2024-12-14, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfaBertila
Kan någon förklara vad det är Ida har gjort?! Tycker alla grejer de sa på profet r någon annans fel?! Typ utökningen av Ramia, det var ju Oliver som styrde den? Osv.

Jag begriper fan inte?!
Vafan är profet r?
2024-12-14, 10:18
Medlem
I början av det första Robinson-exitavsnittet ser vi Ali prata med en kvinna som har en finlandssvensk brytning medan han sitter i bilen på väg till hotellet. Är det någon som vet vem hon är?
2024-12-14, 10:34
Medlem
DoktorNos avatar
Senaste veckornas kommentarer i den här tråden ger ett närmast entydigt resultat;

Ingen gillar Patrik.

Alla andra av de kvarvarande deltagarna har en eller flera påhejare här i tråden och det är hugget som stucket vem skribenterna har som favorit till att vinna. Däremot finns det ingen som anser att Patrik är i närheten av att vara en värdig vinnare av Robinson.

Han kommer dock att bli ihågkommen. Vagt. I någon framtida tråd om 2030 års Robinson. "Kommer ni ihåg den där som var med för några år sen och som gjorde ditt och datt och sade si och så?"
2024-12-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Vafan är profet r?
Och vem utökade Ramia? För all del, hon är ganska liten.
2024-12-14, 12:10
Medlem
Leevancleef11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Senaste veckornas kommentarer i den här tråden ger ett närmast entydigt resultat;

Ingen gillar Patrik.

Alla andra av de kvarvarande deltagarna har en eller flera påhejare här i tråden och det är hugget som stucket vem skribenterna har som favorit till att vinna. Däremot finns det ingen som anser att Patrik är i närheten av att vara en värdig vinnare av Robinson.

Han kommer dock att bli ihågkommen. Vagt. I någon framtida tråd om 2030 års Robinson. "Kommer ni ihåg den där som var med för några år sen och som gjorde ditt och datt och sade si och så?"
På tal om gamla deltagare, Carl stefan hamilton som var med 2019 är evigt saknad. Robinsson 2019 ör den bästa säsongen tack vare honom. Aldrig sett så bra tv!!
2024-12-14, 13:10
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leevancleef11
På tal om gamla deltagare, Carl stefan hamilton som var med 2019 är evigt saknad. Robinsson 2019 är den bästa säsongen tack vare honom. Aldrig sett så bra tv!!
Ja, den säsongen är episk, med Robinsonmått mätt, och den tillhörande tråden här var också underhållande.

Aldrig har så många pk-människor blivit proxykränkta via tv-rutan och gått bananas i olika sociala mediers kommentarsfält om Hamiltons pk-befriade anmärkningar om de andra deltagarna.

Hamilton var en av de bästa deltagarna någonsin, rent underhållsmässigt.

Och den säsongen har ju en koppling till den nuvarande, om någon har missat det. Den "korta tjocka" som var med 2019 är brorsdotter till årets "korta tjocka", Gertrud.
2024-12-14, 14:06
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, där på ö-rådet hettade det minsann till för den gode Maxim.
Det brukar bli så när ens stora ego får sej en riktig smäll. Likadant sätt visade jesusdyrkaren och "fd" pundaren Alexander när det begav sej. Jag tycker det är synd att Tommy måste åka hem. Jag gillar honom. Att lyssna till när han berättade att han mist sin dotter tog mej i hjärtat. Han hade varit värdig att hamna i finalveckan.
Ali...bye bye. Åk hem till dina barn och be dem om ursäkt.
Ida är bara för mycket. Likaså Viktor. Jag tål dem inte. Nabaz suger. Han har tungan ganska långt uppe i Maxims dajmkryss. Patrik...herregud. Amanda är lite gullig på nåt vis. Tove är en återvändare. Riggad & castad såklart av prod.teamet. För att skapa drama. Det är därför hon lipar så mycket. Oliver tror jag blir lite farlig nu när han på ett smart sätt tog sej in i gen. Natalie är så jättego. Hoppas hon tar en finalplats.

Ja han är ju brandman så han är god på riktigt. Berätta vad han gjort för dåligt som inte är godkänt enligt dig? Han hetsade upp sig för han talade med Ali, vem som helst kunde lacka ur på han haha.

Annars är det kul läsa att 98% hatar Ali, snacka om bortgjord! Och gråt Tove.. Herregud, Hem och gråt med dig.
2024-12-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPiccard
Jag har kollat på Svenska Robinson sen starten och även sett Australiska å Engelska Robinson.
Svenska Robinson är så ”PK” att det är ljusår ifrån dom ovanämnda gällande intriger, tävlingar å kul. Den som skulle höja våran version av Robinson till höjderna av intresse och tävlingskvalitet är Dragomir som programledare! Då blir det andra bullar
Ja Australiska och UK har ett annat tempo.
Det kan bero på att de länderna har fler att välja på både bland produktionspersonal och deltagare.
Så det blir vassare tävlingar, bättre klippning/efterproduktion m.m.
Och säkrare programledare som är mer bekväma i sin roll.
Fast det är kanske Petras röst/tonläge som gör att jag upplever att hon inte har samma auktoritet som de Australiensiska/Engelska programledarna.
2024-12-14, 16:35
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Fasen vad kul det skulle va att se vad Patrik gör om han vinner!
Jag tror det hade varit allmänt känt vid det här laget om Putte vann, hans ego hade inte klarat att hålla det inne så länge...
2024-12-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreatShambler
Det hade blivit barturné i klassisk Brinkenstjärna-anda! Egenfinansierad såklart. När pengarna tagit slut och varenda lokal pizzeria med utskänknig ödelagts är det bara att luta sig tillbaka och njuta av alla framgångar. På ålderns höst blir det endlösa föreläsningar för barnbarnen på teman som "Hur mitt pannben och otroliga slangbelleskills köttade ut varenda stark spelare". Robinsonschemat inlaminerat och i högsta hugg.
Haha, ja nåt i den stilen iaf
2024-12-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Jag tror det hade varit allmänt känt vid det här laget om Putte vann, hans ego hade inte klarat att hålla det inne så länge...
Sant
2024-12-14, 16:49
Medlem
lunarluddes avatar
Aldrig sett någon som drar på sig offerkoftan så mycket som Ida, sen är det garanterat mycket spel som hon kör när inte kamerorna är där eller inte klippts med.

Men rätt störande att hon ska börja gråta hela tiden, blir obekväm, tex när Ali inte saknade henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in