om att denna gång hitta ett gratis boende där en man kan agera hennes passupp.

Med tanke på att det är söndag o systemet stängt, så blir det väl några skäppor vin på någon lokal i eftermiddag...

Jag hoppas hennes organ ger upp snart så vi slipper eländet.
Citera
2024-12-29, 13:08
Medlem
Kustenklars avatar
Det är totalt meningslöst att gå i ”strid” mot de som anser att Pia är frisk och att hennes barn behöver henne i sina liv.

Att dra ”jakten på häxor”- kortet angående Pia - är att skymfa alla de oskyldiga kvinnor som miste sina liv under 16-1700talet.

Många skulle nog vända sig i graven om de jämfördes med Pia.

Visst, det är extremt triggande att möta dessa individer som försvarar ett ”feministiskt vansinne” -
och det enda man känner är att samma människor måste missat all ondska som ändå finns publicerad av och från henne.
Och man vill verkligen inte tro att människor försvarar denna individ - efter vad hon utsatt sin omgivning för - så länge som vi vet. Men. De väljer att göra det ÄNDÅ.

Glöm inte att ALLA sjuka sektledare och psykotiska individer som drivit folk till död och vansinne - har alltid haft fans omkring sig.
Det finns alltid individer som ska normalisera och rättfärdiga sjuka individer - de vägrar se det sjuka - för att de själva är sjuka .
De måste vara det - för att klara rättfärdiga Pia.

De är samma personer som skulle vara kvar och fortsatt vän med Pia om de bevittnade Pias psykiska misshandel av närstående, helt utan att säga ifrån. De är så egoistiska så en orosanmälan skulle aldrig ske.
De skulle rättfärdiga allt för att själva slippa undan Pias giftiga tunga . Självklart kommer de inte undan den- eftersom Pia pissar och mobbar alla utefter humöret som svajar kraftigt och konstant.

Men Dessa skadade individer är inte bättre än Pia. Självklart kan man tycka synd om de som inte FÖRSTÅR bättre - på grund av olika hinder eller anledningar.
Men förstå då att det är dessa människor som Pia också utnyttjar fullt ut!
Förstå ondskan i Pia genom att hon anser sig HA RÄTT (som miljonär, snyggast i världen , smartast , 6-pack, övermänsklig och rolig ) att utnyttja sjukpensionärer, svagt begåvade och goda människor i sin omgivning - för egen ” rätt och vinning” .

När ska Pia bjuda tillbaka till alla de som hjälpt henne på olika sätt? När har vi sett Pia bjuda eller ge någon människa en god gest- utan att kräva något (oftast mer) av den tillbaka?
Det enda vi hör är att alla STJÄL från henne .

Ett exempel är Mannen som önskade henne ”Lycka till” när hon frågade om han kunde hyra ut sin bostad . ” han önskade Lycka till! ……:men han kunde inte lösa problemet åt mig .”
(Otacksam och ständigt blodsugande.)

Allt gott hon gör - håller hon som en hållhake - tills de gör henne illa .

” jag köpte julpynt, doftljus, liten julgran, och gjorde det fint .. för sån är JAG..så, … och han är en pissmyra som kastar ut mig på julafton !!..” (se så god jag är och så oerhört ond han är )

———-
Pia i sin live , på dagen innan hon träffar sina barn :
*Smuttar på pissgult vin* Jag är miljonär, snyggast, smartast, rolig, har 6pack, alla vill ha mig.

Pia svarar på frågor i sin Live , efter hon träffat barnen:
* smuttar på pissgult vin*
”Mina barn fick ett varsitt paket lyx-nudlar i julklapp av mig, de VET att mamma är fattig och JAG fick ingenting av dem, de köpte INGENTING till mig. ”
————-

Pia , du är den enda jag vet om, som jag på riktigt önskar blir rånad på alla dina pengar.
För vetskapen om att du fortsätter vara en parasit på de svagaste och utnyttjar alla omkring dig - samtidigt som du erkänner att din plan är att leva på ” ränta på ränta på ränta” är vidrigt .

För räntan/ år som blir över till dig - är ungefär vad ditt alkoholmissbruk kostar per månad.

3000kr / månad = 30 flaskor av den gula sortens vin som är favoriten hos Pia.

Därefter behöver du betala hyra, hygien, matkostnader, vårdkostnader ( vaginala medikament och vård) … nej just det. Det ska andra GE dig ! För du SKA HA , bara, så, * smutt smutt* och *stön* när du sväljer och *krafs krafs * i håret.

Hur kan du slippa betala underhåll som miljonär i Sverige ?

(När vi vet att försäkringskassan kräver att svårt sjuka ska arbeta och göra rätt för sig. Varför slipper du göra rätt för dig mot pappan / indirekt till dina barn?
Jo, förmodligen för att vi skattebetalare får gå IN och betala ÅT dig nu ur försäkringskassan.

Pia är ingen häxa .
Pia är en giftig illaluktande padda- som aldrig någonsin kan förvandlas till något bättre.
Citera
2024-12-29, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Det finns hopp om mänskligheten, även om man inte kan tro det här ibland...
Hamsterboll visar det...

Man behöver väl inte ens särskilt mycket empati för att beröras av Pia's situation...
Märkligt att det är så få här på forumet som tycks göra det...

Pia sa själv i en lajv nyss att hon inte är 'en apa att göra narr av och skratta åt...'

Önskar att Pia kommer till insikt själv, om ingen varken vill, eller tillåts att hjälpa henne...
Hon skulle kunna få ett bättre liv än så här, men det är inte lätt att vända allt utan hjälp...

Kan inte du försvinna från den här tråden! Är så evenerligt trött på dig och dina inlägg som beskrivs vilken fin människa Pia pomperipossa är innerst inne men som inte fått blomma ut riktigt! Det finns mängder av bevis på hennes karaktär på markus de mortes kanal
Vad är det som är så svårt att begripa tror du på fullaste allvar att Pia pissrumpa kan räddas hahahha
Citera
2024-12-29, 13:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Det är totalt meningslöst att gå i ”strid” mot de som anser att Pia är frisk och att hennes barn behöver henne i sina liv.

Att dra ”jakten på häxor”- kortet angående Pia - är att skymfa alla de oskyldiga kvinnor som miste sina liv under 16-1700talet.

Många skulle nog vända sig i graven om de jämfördes med Pia.

Visst, det är extremt triggande att möta dessa individer som försvarar ett ”feministiskt vansinne” -
och det enda man känner är att samma människor måste missat all ondska som ändå finns publicerad av och från henne.
Och man vill verkligen inte tro att människor försvarar denna individ - efter vad hon utsatt sin omgivning för - så länge som vi vet. Men. De väljer att göra det ÄNDÅ.

Glöm inte att ALLA sjuka sektledare och psykotiska individer som drivit folk till död och vansinne - har alltid haft fans omkring sig.
Det finns alltid individer som ska normalisera och rättfärdiga sjuka individer - de vägrar se det sjuka - för att de själva är sjuka .
De måste vara det - för att klara rättfärdiga Pia.

De är samma personer som skulle vara kvar och fortsatt vän med Pia om de bevittnade Pias psykiska misshandel av närstående, helt utan att säga ifrån. De är så egoistiska så en orosanmälan skulle aldrig ske.
De skulle rättfärdiga allt för att själva slippa undan Pias giftiga tunga . Självklart kommer de inte undan den- eftersom Pia pissar och mobbar alla utefter humöret som svajar kraftigt och konstant.

Men Dessa skadade individer är inte bättre än Pia. Självklart kan man tycka synd om de som inte FÖRSTÅR bättre - på grund av olika hinder eller anledningar.
Men förstå då att det är dessa människor som Pia också utnyttjar fullt ut!
Förstå ondskan i Pia genom att hon anser sig HA RÄTT (som miljonär, snyggast i världen , smartast , 6-pack, övermänsklig och rolig ) att utnyttja sjukpensionärer, svagt begåvade och goda människor i sin omgivning - för egen ” rätt och vinning” .

När ska Pia bjuda tillbaka till alla de som hjälpt henne på olika sätt? När har vi sett Pia bjuda eller ge någon människa en god gest- utan att kräva något (oftast mer) av den tillbaka?
Det enda vi hör är att alla STJÄL från henne .

Ett exempel är Mannen som önskade henne ”Lycka till” när hon frågade om han kunde hyra ut sin bostad . ” han önskade Lycka till! ……:men han kunde inte lösa problemet åt mig .”
(Otacksam och ständigt blodsugande.)

Allt gott hon gör - håller hon som en hållhake - tills de gör henne illa .

” jag köpte julpynt, doftljus, liten julgran, och gjorde det fint .. för sån är JAG..så, … och han är en pissmyra som kastar ut mig på julafton !!..” (se så god jag är och så oerhört ond han är )

———-
Pia i sin live , på dagen innan hon träffar sina barn :
*Smuttar på pissgult vin* Jag är miljonär, snyggast, smartast, rolig, har 6pack, alla vill ha mig.

Pia svarar på frågor i sin Live , efter hon träffat barnen:
* smuttar på pissgult vin*
”Mina barn fick ett varsitt paket lyx-nudlar i julklapp av mig, de VET att mamma är fattig och JAG fick ingenting av dem, de köpte INGENTING till mig. ”
————-

Pia , du är den enda jag vet om, som jag på riktigt önskar blir rånad på alla dina pengar.
För vetskapen om att du fortsätter vara en parasit på de svagaste och utnyttjar alla omkring dig - samtidigt som du erkänner att din plan är att leva på ” ränta på ränta på ränta” är vidrigt .

För räntan/ år som blir över till dig - är ungefär vad ditt alkoholmissbruk kostar per månad.

3000kr / månad = 30 flaskor av den gula sortens vin som är favoriten hos Pia.

Därefter behöver du betala hyra, hygien, matkostnader, vårdkostnader ( vaginala medikament och vård) … nej just det. Det ska andra GE dig ! För du SKA HA , bara, så, * smutt smutt* och *stön* när du sväljer och *krafs krafs * i håret.

Hur kan du slippa betala underhåll som miljonär i Sverige ?

(När vi vet att försäkringskassan kräver att svårt sjuka ska arbeta och göra rätt för sig. Varför slipper du göra rätt för dig mot pappan / indirekt till dina barn?
Jo, förmodligen för att vi skattebetalare får gå IN och betala ÅT dig nu ur försäkringskassan.

Pia är ingen häxa .
Pia är en giftig illaluktande padda- som aldrig någonsin kan förvandlas till något bättre.

Håller helt med, då jag kommit till den insikt du har.

Vill dock komplettera, med att Pia njuter av att vara "känd". Eller njuter o njuter...hon känner en udda form av tillfredsställelse över att vara avskydd. Hon "skryter" över att hon ses som skrämmande. (Har haft sådana runt mig. "Jag är snäll när jag får som jag vill, men RETA mig för fan inte...")

Så jag vidhåller...hade Pia levt under häxbränningarna i egenskap av den person hon är i dag, så hade hon varit den som räckt över facklan för att tända bålet...och njutit av det.
Självklart är häxbränning av den tidens kvinnor en fruktansvärd händelse som, helt rätt, är helt fel att blanda in Pia i....

Sedan att, som en del här, försöka rättfärdiga Pia, med att själva agera som Pia...förminska andra genom att förhärliga sig själva...well...som nu exemplet med häxbränningen..."nu förstår jag hur mobben kunde få kvinnor brända på bål..." Ett Pia-resonemang, helt enkelt.

Pia är en kvinna som medvetet utnyttjar godhetsnarkomaner med sin manipulativa personlighet. Jag väljer att se henne som en person med psykopatisk personlighet. I o m att hon nu super sig sönder o samman, förstärks hennes personlighet.

Jag är helt övertygad om att Pia från barnsben varit en elak jävel. Och nu är "kärringen" i full blom!

Och jag, i min tur, följer Pias hisnande bravader med en dold, morbid förtjusning! Därav skämmigt förtjust i denna kvinnospillra!
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-29 kl. 13:31.
Citera
2024-12-29, 13:51
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Kan inte du försvinna från den här tråden! Är så evenerligt trött på dig och dina inlägg som beskrivs vilken fin människa Pia pomperipossa är innerst inne men som inte fått blomma ut riktigt! Det finns mängder av bevis på hennes karaktär på markus de mortes kanal
Vad är det som är så svårt att begripa tror du på fullaste allvar att Pia pissrumpa kan räddas hahahha

Jaså, är det verkligen så jag skriver...?

Vet du vad jag är innerligt trött på..?
Jo, människor som inte kan läsa en text rätt, och inte heller kan citera rätt...

Har jag sagt det där som du skriver...?
Att Pia är en så fin människa innerst inne, men som bara inte fått blomma ut riktigt...

Jag känner inte igen att jag sagt/tyckt så...

Tvärtom har jag sagt att jag inte alls tycker att hon gör allt rätt, men att hon inte bör hånas, häcklas, göras till åtlöje, och bildligt talat, spottas på här i tråden...

Det är det jag tycker är fult och empatilöst...
Så, det är inte Pia som jag tycker är såååå fin, utan istället många här som inte alls beter sig fint...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2024-12-29 kl. 13:54.
Citera
2024-12-29, 13:54
Medlem
falconer8s avatar
Citat:

Word! 👍 Är också trött på idioten. Och även Hamsterhjärnan! Så trött på människor som tar skitstövlar i försvar vad dom än gör.

Dessa är samma typer av människor som försvarar sina barn vad dom än gör. T.o.m om de begår mord. " Åh han är så snäll så, han är bara missförstådd. " Eller också är det samhällets fel, någon annans fel och b.l.a b.l.a.

Skriva massa skit på Internet kan dom göra, men ingen av dom skulle drömma om att lyfta ett finger för Gräddrumpan i verkligheten. Så dom är inga små änglar på en piedestal, det är bara dom själva som tycker det.
Citera
2024-12-29, 14:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nej men nu så...du har ju yttrat dig nåt så slemmigt om Pia senaste månaden att INGEN tvivlar på att du vill kliva på. Allt från hur hennes rumpa ser ut i string, till hur det skulle vara att kyssa henne när hon slafsade ostron och att du gärna hade kollat en p-rulle med Hasan och henne medverkande
Du ÄR sugen.

Och visst, smaken är som baken. Men i mina ögon är hon ej vacker iallafall. Skulle med all säkerhet kunna se helt ok ut om hon blev nykter och skötte sig lite bättre hygienmässigt. Hon sa ju dessutom själv att hennes nya mobil har något filter som gör att hon ser mer "smooth" ut. Och har du helt missat hur huden under hennes ögon börjar gulna. Det är inte fint direkt. Men men. Utseendet är egentligen oviktigt. Det är den fruktansvärda personligheten jag har svårast för. Och när någon beter sig så grisigt blir de automatiskt fula i mina ögon, så det kanske är det som gör henne så ful för mig.

Men jaa vad tror vi gott folk? Är hon åter hos Hasan snart igen eller satte hon sin sista potatis sist när hon försökte ta över lägenheten? Och dessutom kn*llar en främling samma dag hon gick därifrån. Oj vad hon älskade Hasan...
Jag har väldigt svårt att förstå alla ni som enträget hävdar att jag skulle vilja ha samlag med Gräddrumpan, är ni sexdårar eller vad handlar det om egentligen? Den som sa det han va det säger jag. Ni säger vad ni själva drömmer om.

Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Gräddrumpan en " vacker kvinna " och Christer Pettersson snygg!
Ja, hon ser inte alls så dålig ut, och Christer Pettersson var en snygg man- kan du inte se detta? Har du problem med att bli motsagd, narcissist möjligen? Mer lik Gräddis är du själv kan ana.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttifrutti76
Att hon er fit 😭🤣 damen har en saggy röv og fleskige armar og mage. Absolut inte fit. Hon kunde varit.
Jag har faktiskt inte sett att hon har en saggy röv. Har du sett Pias bara bakdel? Jag har inte sett Gräddrumpans skinkor, men tydligen du. Hassan, har han berättat denna information för dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Jahaja, hemma hos Hassan igen då. Hon är garanterat ute därifrån före julafton.
Bara jag som tyckte Gräddrumpan såg ovanligt fräsch ut i ansiktet på senaste liven? Har hon använt filter? Det brukar hon ju inte göra. Men hur kan hon annars se så "fräsch" ut..
Jag tycker samma alltså hon var ovanligt fräsch i ansiktet, då hon låg i sängen på hostel såg hon sockersöt ut verkligen... Kan vara filter, men vi ser i alla fall här att hon är inte ful med smink, för fotofilter är ju ett slags smink.
Citera
2024-12-29, 14:16
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jaha, här kom mer...

För att hålla mig on topic, så Gott Nytt År, Pia, och det samma till alla små fega pissmyror här...

Problemet med dig är att du inte riktigt verka förstå att du befinner dig på Flashback. Vad tror du att denna sidan går ut på?

Eller i synnerhet skvallertrådarna här på Flashback? Har du varit inne i tråden om Anna Book? Eller Magmysmicke? När den var aktiv?

Eller alla andra hundratals skvallertrådar på Forumet. Om svaret är nej, så förstår jag inte varför? Vad är det som gör att du känner att du måste härja runt i denna tråden och inte de andra?

Anna Book tråden är minst lika " elak ", om inte elakare. Så varför är du inte där och försöker uppfostra de som skriver där? Varför är det just Gräddrumpan du känner att du måste beskydda?

Har du hört talesättet: Man får ta seden dit man kommer? Antingen får du acceptera att detta är en skvallertråd på Flashback om P* a N* berg/ a.k.a Gräddrumpan. Eller också får du logga ut permanent.

För uppehålla sig i en tråd och sen klaga på dess skribenter hela tiden det rimmar liksom inte riktigt med själva idén med Flashback. Då finns det andra forum som är mer lämpade för att hylla elaka människor och stryka dom medhårs vad dom än gör.
Senast redigerad av falconer8 2024-12-29 kl. 14:30.
Citera
2024-12-29, 14:40
Medlem
vonDys avatar
Inget nytt ännu idag, från PiaPiss?
Efter gårdagskväll i midsommarklänning?

Hittat nytt ”offer” i fyllenatt, som gett henne vin Ad Libitum och gratis förstahandskontrakt på Nybrogatan?

Var är hon nu??
Citera
2024-12-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ibland tänker jag på häxprocesserna i Sverige under 1600-talet och undrar hur människor kan göra så. Hur de kan hata en annan kvinna så mycket att de tror att hon är en häxa. Sen läser jag den här tråden och förstår.

Det känns bra att veta att jag inte är en del av mobbens alla fall.

Jag tror du missuppfattat vem Pia är som person. 2024 gör hon voodo för att folk ska dö och anklagar folk i sin närhet för diverse brott när hon blir sur på dem, du tror inte hon på 1600-talet skulle vara den dom pekar ut kvinnor att bränna på löpande band? Alla som inte dyrkar marken hon går på och gör precis som hon vill ska ur vägen och vilket sätt det sker på är mindre viktigt så länge det är permanent.
Jag följer Pia enbart då jag är smått fascinerad över hur en människa kan vara så elak. Hon är rentav ond, och säger själv efter några glas vin då den rätta Pia skymtar genom att hon njuter av att få andra att må dåligt. Främlingar eller egna barn spelar mindre roll, alla förtjänar de lidande och straff om de inte tjänar henne i något syfte.

Bara under december har jag skänkt flera tusen till behövande och har stort medlidande till allt från fattiga, djur, missbrukare, hemlösa eller våldsutsatta som några exempel. Pia har jag inga sympatier till, hon är så elak och hemsk rätt igenom själen att jag varit rädd att bli knivad om jag bjöd hem henne. Sen hade hon väl åmat sig, hånskrattat och slickat av kniven i livesändning där hon berättat om hur nöjd hon var och vilken njutning hon fick. Jag följer henne enbart pga hennes ondska och har ändå något litet hopp om att hon en dag ska bli en bättre människa. DÅ hade jag stöttat henne. Nu ser jag bara på och blir chockad gång på gång hur hon förstör för alla i sin väg.
Citera
2024-12-29, 14:44
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
En till
Det är ju välkänt att trådar av det här slaget drar till sig, dels människor med låg intelligens, dels sådana med sadistiska böjelser. Varför är det så svårt för dessa kategorier om någon säger emot dem emellanåt? Det här är inget kafferep där alla käringarna måste hålla med den elakaste.

Anmäl inlägg som är emot reglerna, skriv inte följetonger om andra medlemmar, det är emot reglerna.
Citera
2024-12-29, 14:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hur går det med Pia Pissfittas bravader?
Bor hon kvar på det senaste hostelet?
Har hon telefon-terrat Hasan för att få honom att åter släppa in henne i lägenheten? (Är övertygad om att det är det hon gjorde för att få komma in vid jul. Nu snart nyår!! )
Blev hon ett hemsläp i önskan om att denna gång hitta ett gratis boende där en man kan agera hennes passupp.

Med tanke på att det är söndag o systemet stängt, så blir det väl några skäppor vin på någon lokal i eftermiddag...
Hon är säkert på något ställe i storstadsdjungeln just nu och har beställt in en karaff med rött eller vitt. Någon här som vet om Gräddrumpan brukar dricka bärs? Jag har inte sett det tror jag... Hoppas att Hassan slipper henne helt snart i alla fall, han är i beroendeställning som vi inte känner till på vilket sätt. Synd om snubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in