Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-11, 11:34
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Det är väl vinsten från han "show" där fack och kommuner köpte upp alla biljetter och delade ut, ändå var det inte ens halvfullt på föreställningarna, läste jag

Korrekt. Personer av det rätta PK-virket behöver inte sälja biljetter direkt till intresserade, de får allt sålt till kommuner och liknade som vill lyfta fram "rätt" värderingar. Skattebetalarna kan ju inte göra något åt saken mellan valen och sedan är allt glömt på valdagen ändå. Grejen med Özz är att han på inget sätt är rolig och aldrig hade klarat sig på egen hand. Han är som Kakan Hermansson, bara mindre fet och mer hårig; han lyfts fram gång på gång trots han gör bort sig offentligt både på scen och privat.
Citera
2024-08-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Korrekt. Personer av det rätta PK-virket behöver inte sälja biljetter direkt till intresserade, de får allt sålt till kommuner och liknade som vill lyfta fram "rätt" värderingar. Skattebetalarna kan ju inte göra något åt saken mellan valen och sedan är allt glömt på valdagen ändå. Grejen med Özz är att han på inget sätt är rolig och aldrig hade klarat sig på egen hand. Han är som Kakan Hermansson, bara mindre fet och mer hårig; han lyfts fram gång på gång trots han gör bort sig offentligt både på scen och privat.

Jag var på en kick-off där kommunanställda och konsulter skulle bli överraskade av en känd ståuppare som visade sig vara Özz. Vi var ca 10 personer (av 400) som lämnade lokalen innan uppträdandet startade.
Citera
2024-08-15, 18:44
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Jag var på en kick-off där kommunanställda och konsulter skulle bli överraskade av en känd ståuppare som visade sig vara Özz. Vi var ca 10 personer (av 400) som lämnade lokalen innan uppträdandet startade.
Men fyfan vilken dålig överraskning! Dock kudos till dig och de andra som lämnade, synd att det ej var fler!
Citera
2024-08-15, 22:16
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll

Vad jag misstänkt. Det är i grunden skattepengar som går till dessa filurer.
Citera
2024-11-27, 21:39
Medlem
flugornass avatar
Vad händer med familjegården är den såld eller står den och förfaller?
Citera
2024-11-27, 21:51
Medlem
MrB00ZEs avatar
Tycker att Özz har en hel del galna åsikter som jag (och många andra) inte håller med om. Han är inte direkt en rolig komiker heller så jag förstår inte varför folk verkar gilla honom.
Citera
2024-11-28, 01:32
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Tycker att Özz har en hel del galna åsikter som jag (och många andra) inte håller med om. Han är inte direkt en rolig komiker heller så jag förstår inte varför folk verkar gilla honom.

Tror ingen tycker han är rolig, han anlitas av politiska åsikter. Så ja de som spenderas andras pengar gillar honom för hans åsikter.
Citera
2024-11-30, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Tror ingen tycker han är rolig, han anlitas av politiska åsikter. Så ja de som spenderas andras pengar gillar honom för hans åsikter.
Kolla kärringarna på Facebook, tragiska att ingen verkar ha koll på kurdens ursprung och spolar svt rakt av . Bara det är rejält är tragiskt, männen är tysta men vem vill ha horder av höns efter sig eller om svt censurerar.
Citera
2024-11-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Kolla kärringarna på Facebook, tragiska att ingen verkar ha koll på kurdens ursprung och spolar svt rakt av . Bara det är rejält är tragiskt, männen är tysta men vem vill ha horder av höns efter sig eller om svt censurerar.
Det här inlägget går inte att förstå. Vad är det SVT censurerar?
Citera
2024-11-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det här inlägget går inte att förstå. Vad är det SVT censurerar?
Var kanske otydlig där! 😆 svt raderar ju såklart inlägg om Özz förflutna och kärringarna försvarar inläggen som kommer om den rasistiska kurden.
Citera
2024-12-15, 12:54
Medlem
Nu är han på tv4 igen.
Citera
2024-12-15, 13:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Nu är han på tv4 igen.

Jaså? På nyheterna? Har han åkt fast för något terrorrelaterat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in