Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Jag följer gräddfittan för dåligt nu förtiden, ber om ursäkt om det återupprepas, men har hon sagt något om att försöka skaffa ett mer permanent boende?
Kanske är det så dyrt att hyra i sthlm, om man ens hittar något, att hostel är det billigaste alternativet.
Vill minnas att hon sagt att hon minsann inte tänker flytta till "landet" utan ska bo i storstad.
Som jag förstått det...i Pias värld är det korkat att betala för att bo. Nu när hon har egna pengar, väljer hon att bo på hostels. I sovsal för flera. Mixat. Med chans att få något ragg, kanske, vad vet jag.
Tror hon letar efter en "kille" som hon kan älska, o som älskar henne. Jag misstänker att hon helt sonika letar efter någon snubbe med eget boende där hon kan bo gratis.
Killen ska "älska" hela henne med fel o brister..i min värld betyder det troligtvis att Pia vill ha det som när hon bodde i egen lägenhet...fast nu med någon annan som kan agera som Pias privata Butler.
Tjatet om att Hasan kontaktar henne tar jag med en 10-liters hink med salt. Känns så dramatiskt med Pias eviga tjat om att Hasan skall säga förlåt. Vad ska han be om ursäkt för? För att han inte ville bli rövknullad av Pia?
Antar att Pia tycker hon lever livet nu! Att byta hostel enkom för att kunna klunka sitt jävla vin obehindrat...well...säger en del om Pia. Alltid andra som har problem med henne...själv är hon dels obrydd, dels arrogant för andras önskemål.
Nu fungera det att vara lika arrogant o kaxig översittare som innan hon blev hemlös. Livet på gatan i kyla o på en hård träbänk på Centan är just nu ett minne blott...
Klunka vin, snusbuss under läppen, drängit gloende i tystnad i kameran med låten Delerium spelandes i bakgrunden...Kompletterat med detta eviga krafs-krafs i håret, som hon håller sig med som någon form av (erotisk) parningssignal. Det går bra nu, pöbeln! Hennes Excellens myser för det är hon värd!