Citat:
Ursprungligen postat av
KanelbulleKungen
Du tror alltså att du bara kan slänga ut en massa slumpmässiga namn, påstå att det är bevis, sen vill du att jag ska sitta och gå igenom dom för att se om dom stämmer in på ditt påstående även fast jag vid en snabb anblick kan konstatera att det finns namn som inte stämmer på ditt påstående? Är du på riktigt
Oj om man är försupen kåkfarare för att man har 3 dommar från 20 år sedan för våldsamt motstånd/våld mot tjänsteman/misshandel?Vad är då Sara med sina 30+ dommar för inbrott, utpressning, stöld, narkotikabrott, olovlig körning, gudfadern?
Jaså så nyss skrek du dig hes över att Aftonbladet bara hade en källa och nu har dom helt plötsligt två? Hur vet DU för övrigt att den här Robban är Aftonbladets källa?
Eftersom du ducka frågan tar vi den igen: Vad har du emot Jackie vad har hon gjort dig?
Menar du att jag ska ladda upp varenda dom här då? Det är bara att söka upp på Dumpen.se.
Vi lever i helt olika världar. Grov stöld, bita en polis , dödshota folk osv är i min värld inte ngt litet snesteg. Ett avskyr jag pedofiler o hon har valt att umgås med en witt som är en fruktansvärt vidrig förövare. Två är jag själv en lojal person o löser mina konflikter öga mot öga istället för att gå till pressen. Tre anser jag att hon inte är trovärdig. JAg tycker inte att hennes trovärdighet stiger för att ngn annan är värre.