2024-12-13, 21:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunapix
SÄMST att exonphspoiler la ut bild på vinnaren, även om det inte bekräftades så fick man det bekräftat i veckans realitytopp podavsnitt då Emelie och Tove säger

Så tråkigt att den personen vinner.
2024-12-14, 00:08
Medlem
Såg ett avsnitt igår. Allt måste vara fejk.

Vet inte vem som vann. Delar dom i finalen på vinstpengarna?
Såg en med ett falskt leende, som jag inte skulle köpa en begagnad bil av.
Senast redigerad av King Devil 2024-12-14 kl. 00:13.
2024-12-14, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Dom är fyllda givetvis. Blir nog ändå mer utfyllnad om hon skulle vinna Robinsson pengarna.
Tycker du Tove eller Amanda har bäst rattar?
2024-12-14, 02:44
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azpb
Tycker du Tove eller Amanda har bäst rattar?
Inga!
Hoppas Ida vinner!
2024-12-14, 04:58
Medlem
Megamindfulls avatar
Jaha då är det väl bara en vecka kvar av eländet...

En snabbanalys av deltagarna i kronologisk ordning, dvs första med störst sannolikhet att vinna:

1. Maxim, fick lite väl mycket hybris ett tag när han vann allt men har lugnat sig nu och är när allt kommer omkring den som är "värdigast" och troligast att vinna.

(2). Viktor, hade han inte åkt ut på ett bananskal mot Nabbe så hade jag sett honom som nr.2.

2 & 3. Oliver eller Ida beroende på tävlingar. Ser Ida som en värdigare vinnare än feg-Oliver.

4 & 5. Patrik eller Amanda, beroende på typ av tävlingar men har Patrik flax som hittills så kan han gå längre än så här men kommer förmodligen aldrig förbi en ev röstning av utröstade deltagare. Amanda känns ojämn och verkar inte ha en obeveklig vilja att vinna. En gåta varför hon anmälde sig till programmet. Patrik är en ohyggligt störig typ och det skulle bara vara bra för hans självbild om han åker ut först i finalveckan.

6. Nabaz, hade megaflyt mot Viktor men har väl annars inte utmärkt sig i någon annan tävling vad jag kan minnas så tveksamt att ett bananskal ska räcka för att han ska kunna vinna.
Skulle inte förvåna mig om man tvingas se den här gubben i andra reality-sammanhang framöver...
2024-12-14, 06:52
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull

En snabbanalys av deltagarna i kronologisk ordning, dvs första med störst sannolikhet att vinna:

1. Maxim, fick lite väl mycket hybris ett tag när han vann allt men har lugnat sig nu och är när allt kommer omkring den som är "värdigast" och troligast att vinna.

(2). Viktor, hade han inte åkt ut på ett bananskal mot Nabbe så hade jag sett honom som nr.2.

2 & 3. Oliver eller Ida beroende på tävlingar. Ser Ida som en värdigare vinnare än feg-Oliver.

4 & 5. Patrik eller Amanda, beroende på typ av tävlingar men har Patrik flax som hittills så kan han gå längre än så här men kommer förmodligen aldrig förbi en ev röstning av utröstade deltagare. Amanda känns ojämn och verkar inte ha en obeveklig vilja att vinna. En gåta varför hon anmälde sig till programmet. Patrik är en ohyggligt störig typ och det skulle bara vara bra för hans självbild om han åker ut först i finalveckan.

6. Nabaz, hade megaflyt mot Viktor men har väl annars inte utmärkt sig i någon annan tävling vad jag kan minnas så tveksamt att ett bananskal ska räcka för att han ska kunna vinna.
Skulle inte förvåna mig om man tvingas se den här gubben i andra reality-sammanhang framöver...
Patrik är den största röv-slickare som varit med i Robinson! Hans barn måste ju skämmas när dom ser honom i Robinson...
2024-12-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Motiveringarna är ju helt befängda osanna efterhandskonstruktioner.

Värsta jag sett alltså. Starkt av henne att ens sitta kvar tycker jag. Det har ju spårat totalt för dom där nu.
2024-12-14, 08:20
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull

Om Maxi vinner får Rania (hette hon så) rätt.

Det viktigaste är att Patrik inte vinner, det räcker med hybris hos honom.

Bara jag som skulle vilja se en talkshow med Nabaz och farmen-Sebastian Dawkins? Väck farmen-Qristina från de döda och sätt Annie Lööf i mitten.
2024-12-14, 08:32
Medlem
Fasen vad kul det skulle va att se vad Patrik gör om han vinner!
2024-12-14, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Fasen vad kul det skulle va att se vad Patrik gör om han vinner!

Det hade blivit barturné i klassisk Brinkenstjärna-anda! Egenfinansierad såklart. När pengarna tagit slut och varenda lokal pizzeria med utskänknig ödelagts är det bara att luta sig tillbaka och njuta av alla framgångar. På ålderns höst blir det endlösa föreläsningar för barnbarnen på teman som "Hur mitt pannben och otroliga slangbelleskills köttade ut varenda stark spelare". Robinsonschemat inlaminerat och i högsta hugg.
2024-12-14, 09:00
Medlem
Swe1227s avatar
Har Robinson blivit ett matprogram? Det enda jag kommer ihåg från den här säsongen är att de ska ätas.
2024-12-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Just det där undrar jag också. De har varit fullständigt vidriga mot Ida baserat på lösa rykten. Hon får dessutom inte på något sätt spela som de andra. Värst är ändå Patrik som redan från början bestämt sig att Ida var en lögnaktig ragata innan han ens träffat henne.
Just Patrik verkar oerhört bestämd utan att ha någon som helst kunskap att backa det med (typ gällande allt).
Han är dessutom chef. Han är totalt olämplig att ha i en ledarroll då han grundar sina beslut i känslor och ogrundat skvaller. Att han dessutom är bäst, störst och vackrast (enligt sig själv) hjälper inte då han vrålar och skryter om sin storhet. Gärna framför någon som precis blivit utslagen.
Han vill dessutom visa sina söner vad han går för. Antar att de säger upp kontakten med farsan när det blir uppenbart att Patrik är helt olämplig att ha i närheten av andra människor. DAMP och hybris är ord som kommer upp. Någon form av narcissism?

Jag förstår inte varför många hatar på Tove. Hon har sitt plastiga utseende emot sig men hon spelar väl inte mer än någon annan?

Maxim är både bra på tävlingar och att inte vara falsk. Han står för vad han tycker även om han ibland har fel.

Nabaz har gått från att vara störig zeki-kopia till underhållande. Synd bara att det inte blev storslagsmål med Ali innan lögnhalsen Ali åkte ut.

Nathalie har gått från flummig vänsterfeminist till att bara vara sig själv och ha en laidback attityd.

Oliver verkade i början vara rätt soft men har blivit tråkig och feg.

Victor är fortfarande positiva mannen och jag undrar alltid hur han är när han blir arg på allvar.

Amanda är go o glad men det är något skevt med henne. Hennes kåkfarartatueringar och bimbobröst passar inte hennes personlighet.
Man hatar på Tove för att det är så svårt att älska på Tove.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in