2024-12-11, 20:40
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tror att slaktare skulle passa honom bra.

Han hoppade av första ring efter två veckor så han kan behöva läsa upp några kurser först som du nämnde.

Annars tror jag väktare skulle passat honom, tänk vilken makt han skulle känna när han styr över och skadar oskyldiga människor. Han skulle älskat det.

Väktare hade aldrig gått.
Vi alla vet att Rask i princip bara ger sig på kvinnor och handikappade.
Rask hade fått sparken efter en dag då trakasserade mongon och stackars gamla tanter ringt och anmält Rask.
Citera
2024-12-11, 20:41
Medlem
Telepatisks avatar
Ja hoppas att Chrippa går all in på Bajsbaronen nu! Kul att man hade nästan kunnat byta ut "Chrippa" mot "Rask" i många meningar som Rask själv säger och det hade passat
Citera
2024-12-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Rask har bara raderat 3-4 kommentarer 😇

Han tycker väl själv att han håller sig till sanningen eftersom han blockerar användaren helt och hållet istället för att bara radera kommentaren. Rask är verkligen ett geni.

https://ibb.co/1mMkF6N
Typ ingen som kommenterar positivt har någon form av profilbild o alla heter eva2976. Undrar hur många av kommentarerna som Baronen själv har komponerat.
Citera
2024-12-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Det bästa för rask hade varit att ta en 2-3 årig utbildning som leder till jobb direkt efter.
Hur ska han få tid över till att skicka runt nakenbilder då?
Citera
2024-12-11, 20:47
Medlem
Crabby88s avatar
Hade rask stått i en dörr, med någon form av makt. Hade han blivit nitad av första gästen.
Citera
2024-12-11, 20:58
Medlem
knark-kungens avatar
Nu när Chrippa valt att dra Runkbaronen inför skranket, tror ni han kommer våga dyka upp i tinget för att försvara äggskallen den här gången eller kommer han åter igen låtsas vara sjuk (som han alltid gör när livet blir jobbigt), så han får sitta på länk, denna gång från hans vardagsrumshörn?

Tycker det är så jävla roligt att han bor bakom ett skynke i litet hörn av vardagsrummet. Det ger en bra indikation för hur bra det går för honom här I livet.

Känner ni någon som bor i vardagsrummet? Det är fan i mig höjden av white trash.

Ta lite ansvar för fan annars blir ditt nästa sovrum i förrådet när grabben blir uppgraderad till ditt hörn.

Ni glömmer väl inte bort att rapportera senaste videon för förtal eller varför inte rasism denna gången? Bajsbaronen måste stoppas till varje pris
Senast redigerad av knark-kungen 2024-12-11 kl. 21:01.
Citera
2024-12-11, 20:58
Medlem
Jag försvarar inte Raska nakenkonversation med en kvinna men i övrigt gillar jag honom!
Smart, snabb, kloka och bra analyser, rolig och dessutom ser han jäkligt bra ut (förutom tatueringarna i ansiktet)!
Jag antar att det är mest sura kärringar som sitter här och spyr ut sitt hat kring en människa de inte ens känner!
Citera
2024-12-11, 21:00
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu när Chrippa valt att dra Runkbaronen inför skranket, tror ni han kommer våga dyka upp i tinget för att försvara äggskallen den här gången eller kommer han åter igen låtsas vara sjuk (som han alltid gör när livet blir jobbigt), så han får sitta på länk, denna gång från hans vardagsrumshörn?

Tycker det är så jävla roligt att han bor bakom ett skynke i litet hörn av vardagsrummet. Det ger en bra indikation för hur bra det går för honom här I livet.

Känner ni någon som bor i vardagsrummet? Det är fan i mig höjden av white trash.

Ta lite ansvar för fan annars blir ditt nästa sovrum i förrådet när grabben blir uppgraderad till ditt hörn.
Han borde göra om förrådet till en riktigt spökig cirkuskoja istället lol

Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag försvarar inte Raska nakenkonversation med en kvinna men i övrigt gillar jag honom!
Smart, snabb, kloka och bra analyser, rolig och dessutom ser han jäkligt bra ut (förutom tatueringarna i ansiktet)!
Jag antar att det är mest sura kärringar som sitter här och spyr ut sitt hat kring en människa de inte ens känner!
Exakt så. Du gör ungefär lika bra analyser som rask.
Citera
2024-12-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Carl Fredrik kommer aldrig söka hjälp på egen hand. Han är för dum för att inse att hans beteende är sinnessjukt. I hans värld är han en fullständigt normal individ.

I Raskens värld är han nog till och med lite bättre än alla andra. Därför kommer han aldrig att söka hjälp och även om han kulle göra det hade han inte kunnat ta till sig hjälp. Han är alldeles för mentalt svag för att kunna ens se sina brister och än mindre erkänna de. Det är en central del i hans störning.
Citera
2024-12-11, 21:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag hoppas du råkar ut för en äcklig narcisisst på din skola eller arbetsplats så får vi se hur jävla kul du tycker att det är sen.

Smarta analyser, roflmao
Citera
2024-12-11, 21:11
Citat:

3 liter rödvin och vintermys med rask, det är livet det
Citera
2024-12-11, 21:11
Medlem
Citat:
Skriv till honom på insta. Han går säkert med på att sexchatta med dig också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in