2024-12-17, 17:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
OK! Jag fick för mig att hon hedrade ett annat etablissemang med sin närvaro numera.

Som jag förstått det, så är hon där nu.

Blev utkörd från något, testade något annat, men man kan tydligen supa på Craaford’s ?

Så hon är väl där.
Citera
2024-12-17, 17:55
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Enligt Pia: Där jobbade det ju bara fittor, då de kastade ut henne...

Ja, på Generator var det ” fittor”, som kastade ut henne.
Citera
2024-12-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Sköter gräddrumpan sitt konto själv, det frågade ghostalby igår?
Jag undrar också det, hur kan hon lägga upp delar av sina livesändningar efteråt på sin story?
Ens egna livesändningar sparas väl inte?

Jo, när man haft live på TT sparas den sen automatiskt på ens konto. Men är bara en själv som kan se det
Citera
2024-12-17, 22:14
Medlem
Jag följer gräddfittan för dåligt nu förtiden, ber om ursäkt om det återupprepas, men har hon sagt något om att försöka skaffa ett mer permanent boende?

Kanske är det så dyrt att hyra i sthlm, om man ens hittar något, att hostel är det billigaste alternativet.
Vill minnas att hon sagt att hon minsann inte tänker flytta till "landet" utan ska bo i storstad.
Citera
2024-12-17, 22:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jag följer gräddfittan för dåligt nu förtiden, ber om ursäkt om det återupprepas, men har hon sagt något om att försöka skaffa ett mer permanent boende?

Kanske är det så dyrt att hyra i sthlm, om man ens hittar något, att hostel är det billigaste alternativet.
Vill minnas att hon sagt att hon minsann inte tänker flytta till "landet" utan ska bo i storstad.

Som jag förstått det...i Pias värld är det korkat att betala för att bo. Nu när hon har egna pengar, väljer hon att bo på hostels. I sovsal för flera. Mixat. Med chans att få något ragg, kanske, vad vet jag.

Tror hon letar efter en "kille" som hon kan älska, o som älskar henne. Jag misstänker att hon helt sonika letar efter någon snubbe med eget boende där hon kan bo gratis.
Killen ska "älska" hela henne med fel o brister..i min värld betyder det troligtvis att Pia vill ha det som när hon bodde i egen lägenhet...fast nu med någon annan som kan agera som Pias privata Butler.

Tjatet om att Hasan kontaktar henne tar jag med en 10-liters hink med salt. Känns så dramatiskt med Pias eviga tjat om att Hasan skall säga förlåt. Vad ska han be om ursäkt för? För att han inte ville bli rövknullad av Pia?

Antar att Pia tycker hon lever livet nu! Att byta hostel enkom för att kunna klunka sitt jävla vin obehindrat...well...säger en del om Pia. Alltid andra som har problem med henne...själv är hon dels obrydd, dels arrogant för andras önskemål.

Nu fungera det att vara lika arrogant o kaxig översittare som innan hon blev hemlös. Livet på gatan i kyla o på en hård träbänk på Centan är just nu ett minne blott...

Klunka vin, snusbuss under läppen, drängit gloende i tystnad i kameran med låten Delerium spelandes i bakgrunden...Kompletterat med detta eviga krafs-krafs i håret, som hon håller sig med som någon form av (erotisk) parningssignal. Det går bra nu, pöbeln! Hennes Excellens myser för det är hon värd!
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-17 kl. 22:33.
Citera
2024-12-17, 23:02
Medlem
Måste va segt att va miljonär och få bo i en sovsal där folk släpper sig och käkar chips på nätterna.
Citera
2024-12-18, 00:32
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Måste va segt att va miljonär och få bo i en sovsal där folk släpper sig och käkar chips på nätterna.

Ja tänk vad jobbigt för henne! För hennes o Hasans nattliga bråk i mobilen lär ju inte ha stört de andra i hennes rum Hon hade ju behövt lämna rummet till o med för att Hasan "fortsatte ringa och bråka", eller snarare vägrade säga förlåt för att han inte ville bli vräkt
Citera
2024-12-18, 07:34
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Jag har inte hört henne tala om ett mer permanent boende iallafall, men jag lyssnar inte på allt hon säger…

Hennes hostel kostar väl ca 7 - 8000 kr/månad för ett delat rum med 2-3 andra personer. Det får man ju ingen andrahandslägenhet för i Stockholms innerstad. Kanske en etta i Flemingsberg?

Frågan är om hon ens är sugen på att sitta ensam i en etta i förorten?
Citera
2024-12-18, 10:05
Medlem
Jag tror hon tycker det är perfekt att bo på hostel.
Funktionellt möblerat, välstädat och fungerande el.
Inget av detta har hon lyckats upprätthålla själv, så för henne är detta rena lyxen.
Kvinnan har levt ensam i flera år och inte klarat införskaffa ett set normala köksknivar, eller skruva fast takarmaturen.
Hon förstod inte varför man ska sjuk/frånvaroanmäla sina till skolan tex? ”Det ska väl dom shiiita i”
Kan alla bara sluta att hävda att hon är intelligent?
Hon hade behövt boendestöd, nu är det försent.
Citera
2024-12-18, 10:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag tror hon tycker det är perfekt att bo på hostel.
Funktionellt möblerat, välstädat och fungerande el.
Inget av detta har hon lyckats upprätthålla själv, så för henne är detta rena lyxen.
Kvinnan har levt ensam i flera år och inte klarat införskaffa ett set normala köksknivar, eller skruva fast takarmaturen.
Hon förstod inte varför man ska sjuk/frånvaroanmäla sina till skolan tex? ”Det ska väl dom shiiita i”
Kan alla bara sluta att hävda att hon är intelligent?
Hon hade behövt boendestöd, nu är det försent.

Givetvis kan hon få boendestöd. Det är aldrig för sent, den dag hon på allvar ber om hjälp och kapitulerar inför sin missbruksproblematik.
Citera
2024-12-18, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Givetvis kan hon få boendestöd. Det är aldrig för sent, den dag hon på allvar ber om hjälp och kapitulerar inför sin missbruksproblematik.
Du har rätt, hon kan få boendestöd om hon lyckas få ett boende. Tror inte man kan få den insatsen på ett hostel.
Citera
2024-12-18, 12:17
Medlem
Ingen ny uppdatering. Hon kanske försöker lappa ihop det med Hassan och är hos honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in