Citat:
Ursprungligen postat av
Kustenklar
Det är totalt meningslöst att gå i ”strid” mot de som anser att Pia är frisk och att hennes barn behöver henne i sina liv.
Att dra ”jakten på häxor”- kortet angående Pia - är att skymfa alla de oskyldiga kvinnor som miste sina liv under 16-1700talet.
Många skulle nog vända sig i graven om de jämfördes med Pia.
Visst, det är extremt triggande att möta dessa individer som försvarar ett ”feministiskt vansinne” -
och det enda man känner är att samma människor måste missat all ondska som ändå finns publicerad av och från henne.
Och man vill verkligen inte tro att människor försvarar denna individ - efter vad hon utsatt sin omgivning för - så länge som vi vet. Men. De väljer att göra det ÄNDÅ.
Glöm inte att ALLA sjuka sektledare och psykotiska individer som drivit folk till död och vansinne - har alltid haft fans omkring sig.
Det finns alltid individer som ska normalisera och rättfärdiga sjuka individer - de vägrar se det sjuka - för att de själva är sjuka .
De måste vara det - för att klara rättfärdiga Pia.
De är samma personer som skulle vara kvar och fortsatt vän med Pia om de bevittnade Pias psykiska misshandel av närstående, helt utan att säga ifrån. De är så egoistiska så en orosanmälan skulle aldrig ske.
De skulle rättfärdiga allt för att själva slippa undan Pias giftiga tunga . Självklart kommer de inte undan den- eftersom Pia pissar och mobbar alla utefter humöret som svajar kraftigt och konstant.
Men Dessa skadade individer är inte bättre än Pia. Självklart kan man tycka synd om de som inte FÖRSTÅR bättre - på grund av olika hinder eller anledningar.
Men förstå då att det är dessa människor som Pia också utnyttjar fullt ut!
Förstå ondskan i Pia genom att hon anser sig HA RÄTT (som miljonär, snyggast i världen , smartast , 6-pack, övermänsklig och rolig ) att utnyttja sjukpensionärer, svagt begåvade och goda människor i sin omgivning - för egen ” rätt och vinning” .
När ska Pia bjuda tillbaka till alla de som hjälpt henne på olika sätt? När har vi sett Pia bjuda eller ge någon människa en god gest- utan att kräva något (oftast mer) av den tillbaka?
Det enda vi hör är att alla STJÄL från henne .
Ett exempel är Mannen som önskade henne ”Lycka till” när hon frågade om han kunde hyra ut sin bostad . ” han önskade Lycka till! ……:men han kunde inte lösa problemet åt mig .”
(Otacksam och ständigt blodsugande.)
Allt gott hon gör - håller hon som en hållhake - tills de gör henne illa .
” jag köpte julpynt, doftljus, liten julgran, och gjorde det fint .. för sån är JAG..så, … och han är en pissmyra som kastar ut mig på julafton !!..” (se så god jag är och så oerhört ond han är )
———-
Pia i sin live , på dagen innan hon träffar sina barn :
*Smuttar på pissgult vin* Jag är miljonär, snyggast, smartast, rolig, har 6pack, alla vill ha mig.
Pia svarar på frågor i sin Live , efter hon träffat barnen:
* smuttar på pissgult vin*
”Mina barn fick ett varsitt paket lyx-nudlar i julklapp av mig, de VET att mamma är fattig och JAG fick ingenting av dem, de köpte INGENTING till mig. ”
————-
Pia , du är den enda jag vet om, som jag på riktigt önskar blir rånad på alla dina pengar.
För vetskapen om att du fortsätter vara en parasit på de svagaste och utnyttjar alla omkring dig - samtidigt som du erkänner att din plan är att leva på ” ränta på ränta på ränta” är vidrigt .
För räntan/ år som blir över till dig - är ungefär vad ditt alkoholmissbruk kostar per månad.
3000kr / månad = 30 flaskor av den gula sortens vin som är favoriten hos Pia.
Därefter behöver du betala hyra, hygien, matkostnader, vårdkostnader ( vaginala medikament och vård) … nej just det. Det ska andra GE dig ! För du SKA HA , bara, så, * smutt smutt* och *stön* när du sväljer och *krafs krafs * i håret.
Hur kan du slippa betala underhåll som miljonär i Sverige ?
(När vi vet att försäkringskassan kräver att svårt sjuka ska arbeta och göra rätt för sig. Varför slipper du göra rätt för dig mot pappan / indirekt till dina barn?
Jo, förmodligen för att vi skattebetalare får gå IN och betala ÅT dig nu ur försäkringskassan.
Pia är ingen häxa .
Pia är en giftig illaluktande padda- som aldrig någonsin kan förvandlas till något bättre.
Håller helt med, då jag kommit till den insikt du har.
Vill dock komplettera, med att Pia njuter av att vara "känd". Eller njuter o njuter...hon känner en udda form av tillfredsställelse över att vara avskydd. Hon "skryter" över att hon ses som skrämmande. (Har haft sådana runt mig. "Jag är snäll när jag får som jag vill, men RETA mig för fan inte...")
Så jag vidhåller...hade Pia levt under häxbränningarna i egenskap av den person hon är i dag, så hade hon varit den som räckt över facklan för att tända bålet...och njutit av det.
Självklart är häxbränning av den tidens kvinnor en fruktansvärd händelse som, helt rätt, är helt fel att blanda in Pia i....
Sedan att, som en del här, försöka rättfärdiga Pia, med att själva agera som Pia...förminska andra genom att förhärliga sig själva...well...som nu exemplet med häxbränningen..."nu förstår jag hur mobben kunde få kvinnor brända på bål..." Ett Pia-resonemang, helt enkelt.
Pia är en kvinna som medvetet utnyttjar godhetsnarkomaner med sin manipulativa personlighet. Jag väljer att se henne som en person med psykopatisk personlighet. I o m att hon nu super sig sönder o samman, förstärks hennes personlighet.
Jag är helt övertygad om att Pia från barnsben varit en elak jävel. Och nu är "kärringen" i full blom!
Och jag, i min tur, följer Pias hisnande bravader med en dold, morbid förtjusning! Därav skämmigt förtjust i denna kvinnospillra!