Citat:
Ursprungligen postat av
Lassekongo74
Är det forumet på dagens industri som han käbblar om i senaste videon? Eller detta forum?
Jag tycker han har helt spårat ur nu!
Han gråter bara över att någon har skrivit på något diverse forum. Han nämner dock inte vilket.
Troligtvis så känner han sig pressad och avslöjad, så han vill nog inte visa vart det kommer ifrån eller vem som har sagt det.
Vi kan inte förvänta oss att det han blir upprörd/arg över är hån och mobbing. Sådant är det få som bryr sig om över nätet.
Det vi kan förvänta oss om, enligt den djupa AA-analys som jag har gjort, är att jag bestämt analyserar och fördjupar mig i ämnet, på ett sådant sätt som AA brukar göra. Där efter drar jag min slutsats och uttalar mig på ett sådant sätt som gör så att jag som har fördjupat mig i ämnet, äger en sådan kunskap om ämnet förstås. När jag gör det, så kan jag gladligen uttrycka mig på ett sådant sätt som skapar betydelse för investeringen och gör så att du som läsare undrar vad jag helt och hållet pratar om. Jo. Det är så här man gör när man försöker låta smart, men misslyckas.
Det AA är arg/sur över är folk som dissar hans metoder och kallar dom dåliga. Klart det skadar hans affärer. AA visar inte några citat som bevisar på att AA är en bluff som skapar uppmärksamhet åt sitt Patreon-konto. Han vill tjäna pengar. Helt förståeligt. Inget vi säger emot.
Men när han sjunger och berättar historier som gör så svagt folk, väljer att spendera sina pengar, så utnyttjar han deras känslor, för sin egen vinning.