2024-12-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Sara har inte dödat någon, fysiskt våld ska alltid fördömas

Med dumpling logik är det inte alls svårt att påstå att hon har dödat ett 10-tal. Varför gäller den logiken inte dumpen?
Citera
2024-12-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Du gillar verkligen inte fakta va? Du har tydligen tid att skriva långa enfaldiga inlägg iaf. Är Jackies domar inte sanna heller?

De måste vara så jobbigt att behöva fokusförflytta varje gång du blir påkommen med din bullshit. Jag vet att de funkar på sektmedlemmarna men vanligt folk tycker bara det är tröttsamt.
Är de för att snaran dras åt nu som du kommer med så desperata försök?

Varför är du så besatt av Jackie? Vad har hon gjort dig?
Citera
2024-12-09, 22:37
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Anledningen till att brott inte anmäls är för att tilltron till polisen har sjunkit i många fall

Har pratat med många föräldrar som sett att deras barn får en jävla massa kukbilder och trots anmälan så läggs det ner på en gång

Skulle dom anmäla varenda bild så skulle dom inte få göra något annat om dagarna

I call BS
Citera
2024-12-09, 22:40
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Slappna av och betänk att det är personer som har ett skevt tändningsmönster och som antingen skadar barn eller riskerar att göra det

Att du då väljer att förminska deras handlingar och måla upp det som om gäddorna enbart begått något enstaka felsteg

För att nå dit gäddorna nått så krävs det flera steg där man tillslut går så långt att man är beredd att förgripa sig på barn, i vissa fall väldigt små barn

Sluta försvara dessa kräken, dessa personer förtjänar ingen integritet iomed deras handlingar, när man sjunker så djupt så bör man inte ha rätten till någon personlig integritet utan då bör man ha mycket att bevisa för att få rätt till det igen

Man kanske ska börja hänga ut individer som lider av psykisk ohälsa? Vem vet vad såna kan ställa till med?
Citera
2024-12-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Man kanske ska börja hänga ut individer som lider av psykisk ohälsa? Vem vet vad såna kan ställa till med?

Absolut , man vill ju inte ha någon med psykisk ohälsa som granne. Vad som helst kan ju hända.
Citera
2024-12-10, 00:21
Medlem
Ärligt talat, dom här "fiskarna" som chattar med männen och försöker få till en träff, vad är det för figurer? Läser man konversationerna så verkar det ju som dom själva går igång på att prata snusk. Dom gillar nog unga tjejer själva annars skulle dom inte ställa upp på sådant.
Dom skriver också på ett sätt som gör det väldigt uppenbart att dom INTE är unga tjejer. Tjejer uttrycker sig inte på sätt som "vi kan köra utan kondom så jag får känna hur det känns att få sperma sprutat i mig" och liknande. Det är typiskt snuskgubbe prat och inte hur en 14 årig tjej skriver. Bara idioter som låter sig luras av dessa "fiskare". Vi smarta hebefiler som träffat riktiga tjejer är smartare än så.
Citera
2024-12-10, 00:40
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Apropå folks farhågor om att detta ska visa vilket skitland Sverige är så kan det vara intressant att veta att en hel del stater i USA inte har någon åldersgräns alls för giftemål. Det är ett helt annat universum än Sverige. Lägsta åldern i Europa för 2 000 år sedan var 10 år och det har aldrig funnits ett europeiskt land på minst 2 000 år som inte hade någon gräns alls. Och så klagar dessa kristna stater på Mohammed för 1 500 år sedan...

https://mostpolicyinitiative.org/science-note/legal-marriage-age/
Otroligt OT och felaktigt dessutom, både om USA (om du menar Kalifornien, Texas och är det Ohio så har de alla höjt sin legal ålder för samtycke till 18, 17 och 17 och ingen stat har legal ålder under 16 för giftemål eller byxmyndighet) eller europa (exempel: först 1576 kom en lag i England till exempel där man inte fick ha sex med barn under 10). Du har noll koll som vanligt.
Citera
2024-12-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Se till att barnen inte horar ut sig på TikTok och Snap så slutar dom att få kukbilder. Så enkelt är det. Du ska se vad horiga många tjejer i 13 års åldern är. Dansa utmanande i minimala outfits och göra kuksugarrörelser med munnen och handen är senaste trenden. Små slynor är vad dom är.

Många i tråden har bara sett fjortisar på vykort och tror att de är som sjuåringar.
Det du beskriver och att de knullar på skolornas toaletter är totalt främmande för moraltanterna. Självklart så blockar de Börje 63 med ölmage och hängpattar.
Inte lika självklart i dumpens värld.
Citera
2024-12-10, 02:41
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Otroligt OT och felaktigt dessutom, både om USA (om du menar Kalifornien, Texas och är det Ohio så har de alla höjt sin legal ålder för samtycke till 18, 17 och 17 och ingen stat har legal ålder under 16 för giftemål eller byxmyndighet) eller europa (exempel: först 1576 kom en lag i England till exempel där man inte fick ha sex med barn under 10). Du har noll koll som vanligt.

/Klapp klapp på lilla tantens huvud. Stackars lilla tant, leta upp läsglasögonen. Sitter nog i pannan. Nej, lilla gumma, titta på kartan. Det finns ingen lagstadgad minimumålder utan det blir en fråga som avgörs från fall till fall i vissa stater. Då gäller det att klä upp 13-åriga bruden i sexiga kläder så att domaren tänker, ja, hon är rätt het alltså, låt gå.

There is often little that can be done to legally remove minors from their spouses. The youngest bride Reiss has seen was 10 years old. 23 states have a minimum age of 16; two states have a minimum age of 15; and five states don’t have a minimum age specified at all.
https://19thnews.org/2023/07/explaining-child-marriage-laws-united-states/

Och beträffande England "In 1275, in England, as part of the rape law, the Statute of Westminster 1275, made it a misdemeanor to have sex with a "maiden within age", whether with or without her consent. The phrase "within age" was interpreted by jurist Sir Edward Coke as meaning the age of marriage, which at the time was 12 years old". Du förstår, gumman, 1275 kommer före 1576, som var året då man införde strängare straff.

Ca 10 - 12 år var lägsta åldern för giftesmål så långt bak i Europas historia man kan hitta, det har pendlat fram och tillbaka däremellan i ca 2 000 år, så vitt jag har kunnat hitta. Tänk så svårt du har det med bokstäver i din ålder, lilla tant från Skavaböke som sitter på Flashback och låtsas vara en Stureplansbrutta för att hon var på Spybar en gång för 20 år sedan. Hoppas jag aldrig blir så blind när jag kommer upp i din ålder 😆
Senast redigerad av Semperexian 2024-12-10 kl. 03:29.
Citera
2024-12-10, 05:48
Avslutad
Citat:
Men när polisen inte löser problemet så måste privata initiativ göra det, finns fler områden liknande initiativ skulle behövas

Cykelstölder exempelvis

Vi som läser dagstidningar kan ju inte undgå att lägga märke till, att Polisen håvar in hela "pedofilringar" då och då, medan Dumpen, i utbyte mot swish, ägnar sig åt att hänga ut och förnedra folk som inte ens har begått något brott. (Att de uthängda har "betett sig olämpligt" då de har tjötat med dumpen, är ju inte straffbart, som bekant).
Citera
2024-12-10, 06:27
Avslutad
Citat:
Men kukbilder kan rubriceras just som sexuellt ofredande och täcks av den nuvarande lagstiftningen

Sen finns det inga regler vad gäller språket, att språket hela tiden utvecklas är ett resultat av oss, jag väljer att stava ord på det sätt jag anser passar mig bäst
Det viktigaste är att folk kan läsa och inte att jag stavar som dom flesta andra gör

Det är dock så, att "väll" är ett helt annat ord, som anger en typ av svetsfog. (Oftast stuksvetsfog).
Citera
2024-12-10, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
De måste vara så jobbigt att behöva fokusförflytta varje gång du blir påkommen med din bullshit. Jag vet att de funkar på sektmedlemmarna men vanligt folk tycker bara det är tröttsamt.
Är de för att snaran dras åt nu som du kommer med så desperata försök?

Varför är du så besatt av Jackie? Vad har hon gjort dig?

Vad är bullskit? Du hittade bara en som du inte höll med om? du har elva kvar Vad är desperat?

Ja du påstår att snaran dras åt.... dumpen får jag anta? Av en försupen kåkfararen "sanna fiskare"?
Du är ju väldigt noggrann med detaljer kring dumpens minsta misstag o tjatar om Sara gång efter annan Jag har inte hört dig analysera vittnena till alla anklagelserna?
Ett annat vittne är ju den trevlige Robban "dubbemackan" från Kalmar. Killen som tyckte att det var för dumt att barnet bodde på jourhem när han ville ta med sin polare o dubbelmacka barnet. Robban som har en dom där sex barn vittnar emot honom.
Men för ansträngande att läsa igenom deras domar också kanske?
Senast redigerad av medea1 2024-12-10 kl. 06:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in