2024-12-06, 15:09
Medlem
Bakarettans avatar
Ja, där på ö-rådet hettade det minsann till för den gode Maxim.
Det brukar bli så när ens stora ego får sej en riktig smäll. Likadant sätt visade jesusdyrkaren och "fd" pundaren Alexander när det begav sej. Jag tycker det är synd att Tommy måste åka hem. Jag gillar honom. Att lyssna till när han berättade att han mist sin dotter tog mej i hjärtat. Han hade varit värdig att hamna i finalveckan.
Ali...bye bye. Åk hem till dina barn och be dem om ursäkt.
Ida är bara för mycket. Likaså Viktor. Jag tål dem inte. Nabaz suger. Han har tungan ganska långt uppe i Maxims dajmkryss. Patrik...herregud. Amanda är lite gullig på nåt vis. Tove är en återvändare. Riggad & castad såklart av prod.teamet. För att skapa drama. Det är därför hon lipar så mycket. Oliver tror jag blir lite farlig nu när han på ett smart sätt tog sej in i gen. Natalie är så jättego. Hoppas hon tar en finalplats.
2024-12-06, 16:00
Medlem
Hur tror ni att det avgjordes vilken ordning de stod på ringen i tävlingen?? Lottning? Känns ju en väldig fördel att ha Gertrud bakom sig, eller någon på sin egen pakt, jämfört med Tove som fick Maxim bakom sig lixom?
2024-12-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, där på ö-rådet hettade det minsann till för den gode Maxim.
Det brukar bli så när ens stora ego får sej en riktig smäll.
Maxim: - Nu pratar JAG. Nu pratar JAG. Hyschandes med ett finger mot Ali.

Ja det blev för mycket aggression. De går varandra på nerverna och lägg till de tuffa levnadsvillkoren med trötthet och hunger. Jag gillar inte Alis sätt att spela men han hade rätt i att Nabaz avstod sin plats. Nabaz och Maxim var jubelidioter som började bråka om det. Synd för jag hejade på dem och deras lilla pakt.

Natalie som alla hyllar för att hon är trevlig, är hon duktig i tävlingar? Har inte sett gränslandet.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-06 kl. 17:04.
2024-12-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfaBertila
Hur tror ni att det avgjordes vilken ordning de stod på ringen i tävlingen?? Lottning? Känns ju en väldig fördel att ha Gertrud bakom sig, eller någon på sin egen pakt, jämfört med Tove som fick Maxim bakom sig lixom?
Det hade man gärna velat veta, faktiskt. Nu framstår ju tävlingen som ännu en manipulation av produktionen. Det var ju t.ex tydligt att Maxim föll ner för att han inte ville knuffa sin kompis Nabaz.

Nå, i AUS-versionen brukar platserna lottas innan tävlingen startar. Man kan väl gissa att det sker på samma sätt här.
2024-12-06, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ja Linn hamnade väl direkt i Gränslandet tsm med Mattias,Hayes o den där finska killen Jarmo har jag för mig att han hette var väl också med 2ggr?
Haha, jo det laget minns man! Alla bråkade med varandra i Gränslandet och Linn var förbannad för att Hayes satt och sket i vattnet (?). Sen kom alla in i huvudtävlingen samtidigt, eftersom en massa andra tävlande fallit bort pga covid och konstigheter, och fick bilda ett lag där alla avskydde sina lagkamrater och de gjorde uselt ifrån sig i tävlingarna (men eftersom det typ aldrig är öråd så blev de ändå inte av med varandra)

Och i Linns första omgång fick hon hantera legenden Carl Hamilton och halvgalningen Adnilsson... ja, tjejen har verkligen haft en resa! Självskriven deltagare när det blir dags för Allstars, iaf.
2024-12-06, 17:26
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Maxim: - Nu pratar JAG. Nu pratar JAG. Hyschandes med ett finger mot Ali.

Ja det blev för mycket aggression. De går varandra på nerverna och lägg till de tuffa levnadsvillkoren med trötthet och hunger. Jag gillar inte Alis sätt att spela men han hade rätt i att Nabaz avstod sin plats. Nabaz och Maxim var jubelidioter som började bråka om det. Synd för jag hejade på dem och deras lilla pakt.

Natalie som alla hyllar för att hon är trevlig, är hon duktig i tävlingar? Har inte sett gränslandet.

Maximi får hålla känslorna i schack. Han är inte den iskalle supersoldat som man kan tro. Gällivares James Bond fattar en del impulsiva beslut.

Brandmanna-egot slår över ibland. Men jag håller på Team Ma-Naz..

Natalie är numera expert på eldkampen. Hur många sådana var det egentligen? Kändes som om det var den enda tävlingsformen därborta. Det, och att äta burgare.

Natalie är nog den enda i sällskapet som man skulle orka hamna på en öde ö med
2024-12-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Usch vilket hat! Jag tycker det är fint att hon visar känslor!
Har inge problem med att folk visar känslor, men det ska vara äkta känslor inte något påklistrat.
När Tommy tex berättade om sin dotter som gick bort blev jag berörd. Det är äkta och väldigt fint av honom att dela med sig.

Men när en person sätter på sig en fejk offerkofta, såg förra säsongen där visade Tove vem hon verkligen var, och nu vill hon spela pappas fina snälla flicka som inte gör något ont. Den karamellen går jag inte på.
2024-12-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Maximi får hålla känslorna i schack. Han är inte den iskalle supersoldat som man kan tro. Gällivares James Bond fattar en del impulsiva beslut.

Brandmanna-egot slår över ibland. Men jag håller på Team Ma-Naz..

Natalie är numera expert på eldkampen. Hur många sådana var det egentligen? Kändes som om det var den enda tävlingsformen därborta. Det, och att äta burgare.

Natalie är nog den enda i sällskapet som man skulle orka hamna på en öde ö med
Det låter som att jag inte har missat så mycket utan Gränslandet. I eldkampen gäller det också att ha tur.
2024-12-06, 17:44
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det låter som att jag inte har missat så mycket utan Gränslandet. I eldkampen gäller det också att ha tur.

Du missade Alvas grekiska tragedi.

Har någon varit så nära att ta sig in så många gånger?

Utan att lyckas.

Tänk on Roger inte inlett med en kallsup...

Hon förtjänade ett frikort in, med den kampviljan.

Kunde väl ha fått Knä-Tommys eller Trött-Elsas plats?
2024-12-06, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Du missade Alvas grekiska tragedi.

Har någon varit så nära att ta sig in så många gånger?

Utan att lyckas.

Tänk on Roger inte inlett med en kallsup...

Hon förtjänade ett frikort in, med den kampviljan.

Kunde väl ha fått Knä-Tommys eller Trött-Elsas plats?

HAHAHA tänka sig att Rogers kallsup är anledningen till att hon aldrig kom in i Robinson..
2024-12-06, 17:52
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Varför hatar så många många deltagare. Tycker det är ett omoget beteende. Och ointressant att läsa. Jag skiter fullständigt i vilka du hatar. Skriv nåt läsvärt istället.
Jamen vill du ha nåt läsvärt utan hat så läs mitt senaste inlägg.🤣
2024-12-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det hade man gärna velat veta, faktiskt. Nu framstår ju tävlingen som ännu en manipulation av produktionen. Det var ju t.ex tydligt att Maxim föll ner för att han inte ville knuffa sin kompis Nabaz.

Nå, i AUS-versionen brukar platserna lottas innan tävlingen startar. Man kan väl gissa att det sker på samma sätt här.

Ja, om man ska ha något hopp kvar om produktionen så är nog det ändå en hälsosam inställning! Kanske går att få in frågan på något frågestund på Instagram :0

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in