2024-12-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tyder på att det var hon då.
Amanda har ingen inkomst och betalar ingen skatt i Sverige, eftersom hon bott i Australien sedan 2015. Därav 0 kronor i inkomst. Betyder inte att hon är pank, hon arbetar och betalar skatt i Australien.
2024-12-13, 16:03
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Samtidigt går Patrik runt och bedriver någon form av beskyddarverksamhet gentemot Victor - ” Eye bruushan röstar du Maxim så cuttar han dig fattar du len, ey han är en hundragubbe och kan brösta gränslandet och vinna vilken duell som helst, jag svär!”.

Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Ja vilken man... "Om du inte ger mig din glass så hämtar jag min pappa, han är faktiskt polis"

Jag håller på Maxim-gänget, men det här var så spot on att jag garvade rakt ut
2024-12-13, 16:36
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfaBertila
Ja, något måste fet ju vara som vi inte får se. Örådet var ju värsta mobbingfesten där hon fick skit för massa saker andra har gjort. Tex Patriks motivering, det var ju Viktor som sa att Ali inte sagt något? Och dessutom var det Patrik och Maxim som ljög från början. Och det är ju inte bara Ida som röstat ut Natalie, osv.

Victor sa att Ali inte sagt något när han blev ställd mot väggen, men direkt efter så pratade han med Patrik om det och förklarade att Patrik satt honom i en dålig situation. Det fanns en gemensam förståelse för varandras agerande och de var ju kompisar sedan gränslandet.
Det är väl skillnaden mot Ida som höll på lögnen av någon anledning vilket då fick Patrik att se dålig ut och som att han ljög när han inte gjorde det.
2024-12-13, 16:46
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Maxim sa att han lovat Tommy att hämnas för att Ludde åkte ut.
Men vad skulle Ida göra, när hon fick flygbiljetten var det bara Tommy och Ludde att välja på, Tommy fick vara kvar, så jag betvivlar starkt att Tommy sagt detta till Maxim.

Vet inte vad Ida skulle ha gjort där. Det fanns bara två att välja på. Tycker hon har gjort allt rätt efter sin situation.

Nabbe och Maximi blir svåra att rå på nu.

Det är väl Oliver Fjong som måste manövreras ut.
2024-12-13, 17:33
Medlem
Måtte Patrik rycka på måndag o fallerar totalt i tävlingen. Vidrigt jobbig i störig! Samt feg värre gömmer sig bakom Maxims ”vingar”. Nej fy fan om han tar hem allt.
2024-12-13, 17:49
Medlem
ziggarillens avatar
Äntligen åkte den vidriga Viktor ut. En av dom mest lismande och trista deltagare genom tiderna. Noll karisma och självgod. När hans tjej kom blev det outhärdligt att lyssna på hans stereotypa trams.

Att den tokiga Tove lämnade var också klimax. Helt sjuk människa.
2024-12-13, 20:20
Medlem
Förstår inte hur Patrik tjatar på om att tvåan är den första förloraren? Stämmer ju i en gren som löpning, men absolut inte i något om att hålla längst eller balansera en boll längst. Då är ju den förste förloraren den som släpper först tillika kommer sist!
2024-12-13, 20:26
Medlem
JuniorDahlens avatar
Alltså vad är grejen med att vuxna medelklassmän och kvinnor har börjat slänga sig med uttrycket ”brösta”. Är det en Stockholmsgrej? Pinsamt som fan är det i alla fall.
2024-12-13, 20:54
Medlem
Jag har kollat på Svenska Robinson sen starten och även sett Australiska å Engelska Robinson.
Svenska Robinson är så ”PK” att det är ljusår ifrån dom ovanämnda gällande intriger, tävlingar å kul. Den som skulle höja våran version av Robinson till höjderna av intresse och tävlingskvalitet är Dragomir som programledare! Då blir det andra bullar
2024-12-13, 21:02
Medlem
SÄMST att exonphspoiler la ut bild på vinnaren, även om det inte bekräftades så fick man det bekräftat i veckans realitytopp podavsnitt då Emelie och Tove säger

2024-12-13, 21:11
Medlem
Varför spoila då, pucko!
2024-12-13, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tyder på att det var hon då.

Hon skulle väl resa i Australien för pengarna, på Google står det att hon reser runt i Australien.

https://www.hant.se/noje/robinson-amanda-bloma-ar-hemlos-darfor-bor-hon-i-en-bil/10504479

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in