2024-12-11, 20:24
okey har inte hängt med i allt

men om ja fattar allt rätt så har rask alltså så fort tässan gått hemifrån kastat av sig alla kläder och klafsat runt hemma och fottat sej naken med ståkuk å skickat till en annan kärring??

vilken äcklig man att ha, sånt där går aldrig över, det borde tässan fatta

hoppas bara han inte skickat sånt där till några barn
Citera
2024-12-11, 20:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Det har du rätt i, han kan dock läsa upp på komvux om det är några ämnen som saknas

Nej det kan han inte. En normalbegåvad människa kan det. Inte Rask.

Citat:

Psykolog ett förslag, han är ju en analytisk person som han säger. Socialsekreterare eventuellt? Eller utbildning till att jobba på biblotek. Plåtslagare är ju en yrkesutbildning annars han kan ta

Humor killen.
Citera
2024-12-11, 20:25
Rask styr ock ställer i kommentarsfältet vilket han har all rätt att göra, men det blir väldigt märkligt när alla tycker han är bäst. IRL tycker inte alla att någon är bäst. Vad är det som pågår i trion Rask Anjo Jocke, hörde att det snackas skit om varandra internt. Att Rask får skit är väntat, men vad har hänt som gjort Anjo missnöjd med Jocke? Och vågar Rasken rapportera till Jocke vad som sagts?
Citera
2024-12-11, 20:27
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagochmigsjalv
Måste bidra till tråden…hoppas länken funkar:

https://www.instagram.com/share/_9YnXYz46

Njut!
Vilken patetisk nolla.
Tatuerad i ansiktet, men inget på kroppen.
Spöklik kroppsfärg iförd innerfitterosa trosor.
Skäms grabben inte för nåt?
Hoppas staten återinför dårhusen, det skulle hjälpt världen framåt.

Stackars familj som behöver leva med kräket.
Troligen kommer karma att visa sig i sinom tid.
Citera
2024-12-11, 20:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det har du rätt i, han kan dock läsa upp på komvux om det är några ämnen som saknas

Psykolog ett förslag, han är ju en analytisk person som han säger. Socialsekreterare eventuellt? Eller utbildning till att jobba på biblotek. Plåtslagare är ju en yrkesutbildning annars han kan ta
Tror att slaktare skulle passa honom bra.

Han hoppade av första ring efter två veckor så han kan behöva läsa upp några kurser först som du nämnde.

Annars tror jag väktare skulle passat honom, tänk vilken makt han skulle känna när han styr över och skadar oskyldiga människor. Han skulle älskat det.
Citera
2024-12-11, 20:28
Medlem
Djungelskribentens avatar
Whataboutism, the rhetorical practice of responding to an accusation or difficult question by making a counteraccusation, by asking a different but related question, or by raising a different issue altogether.

Begreppets definition (eller definATION som Rask tror att det heter) sammanfattar senaste videon perfekt.

Sveriges största luffare.
Citera
2024-12-11, 20:29
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
okey har inte hängt med i allt

men om ja fattar allt rätt så har rask alltså så fort tässan gått hemifrån kastat av sig alla kläder och klafsat runt hemma och fottat sej naken med ståkuk å skickat till en annan kärring??

vilken äcklig man att ha, sånt där går aldrig över, det borde tässan fatta

hoppas bara han inte skickat sånt där till några barn
Tänkte precis samma sak!
Citera
2024-12-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tror att slaktare skulle passa honom bra.

Han hoppade av första ring efter två veckor så han kan behöva läsa upp några kurser först som du nämnde.

Annars tror jag väktare skulle passat honom, tänk vilken makt han skulle känna när han styr över och skadar oskyldiga människor. Han skulle älskat det.

Du menar ordningsvakt, hade passat toppen. Tänk vilken makt han hade haft ute i Stockholms krogliv. Han hade försökt styra med järnhand och snabbt hänvisat att han trots allt har en " tjänstemans roll " och inte ska behandlas med dålig respekt. Sen när någon behandlar han illa säger han " vilken människa gör sååååå häääär "
Citera
2024-12-11, 20:32
Avstängd
.
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Hej.
Jag är 20 år gammal, har ingen utbildning över huvud taget, inte ett smack på banken och arbetslös.
Nu har jag fått en idé om att starta företag med 2st kompisar, jag vet att det krävs lång tid utav obetalt hårt arbete innan det lönar sig, men jag är berädd att jobba hur hårt som helst, hur länge som helst.
Problemet är att jag har verkligen ingen aning om vad vi skall syssla med, hur man gör, var man börjar osv, därför vänder jag mig nu till er för att få lite klarhet.
Var börjar jag?
Är det någon idé att änns fundera på att starta eget eller är jag bara en jävla dagdrömmare?
Tips på bra verksamheter/affärsidéer?
Vill veta allt!
Negativa/oseriösa svar undanbedes!
Kan även tillägga att när vi vet vad vi skall göra osv så får jag ett utav min farfars aktiebolag, så vi slipper punga ut för det.
Tack på förhand.

Och; Hur man behåller socialbidraget när man ska bli Chef:

Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Det är så att jag håller på att starta en klädbutik med två månader kvar tills öppningsdags.
Klädbutiken öppnas i min farfars aktiebolag om det nu spelar någon roll.
Men det är så att just nu så lever jag på försörjningsstöd (6.700sek).
Min fråga till er lyder: hur blir det med mitt försörjningsstöd nu när jag startar butiken?
För att det kommer ju ändå antagligen dröja ett tag innan jag kan ta ut lön.
Jag har googlat som en tok men inte funnit svar.

Tacksam för svar!
Onödiga och elaka kommentarer undanbedes!
Senast redigerad av PeterForsman 2024-12-11 kl. 20:35.
Citera
2024-12-11, 20:33
Medlem
Citat:

För att bli psykolog ska man ha antingen typ högsta betyg i alla ämnen på gymnasiet, eller ett resultat på minst 1,5 på högskoleprovet för att få en plats på utbildningen.

Du pratar om en man vars läsning sträcker sig till poster på Instagram och notiser från Aftonbladet-appen. Den här muppen kommer för alltid vara en obildad tölp, och han är alldeles för fin för att bli en simpel plåtslagare.

Förstå att hans äldsta fyller tonåring nästa år, och han har aldrig någonsin försörjt pojken. Han har varit en pappa en lång tid i sitt liv, men har ändå inte utvecklat en ansvarskänsla. Han kommer sitta och göra såna här videor när han är 44 år också.
Citera
2024-12-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Sanna mina ord. Någon hetsar Rask att vara EXTREMT kaxig i sin video om Chrippa. En som hoppas att Chrippa kommer gå all-in på Rask och inte på honom. Va beredda på Prefab-hån x 1000(fast på Chrippa då). Åker Chrippa hem till Rask så blir Chrippa häktad direkt. Mina 2 ören...
O denna någon vet vi alla vem det är.
Citera
2024-12-11, 20:36
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Någon kommenterade på en av hans videos ganska nyligen.
Personen tyckte att Rask borde jobba med ungdomar.
Det skulle han vara jättebra på enligt denna kvinna.

Säger allt om hans följare som stöttar honom.
De lever i en parallell verklighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in